Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Технологія розвитку сугестивної компетентності менеджерів торгівельних організацій
    (Сумський державний університет, 2023) Мрачковський, О.О.
    Соціальний вплив виявляється в різних формах, проявах і механізмах. Серед різних видів психологічного впливу сугестивний є одним з фундаментальних і реалізується в процесі міжособистісного спілкування. Він є одним з найбільш універсальних явищ і пов'язаний із психікою людини. Тому, найважливішим засобом соціального впливу виступає психологічний вплив, який пронизує всі аспекти життя, незалежно від галузі діяльності, і може впливати на людину як свідомо, так і несвідомо. Сугестія, або впливове впливання на психіку та поведінку людини, важлива для менеджерів торгівельних організацій з кількох причин: підвищення продажів, покращення обслуговування клієнтів, адаптація до змін, побудова відносин, створення унікального досвіду.
  • Item
    Форми реалізації сугестії як засобу формування громадської думки у ЗМІ
    (Сумський державний університет, 2023) Руденко, Наталія Володимирівна; Руденко, Наталия Владимировна; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna
    Сугестія є невід’ємною рисою медіамовлення, оскільки «нині функціонування ЗМІ спрямоване не лише на пізнання й відображення дійсності, але й на її перетворення шляхом впливу на свідомість та підсвідомість адресата» [2, с. 3]. Метою нашої розвідки є визначення особливостей та спільних рис сугестивних форм у сучасних ЗМІ. Завдання полягають у розгляді та аналізі прикладів використання форм сугестії як засобу формування громадської думки в контенті ЗМІ.
  • Item
    Фольклорні елементи в сучасному англомовному рекламному дискурсі: перекладацький аспект
    (Сумський державний університет, 2021) Босенко, О.В.
    Мета: Теоретичне обґрунтування та аналіз функціонування фольклорних елементів, а також – особливостей їх перекладу у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Теоретичне значення: Систематизація теоретичних передумов дослідження способів перекладу фольклорних елементів у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу,трьох розділів, висновків, та списку використаних джерел. У першому розділі розглядається теоретична база дослідження сучасного англомовного рекламного дискурсу та підходи до його вивчення, а також – висвітлюються національні мотиви у рекламних текстах. У другому розділі описана роль фольклору у створенні ефективних рекламних образів, а сама реклама розглядається як джерело походження сучасної усної народної творчості. Розглянуті способи та складнощі перекладу фольклорних елементів у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Третій розділ наукової роботи присвячений особливостям навчання перекладу фольклорних одиниць у рекламних текстах. У дослідженні застосовуються прийоми порівняння, зіставлення, узагальнення, семантичний аналіз, метод суцільної вибірки рекламних текстів.
  • Item
    Елементи інтенсивних методів на заняттях з іноземної мови в загальноосвітній школі
    (Сумський державний університет, 2019) Подвальна, К.Є.
    У бакалаврскій роботі аналізуються викладання англійської мови в загальноосвітніх школах за допомогою елементів інтенсивних методів навчання. Елементи інтенсивних методів пришвидшують та покращують якість вивченого матеріалу, оскільки сприяють запам’ятовуванню великого обсягу інформації за мінімальний проміжок часу. Метою роботи є визначення та використання на практиці елементів методів інтенсивного навчання на уроках англійської мови в загальноосвітній школі. Теоретичне значення полягає у подальшій розробці та використанні наукової роботи під час занять у загальноосвітніх школах, або для подальших досліджень та наукових праць.
  • Item
    Сугестивно-прагматичні аспекти в предвиборчих промовах
    (Сумський державний університет, 2017) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Самошина, Ю.С.
    Сугестія – це спосіб впливу, заснований на некритичному сприйнятті людиною отримуваної інформації.