Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
53 results
Search Results
Item Проєкт рекламної кампанії магазину вітражних виробів(Сумський державний університет, 2025) Серобян, А.А.Актуальність теми кваліфікаційної роботи зумовлена тим, що мистецтво вітражу в Україні залишається маловідомою та недооціненою нішею. Попри високу художню цінність і стабільний інтерес з боку поціновувачів виробів ручної роботи, більшість майстерень функціонують без чіткої рекламної стратегії, що значно обмежує їхній потенціал і утримує сферу вітражного мистецтва на периферії суспільної уваги. Метою роботи є розробка стратегії рекламної кампанії для магазину вітражних виробів, яка дасть змогу привернути увагу цільової аудиторії за рахунок використання візуальних символів та інтегрування у міський простір реклами, що базується на соціокультурній тематиці. Реалізація такої рекламної кампанії уможливить не лише розпочати комерційну діяльність магазину, а й стати ефективним інструментом просування вітражного мистецтва в соціальних мережах. Очікується, що впровадження стратегії сприятиме підвищенню обізнаності про вітражне мистецтво серед цільової аудиторії завдяки освітньому контенту й інтерактивній взаємодії. Це також посилить лояльність клієнтів через створення унікального бренд-досвіду. Проєкт виходить за межі звичайної реклами, демонструючи, як мистецький продукт може успішно зайняти свою нішу на ринку завдяки якості, комунікації та культурній цінності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг становить 44 сторінки.Item Проєкт рекламної кампанії для бренду парфумів у соціальній мережі instagram(Сумський державний університет, 2025) Маслакова, А.С.У кваліфікаційній роботі представлено проєкт рекламної кампанії просування бренду парфумів у соціальній мережі Instagram. При розробці інформаційного продукту були створені такі рекламні матеріали як відео, власні фотографії, рекламні макети та тексти. У роботі міститься 4 відео та 41 ілюстрація, де присутні рекламні макети, фотографії та скріншоти створених відео. Список використаних джерел налічує 21 джерело. Обсяг роботи ‒ 53 сторінки.Item Рекламна кампанія брендового одягу: створення концепції(Сумський державний університет, 2025) Бодарєв, К.Ю.Створення власних слоганів та пояснення концепцій передбачають творчий характер роботи, що покликане продемонструвати важливість креативної реклами у засобах просування бренду. Звідси випливає мета – безпосередньо продемонструвати на створеному бренді, як реклама впливає на увагу покупця та які сильні сторони найкраще використовувати для кампаній. Авторська добірка створена для того, аби продемонструвати на конкретному прикладі, яким чином зацікавити потенційного клієнта, щоб це було креативно і ненастирливо. Концепції розроблялися для українського й іноземного ринків, що дає змогу розширити концептуальні поняття для обох випадків. Водночас своєчасно застосовувалися технології штучного інтелекту для створення зображень, що розглядається як додаткова віха у рекламній сфері. Добірка дає можливість іншим поціновувачам тематики поглиблювати свої знання та навички у сфері креативної реклами, наприклад: який вид та платформу популяризації обрати; чим зацікавити реципієнта у сфері модної індустрії за допомогою рекламних інструментів тощо. Кваліфікаційна робота налічує вступ, два головних розділи, висновки, список використаної літератури та додатки. Загальний обсяг складає 42 сторінки.Item Дизайн як інструмент формування бренду «Суспільне мовлення»(Сумський державний університет, 2025) Тітуренко, Я.У межах нашого дослідження розглядається, як саме візуальний і комунікаційний дизайн допомагає «Суспільному» утверджувати свою ідентичність та підвищувати рівень довіри серед громадян. Вивчаються приклади використання дизайн-стратегій різних міжнародних мовників, які демонструють ефективність подібного підходу.Item Чинники впливу на цільову аудиторію в рекламних моделях(Видавнича група «Наукові перспективи», 2025) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті визначено основні чинники впливу на цільову аудиторію в рекламних моделях, зокрема привернення уваги аудиторії та її переконання у перевагах рекламованого продукту, зворотній зв’язок зі споживачами, стимулювання дій аудиторії тощо. Під поняттям «рекламна модель» розуміється формула створення успішної реклами, розроблена певним автором або авторським колективом. Кожен з варіантів рекламних моделей містить акцент на певні чинники впливу на цільову аудиторію. Проведений аналіз відомих рекламних моделей дозволив визначити важливість такого чиннику впливу, як задоволеність цільової аудиторії. Відповідно, було з’ясовано значення для ефективності рекламних моделей чиннику задоволеності цільової аудиторії, зокрема задоволеність від придбання продукту, задоволеність від комунікації з рекламою, задоволеність власними діями через схвалення інших, моральне задоволення. Також у результаті дослідження було уточнено значення лояльності цільової аудиторії до рекламованого бренду для ефективності реклами. Це полягає у популяризації споживачами, переважно шляхом використання соціальних мереж, власного позитивного споживацького досвіду. Перші спроби створення рекламних моделей були зроблені ще наприкінці ХІХ століття, та деякі з цих засобів побудови ефективної реклами є актуальними і сьогодні. Водночас протягом ХХ-го і на початку ХХІ століття дослідники робили багато спроб вдосконалення існуючих рекламних моделей та створення абсолютно нових формул досягнення успіху в рекламі. З’ясовано, що кожна з нових рекламних моделей зазвичай базувалася на певних особливостях сприйняття реклами цільовою аудиторією, на змінах у медіаспоживанні, враховувала появу нових засобів масової інформації та каналів розповсюдження реклами. Відзначено, що у деяких сучасних рекламних моделях особлива увага приділяється пошуку споживачами додаткової інформації про продукт за допомогою інтернет-технологій.Item Створення проєкту рекламної кампанії в Instagram для магазину художніх виробів(Сумський державний університет, 2024) Цапенко, М.О.Сьогодні Інстаграм є однією з найбільш популярних соціальних мереж у світі, що створює необхідні умови для просування магазину художніх виробів. Втілення рекламної кампанії дозволить позиціонувати бренд серед конкурентів, охопить визначену цільову авдиторію та підвищить упізнаваність. Стратегія просування буде реалізована в соціальній мережі «Інстаграм», тому огляд особливостей просування на цій платформі є ще одним важливим аспектом актуальності теми.Item Єднання українців як основа комунікативної стратегії бренду(Сумський державний університет, 2023) Охрименко, Л.С.Роботу присвячено темі розробки комунікативної стратегії, зокрема втіленню в неї ідеї єднання українців та її ілюстрування за допомогою книги бренду. У першому розділі описуються теоретичні підходи до таких понять як «бренд», «ідентичність бренду», «комунікативна стратегія», «брендбук», які є фундаментальними в контексті дослідження. Другий розділ містить визначення ролі єдності українців у формуванні бренду, з’ясування особливостей складових брендбуку, обґрунтування їх практичного застосування, та рекомендації щодо використання ідеї єдності українців в комунікативній стратегії бренду. Результатом дослідження є створення інформаційного продукту – брендбуку для вигаданого бренду одягу «UniteU», який ілюструє комунікативну стратегію, є уособленням ідентичності бренду та інструментом її трансляції як для фахівців брендингу, так і цільової аудиторії. Варто відзначити, що у контексті проєкту розроблено голос бренду, який відповідає визначеній ідеології та фірмовому стилю, а також формує характер комунікації бренду. Адже комунікація зі споживачами є одним з найважливіших чинників стратегії просування, який вимагає аналізу та врахування соціальних, культурних та психологічних факторів, що впливають на потреби та цінності споживачів. Особливого значення це набуває в умовах сучасної ринкової конкуренції та воєнного стану в країні, які змінюють фокус світогляду населення. Відповідно до таких трансформацій, комунікативна стратегія бренду має адаптуватися до сучасних реалій та враховувати особливості цільової аудиторії, що зумовлює актуальність нашої роботи.Item Просування соціокультурного бренду з використанням елементів сторітелінгу(Сумський державний університет, 2023) Кравченко, К.І.Одним з провідних елементів маркетингової стратегії просування бренду в соцмережах є сторітелінг (від англ. storytelling – «розповідання історій»). Перенасичення ринку товарів та послуг дає споживачам широкий вибір, серед якого вони губляться. Тому інформацію слід надавати з певною історією, адже використання сторітелінгу дає можливість залучити увагу аудиторії, зробити людей, які споживають контент бренду, більш лояльними, допомагає зберігати зацікавленість протягом тривалого часу, реалізувати ефективну маркетингову компанію та виокремити власну унікальність серед конкурентів.Item Місія та візія бренду в контексті сталого розвитку: лінгвістичні та перекладацькі аспекти(Сумський державний університет, 2022) Ворфоломеєв, М.С.Актуальність дослідження визначається тим, що в сучасній лінгвістиці та перекладознавстві відсутні комплексні дослідження та систематизовані дані щодо місії та візії бренду як інструменту комунікації з цільовою аудиторією. Сталий розвиток розглядається як розвиток, який задовольняє потреби сьогодення без шкоди щодо здатності майбутніх поколінь задовольняти власні потреби. Усі три виміри (економічний, екологічний та соціокультурний) мають реалізовувати принципи справедливості між поколіннями. Вербальним інструментом впливу сталих брендів на свідомість споживачів є заява про місію та візію. Місія та візія бренду — це маркетинговий прийом використання медіа-потенціалу для трансляції смислів, намірів і цінностей бренду. Це інструмент компанії, корпорації чи організації, який визначає її основні принципи та наміри. Під час перекладу заяв про місію та візію бренду використовуються такі методи: довільний або авторський переклад, калькування та трансплантація термінів з англійської на українську. У перекладі українських сайтів англійською мовою переважає дослівний переклад і трансплантація термінів. S-терміни (sustainability terms) адаптовані в англомовних версіях переважно методом трансплантації, при цьому уникають дослівного перекладу сполучень зі словом «sustainability», замінюючи його на «sustainable development». Візуальна складова мультимодальних текстів заяв про місію та бачення бренду залишається незмінною.Item Неймінг англомовних брендів: аспект перекладу(Сумський державний університет, 2022) Грінченко, М.В.Мета: вивчити таксономію сучасного брендінгу, ідентифікувати та аналізувати лінгво-прагматичні аспекти неймінгу та методи створення власних назв. Для досягнення мети дослідження також потрібно вирішення таких завдань дослідження: • з’ясувати різницю та сферу вживання таких понять як «назва компанії», «бренд», «власна назва»; • дослідити методику та алгоритм створення власних назв зарубіжних компаній та підприємств; • встановити, які засоби використовуються в процесі неймінгу та їхню значущість у процесі навчання перекладачів. Теоретичне значення: наразі в сучасному світі створюється багато нових підприємств, компаній, брендів. Завдяки цьому на ринку переважає дуже велика конкуренція. Для такого бізнесу дуже важливо виділятися на фоні інших, мати свою індивідуальність та неповторність. Теоретична цінність роботи пов'язана з апробацією методів та принципів створення назв брендів. Також матеріали наукової роботи можуть використовуватись у навчальних дисциплінах: «Теорія перекладу»; «Галузевий переклад»; «Практичний курс перекладу англійської мови» або, може бути створено додатковий курс для слухачів курсів підвищення кваліфікації, для ознайомлення з ономастикою та онімами, з особливостями перекладу власних імен та створення назв із допомогою зазначених у роботі методів.