Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
12 results
Search Results
Item Технологія розвитку життєстійкості науково-педагогічних працівників(Сумський державний університет, 2024) Супрунова, Н.А.Робота присвячена вивченню та розробці технології розвитку життєстійкості науково-педагогічних працівників. У роботі розглянуто основні підходи науковців до вивчення проблем життєстійкості. Розглянута психологічна сутність і структура поняття життєстійкості, описані внутрішні та зовнішні чинники, що впливають на її формування. Висвітлена роль життєстійкості у професійній діяльності науково-педагогічних працівників, розкриті основні теоретичні положення життєстійкості особистості з точки зору відомих теоретичних концепцій.Item Міжнародне співробітництво для українських студентів в умовах війни(Сумський державний університет, 2022) Штільгойз, О.Л.Сфера вищої освіти в Україні постійно перебуває у розвитку, який створює нові можливості, відкриває перспективи та забезпечує ефективне використання освітніх ресурсів. Особливо результативним та інноваційним є міжнародне співробітництво у сфері вищої освіти, що набуло найбільшої актуальності за останні роки, зокрема під час війни. Метою роботи є дослідження наявних проєктів, програм, можливостей для студентів України в умовах війни, а також визначення їх можливого розвитку у майбутньому.Item Перспективи використання досвіду фандрейзингової діяльності державних університетів США у вищій освіті України(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2015) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla ViktorivnaУ статті узагальнено досвід фандрейзингової діяльності державних університетів США та визначено можливості використання стратегій фандрейзингу американської системи вищої освіти в контексті національних освітніх реформ, культурно-освітньої інтеграції України до світового співтовариства. Розроблено рекомендації щодо використання позитивного американського досвіду на національному, регіональному та інституційному рівнях із виокремленням законодавчого, освітнього, організаційно-педагогічного та методичного аспектів.Item Історичні традиції благодійності та актуальний стан фандрейзингової діяльності у вищій освіті України(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2014) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla ViktorivnaАвтором статті схарактеризовано сутність та взаємозв’язок ключових понять дослідження; проаналізовано історичні тенденції та закономірності розвитку благодійності; систематизовано події, пов’язані з меценатством; виокремлено ключові суб’єкти благодійної діяльності в кожен із визначених періодів; обґрунтовано основні етапи генезису благодійності в Україні; з’ясовано актуальний стан фандрейзингової діяльності в національній системі вищої освіти; а також окреслено перспективи розвитку освітнього фандрейзингу, як інструменту диверсифікації джерел ресурсного забезпечення університету в контексті неоліберальної ідеології сучасних освітніх реформ.Item Формування українознавчої компетенції іноземних студентів засобами УМІ(Сумський державний університет, 2021) Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna Ivanivna; Салма, МустафаАктуальність теми дослідження полягає у необхідності створення, удосконалення та впровадження навчально-методичного забезпечення для формування лінгвокраїнознавчої компетенції іноземних студентів, які навчаються в Україні, в нових освітніх умовах, при домінуванні віддалених форматів навчання. Метою розвідки є з’ясування методичних можливостей, засобів та ресурсів нового навчально-методичного посібника з української мови як іноземної, створеного на матеріалі історії України. Цим обумовлені завдання дослідження: стисло описати та проаналізувати методичні можливості та особливості посібника, обґрунтувати доцільність його використання у навчальному процесі для формування українознавчої компетенції студентів-інокомунікантів.Item Мультимедійний творчий проект як форма самостійної роботи студентів та чинник їх професійної соціалізації(Інститут інформаційних технологій та засобів навчання НАПН України, 2019) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychСтаттю присвячено визначенню особливостей мультимедійних творчих проектів як форми самостійної роботи студентів та чинника їх професійної соціалізації. У результаті проведеного дослідження з’ясовано відмінності між творчим проектом і творчою роботою, зокрема, терміни виконання, кількість та складність завдань, заплановані результати, компетентності, що формуються у студентів у процесі виконання творчого проекту, застосовувані мультимедійні технології тощо. Запропоновано перелік етапів, які характерні для мультимедійного творчого проекту, зокрема: планування; вибір мультимедійних технологій та інструментів; виконання проекту; презентація складових частин проекту на аудиторних заняттях або консультаціях; захист проекту. Відзначено зв’язок мультимедійних творчих проектів з аудиторними заняттями. Визначено особливості застосування мультимедійних технологій у творчих проектах, при цьому особливу увагу приділено інструментарію (комп’ютерні програми та інтернет-ресурси), який студенти можуть використовувати при виконанні творчих проектів. Наведено перелік рекомендованих автором інтернет-ресурсів, які можуть використовувати студенти і викладачі під час створення мультимедійних творчих проектів. Відзначено ряд індикаторів професійної соціалізації студентів при виконанні ними мультимедійних творчих проектів, зокрема, це отримання студентами сучасних знань про програми і технології, які можна використовувати для створення мультимедійних творчих проектів; набуття студентами вмінь користування інтернет-ресурсами для створення мультимедійних творчих проектів; формування професійних студентських портфоліо, що можуть бути використані у процесі пошуку роботи як демонстрація вміння працювати із сучасними комп’ютерними технологіями.Item Формування тезаурусу спеціаліста в системі вищої школи(Сумський державний університет, 2016) Казанджиєва, Марина Симеонівна; Казанджиева, Марина Симеоновна; Kazandzhyieva, Maryna SymeonivnaНові вимоги, що постали перед вищою освітою, зумовили необхідність трансформації освітніх парадигм, і насамперед шляхом інтелектуалізації освітнього процесу. Загальновідомо, що одним з основоположних завдань якісної освіти є формування професійного інтелекту фахівця. Проте нині досить часто спостерігається неухильне зниження рівня професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах, що є актуальною проблемою вищої освіти на всьому пострадянському просторі. І не в останню чергу ця проблема пов’язується з рівнем інтелекту студентської молоді, який значною мірою впливає на якість знань і умінь.Item Мультимедійний творчий проект як технологія навчання майбутніх фахівців у галузі мас-медіа(Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, 2014) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ результаті дослідження визначено особливості сучасних творчих проектів як технології навчання майбутніх фахівців у галузі засобів масової інформації, реклами і зв'язків з громадськістю. Особлива увага приділяється аналізу понять «мультимедіа» та «творчий проект». У статті запропоновано практичні приклади реалізації мультимедійних творчих проектів, виконані студентами спеціальностей «Журналістика» та «Реклама і зв'язки з громадськістю» Сумського державного університету у межах вивчення фахових дисциплін «Брендинг» та «Практика рекламної діяльності». Наведено приклади творчих завдань як короткотермінових творчих проектів з дисципліни «Теорія реклами».Item Роль психологічних механізмів у формуванні лінгвокогнітивних умінь(Вид-во Житомирського державного університету ім. І. Франка, 2013) Біденко, Лариса Валентинівна; Биденко, Лариса Валентиновна; Bidenko, Larysa ValentynivnaУ статті розкривається важливість урахування психологічних чинників у формуванні лінгвокогнітивних умінь майбутніх учителів російської мови засобами інформаційних технологій. Особливу увагу приділено ролі таким психологічним механізмам, як увазі, пам'яті, сприйманню, що приймають активну участь у пізнавальній діяльності студента під час навчання. Автором розглянуто і висвітлено точки зору провідних учених на реалізацію можливостей ефективного використання психологічних чинників майбутніми вчителями з метою покращення учіння. Визначено місце інформаційних ресурсів під час сприймання, розуміння та усвідомлення нової інформації.Item Навчально-профеcійна діяльність студентів(Сумський державний університет, 2014) Рижова, А.С.Успішна організація спеціальної підготовки студентів у системі вищої освіти вимагає цільової орієнтації на всіх ступенях навчання, оскільки сучасний фахівець повинен бути підготовленим до виконання соціальної і техніко-технологічної діяльності в умовах ринкової економіки. При цьому формування студента як суб'єкта навчальної діяльності передбачає вміння планувати, організовувати свою діяльність, визначати навчальні дії та програму їх виконання. Проте більшість студентів не вміє слухати і записувати лекції, конспектувати літературу. Студенти не вміють виступати перед аудиторією, вести суперечку, давати аналітичну оцінку проблем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34757