Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
22 results
Search Results
Item Сумський державний університет: створення рекламної концепції для абітурієнтів(Сумський державний університет, 2025) Божко, Д.В.Дослідження виконано у співпраці з Медіа-центром Сумського державного університету та включає реальні приклади мультимедійних матеріалів, які можуть бути використані в комунікаційних кампаніях університету. Представлений проєкт має на меті розробку рекламної кампанії для Сумського державного університету з акцентом на доступність і гнучкість онлайн-освіти для абітурієнтів та студентів в умовах сьогодення. Ідея кампанії об’єднана ключовим меседжем: «СумДУ. Навіть на відстані», який відображає реалії війни, вимушеної міграції, глобальної мобільності та цифрових трансформацій у вищій освіті. У роботі обґрунтовано актуальність створення людиноцентричної, візуально виразної та змістовно цілісної комунікації для освітніх закладів в умовах невизначеності. Описано особливості сучасного покоління Z як основної цільової аудиторії: їхню концентрацію уваги, уподобання щодо контенту та цифрову поведінку. Основними завданнями роботи були: – аналіз ринку вищої освіти та прямих конкурентів; – визначення цільової аудиторії (зокрема її поведінкових і географічних характеристик); – формування креативної стратегії та комунікаційної ідеї; – розробка візуальних і текстових елементів кампанії (відео, білборди, аудіореклама, контент для соцмереж, інтерактивні активності); – пропозиція етапів реалізації та ключових показників ефективності (KPI); – організація інструментів залучення, таких як онлайн-зустріч зі студентами та розіграш ноутбука для підтримки дистанційного навчання. Кампанію створено із застосуванням сучасних мультимедійних інструментів і методів рекламної комунікації. Авторська концепція зосереджена на формуванні емоційного й підтримувального образу університету – як простору, що залишається 6 доступним для студента за будь-яких обставин завдяки цифровій інфраструктурі, зокрема платформі змішаного навчання MIX. Розроблені в межах проєкту матеріали можуть бути використані в реальних промо кампаніях СумДУ та адаптовані для подальшого використання його маркетинговими підрозділами. Кампанія посилює імідж університету як технологічно прогресивного, дружнього до студентів і відкритого до світу, а також зміцнює емоційний зв’язок із майбутніми вступниками.Item Трансформація англомовної освіти через штучний інтелект в умовах дистанційного навчання(Сумський державний університет, 2025) Насакіна, С.У 21 столітті зростає різноманіття форматів викладання англійської мови, серед яких дедалі вагомішу роль відіграють цифрові технології та штучний інтелект (ШІ). Застосування інструментів на базі ШІ у закладах вищої освіти є надзвичайно актуальним, оскільки діджиталізація освіти є стратегічним пріоритетом України як Європейської держави. Важливо зазначити, що штучний інтелект відкриває нові горизонти для персоналізації навчального процесу, а саме з’являється можливість адаптувати матеріали під індивідуальні потреби здобувачів, що сприятиме більш ефективному засвоєнню англійської мови, особливо у немовних закладах вищої освіти.Item Інноваційні педагогічні технології в умовах дистанційного навчання німецької мови(Сумський державний університет, 2022) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Педос, Т.А.В умовах вимушеного переходу на дистанційну форму набуття знань актуальним є особистісно-орієнтований підхід до навчання із залученням більш ефективних педагогічних технологій та інтерактивних методів.Item Набуття та реалізація навичок читання, письма, говоріння, аудіювання іноземними студентами за допомогою платформ Google Meet, Skype, Zoom на заняттях з української мови як іноземної(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2021) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava StanislavivnaСтаття присвячена мовній підготовці іноземних громадян за допомогою відеозв'язку як однієї із форм організації навчання в період карантинних обмежень, спричинених пандемією COVID-19. Досліджено формування навичок читання, письма, говоріння, аудіювання та реалізація їх на практиці за допомогою найпопулярніших платформ для відеоконференцій Google Meet, Skype, Zoom. Проаналізовано головні характеристики платформ Google Meet, Skype, Zoom, серед яких, можливість здійснювати відеозв'язок на безоплатній основі, одночасне підключення великої кількості людей, наявність мобільних версій та легкість у використанні. Досліджено основний набір функцій (запис відео, демонстрація екрану, чат), що дозволяють реалізувати основні види мовленнєвої діяльності. З'ясовано, що для набуття мовних компетентностей іноземних студентів на заняттях з дисципліни "Українська мова як іноземна", а головне успішної їх реалізації на практиці, недостатньо мати базові умови для навчання, тобто якісний інтернет та цифрову техніку. Головна роль у цьому питанні належить викладачам, тобто їх бажанню застосовувати у педагогічній діяльності інноваційні технології, та від мотивації студентів до навчання. Автор дійшов висновку щодо можливості використання режиму відеоконференції для реалізації як репро-дуктивного, так і продуктивного виду мовленнєвої діяльності. Проте, наголошує й на психологічних проблемах: збільшення часу на підготовку навчального контенту, дисципліні під час занять, та швидкій стомлюваності через довготривале перебування в одному положенні. Встановлено, що використання цих платформ (або подібних) має бути як альтернатива або допоміжний засіб навчання, а не основний. Окреслено перспективи подальших наукових досліджень у частині пошуку нових форм організації онлайн-занять, дистанційного навчання, зокрема застосування мобільних технологій для набуття мовленнєвих компетентностей іноземними студентами на заняттях з дисципліни "Українська мова як іноземна"Item Платформа Google Meet як засіб формування професійно-комунікативної компетентності іноземних студентів(Сумський державний університет, 2021) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava StanislavivnaМетою розвідки є дослідження відеоконференції в організації онлайн-навчання як засобу набуття мовних компетентностей іноземних студентів на заняттях з дисципліни «Українська мова як іноземна», на прикладі платформи Google Meet.Item Виклики для викладача під час викладання іноземних мов онлайн(Сумський державний університет, 2021) Швець, Г.Навчання іноземних мов є одним з основних елементів системи професійної підготовки фахівців у ЗВО України. Система дистанційного навчання в Україні має багато переваг і недоліків. Проте екстремальна ситуація, пов’язана з пандемією CoVid-19, змусила викладачів і студентів опинитися в реальності, де викладати й навчатися доводиться виключно перед екраном комп’ютера чи смартфона. Ефективність такого навчання покаже свої результати вже незабаром, коли фахівці онлайн-навчання отримають дипломи й підуть працювати за фахом.Item Дистанційне навчання іноземної мови в сучасних умовах(Сумський державний університет, 2020) Гавриленко, А.В.Об’єктом дослідження є вивчення навчального процесу на дистанційних заняттях з іноземної мови в сучасних умовах. Предметом дослідження є методика дистанційних засобів навчання. Метою дослідження в даній роботі є визначення перспективи у застосуванні дистанційних технологій навчання для вивчення іноземної мови в сучасних умовах. Теоретичне значення полягає у дослідженні теоретичних та практичних методів дистанційного навчання іноземним мовам. Практичне значення роботи полягає у можливому використанні результатів даної бакалаврської роботи в подальшій роботі у сфері вивчення іноземної мови.Item Формування комунікативних умінь і навичок в умовах дистанційного навчання(Сумський державний університет, 2019) Пігуль, Є.І.Головним завданням сучасної вищої освіти є забезпечення якості професійної підготовки фахівців, які володіють професійною компетентністю. На сьогоднішній день важливою складовою професійної компетентності спеціаліста є комунікативна компетентність, яка впливає на створення соціально-психологічної основи взаємодії і сприяє інтенсивному включенню особистості у трудову діяльність, забезпечуючи її якісний результат. Протягом останніх декількох десятиліть використання технологій та мультимедіа для дистанційного навчання іноземних мов швидко розширилося. Сучасні інформаційні технології дають змогу вдосконалити ефективність процесу навчання і забезпечують можливість формування комунікативних умінь і навичок майбутніх фахівців. Відповідно до обраної теми, було досліджено особливості формування комунікативних умінь і навичок як важливої складової підготовки майбутніх спеціалістів; визначено сутність та основи організації дистанційного навчання в сучасних умовах освітнього процесу; теоретично обґрунтовано використання відкритих освітніх ресурсів в дистанційному освітньому процесі, зокрема вивченні іноземної мови; проаналізовано формування комунікативних умінь та навичок студентів в процесі вивчення курсу «Бізнес-англійська» на он-лайн платформі Prometheus; визначено методи контролю та перевірки знань студентів системи дистанційного навчання. Мета: визначення основних особливостей формування комунікативних умінь і навичок в умовах дистанційного навчання іноземної мови. Теоретичне значення: досліджено значення комунікативних умінь і навичок в процесі вивчення іноземної мови; визначено сутність та основи організації дистанційного навчання; проаналізовано особливості впровадження відкритих освітніх ресурсів в дистанційний освітній процес; здійснено аналіз особливостей формування комунікативних умінь і навичок в процесі вивчення курсу «Бізнес-англійська» на он-лайн платформі Prometheus.Item Використання інноваційних освітніх технологій у дистанційному навчанні англійської мови(Сумський державний університет, 2018) Ступіна, С.П.У роботі аналізується феномен дистанційного навчання англійської мови та можливості його імплементації в академічний процес за допомогою сучасних освітніх інформаційних технологій. Актуальність теми зумовлена активним розвитком та впровадженням інформаційних технологій в сферу іншомовної освіти. У роботі проводиться аналіз можливостей та засобів реалізації дистанційної освіти, ефективності її елементів для вивчення іноземних мов. Розглядається питання конкурентоспроможності такої освіти в порівнянні з традиційною. Особлива увага зосереджується на інформаційно-комп’ютерних засобах дистанційного навчання, на технічних характеристиках інтернет-платформ Moodle та Coursera та на доцільності їхнього використання як самостійних засобів надання освіти. Проаналізовані основні переваги та недоліки такого навчання іноземних мов, на основі яких подані висновки про використання освітніх інноваційних технологій як у закладах вищої освіти, так і за їх межами.Item Організація зворотного зв`язку в дистанційному навчанні іноземних мов(Гнозис, 2013) Муліна, Наталія Ігорівна; Мулина, Наталия Игоревна; Mulina, Nataliia IhorivnaУ статті розглянуто зворотний зв'язок у дистанційному курсі іноземної мови як ключовий фактор впливу на якість навчання. Проаналізовано види зворотного зв'язку, принципи його впровадження, умови його дієвості. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності зворотного зв'язку.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »