Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
3 results
Search Results
Item Технологія організації виставки «Світ графіки» у літературній вітальні СумДУ(Сумський державний університет, 2024) Никоненко, А.В.Мета кваліфікаційної роботи: проаналізувати та обґрунтувати теоретичні та практичні аспекти технології організації виставки «Світ графіки» у літературній вітальні СумДУ та провести заходи з її просування. Завдання дослідження: 1. Висвітлити поняттєво-термінологічний апарат дослідження. 2. Дослідити специфіку діяльності галереї мистецтв у вищому навчальному закладі, порівняти досвід різних країн світу. 3. Проаналізувати форми і напрямки діяльності галереї мистецтв «Академічна». 4. Розглянути концепцію виставки «Світ графіки» та процес побудови її експозиції. 5. Описати процес організації вернісажу виставки «Світ графіки» та проведення заходів з її популяризації. Об’єкт дослідження – технологія організації художньої виставки. Предмет дослідження – теоретичні та практичні складові організації виставки «Світ графіки» у літературній вітальні СумДУ.Item Організація фешн-презентації «Art-fashion проєкт «Сонця»» на базі приватної галереї «Арт-простір на Театральній»(Сумський державний університет, 2024) Будьонна, В.С.Метою кваліфікаційної роботи є створення та організація презентації «Art-fashion проєкт «Сонця»» в приватній галереї «Арт-простір на Театральній». У відповідності з метою дослідження, визначені його завдання: 1. Висвітлити поняттєво - термінологічний апарат дослідження. 2. Розкрити особливості діяльності приватних галерей. 3. Проаналізувати діяльність приватної галереї «Арт-простір на Театральній». 4. Описати етапи організації презентації проєкту «Art-fashion проєкт «Сонця»». 5. Розробити фешн-презентацію «Art-fashion проєкт «Сонця»». 6. Надати рекомендації щодо організації фешн-презентацій. Об’єктом кваліфікаційного дослідження є діяльність сучасних приватних галерей. Предметом кваліфікаційного дослідження є практичні складові організації фешн-презентації проєкту «Art-fashion проєкт «Сонця»» дизайн-студії «Art` moda» в приватній галереї «Арт-простір на Театральній».Item Галерея як культурно-комунікаційний майданчик в закладах вищої освіти (на прикладі Галереї мистецтв "Академічна" СумДУ)(Сумський державний університет, 2022) Кучкова, А.М.На сьогодні науковою спільнотою вироблено безліч різноманітних сучасних платформ для вдосконалення вмінь та навичок здобувачів вищої освіти. При цьому накопичено великий досвід в апробації цих платформ. На основі цього досвіду можна виділити найбільш пріоритетні та перспективні з них, до яких відносяться культурно-комунікаційні майданчики. Так, культурнокомунікаційними майданчиками можуть виступати різноманітні інститути соціокультурної сфери (музеї, бібліотеки, планетарії). У цьому контексті корисним буде розглянути гелерею як одну із культурно-комунікаційних майданчиків, що може стати серйозним підгрунтям у закладах вищої освіти з метою підвищення якості навчального процесу.