Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
21 results
Search Results
Item Особливості емоційного інтелекту у осіб юнацького віку з різними рівнями стресостійкості(Сумський державний університет, 2025) Дорош, І.О.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню емоційного інтелекту осіб юнацького віку з різними рівнями стресостійкості. Теоретично був проведений аналіз понять емоційного інтелекту та стресостійкості. Розглянуто підходи вивчення емоційного інтелекту та стресостійкість як інтегративну функцію особистості юнацького віку. У процесі емпіричного дослідження було застосовано опитувальник діагностики емоційного інтелекту «ЕмІн» Д. Люсіна (2004 р.) адаптований О. Верітовою у 2019 році та методика визначення стресостійкості та соціальної адаптації (автори Д. Холмс, К. Раге). Це дозволило оцінити ступінь вираженості емоційного інтелекту та рівень стресостійкості осіб юнацького віку. Обробка результатів здійснювалася з використанням методів математичної статистики, що дало змогу визначити рівні прояву зазначених показників, провести гендерні порівняння, а також проаналізувати кореляційні зв’язки між цими змінними. У ході аналізу було встановлено статистично не значущий зв’язок між рівнем емоційного інтелекту та стресостікістю. Але позитивну значущу кореляцію було виявлена між складовими емоційного інтелекту.Item Особливості та корекція тривожності у студентів із різними рівнями соціальної фрустрованості(Сумський державний університет, 2025) Яцун, А.О.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей та корекції тривожності у студентів із різними рівнями соціальної фрустрованості. Здійснено аналіз суттєвих аспектів тривожності та соціальної фрустрованості у студентів. Під час проведення дослідження було використано методику «Діагностика рівня соціальної фрустрованості» Вассермана Л. (адаптація Бойка В.) та методику «Шкала оцінки рівня реактивної (ситуативної) та особистісної тривожності» Спілбергера Ч. (адаптація Ханіна Ю.). Для обробки результатів використовувалися методи математичної статистики, а саме: описова статистика, коефіцієнт варіації, однофакторний дисперсійний аналіз, коефіцієнт лінійної кореляції Пірсона. Було розглянуто взаємозв’язок показників тривожності та соціальної фрустрованості та встановлена його наявність.Item Особливості мотивації досягнення успіху в професійній діяльності чоловіків та жінок з різним рівнем самооцінки(Сумський державний університет, 2025) Ткаченко, С.Ю.У кваліфікаційній роботі досліджуються особливості мотивації досягнення успіху в професійній діяльності чоловіків та жінок з різним рівнем самооцінки. Актуальність теми зумовлена посиленням ролі психологічних чинників у процесі професійного становлення особистості в умовах сучасного динамічного ринку праці. Одним із провідних чинників, що визначає успішність у професійній сфері, виступає мотивація досягнення, яка тісно пов’язана з рівнем самооцінки. У роботі акцентовано увагу на психологічних особливостях прояву мотивації досягнення успіху в осіб із різним рівнем самооцінки, що дозволяє глибше зрозуміти індивідуальні відмінності в кар’єрних установках та професійних очікуваннях.Item Життєстійкість та її розвиток у спортсменів різним рівнем самооцінки(Сумський державний університет, 2025) Пронюшкіна, А.О.У сучасному спорті життєстійкість є одним із ключових факторів, що визначає здатність атлета долати труднощі, адаптуватися до стресових ситуацій та підтримувати високу ефективність діяльності. Особливого значення набуває взаємозв’язок між рівнем життєстійкості спортсмена та його самооцінкою, оскільки від цих характеристик залежить як психологічний стан, так і спортивна результативність. Метою дослідження є аналіз особливостей життєстійкості спортсменів із різним рівнем самооцінки та визначення ефективних методів її розвитку. У роботі розглянуто основні теоретичні підходи до поняття життєстійкості, її структурні компоненти та механізми впливу на діяльність атлетів. Особлива увага приділена кореляції між рівнем самооцінки та життєстійкістю, що дозволяє визначити фактори, які сприяють підвищенню адаптаційного потенціалу спортсменів.Item Прокрастинація у студентів з різною часовою перспективою(Сумський державний університет, 2025) Нагорна, П.С.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню прокрастинації у студентів з різною часовою перспективою. Було здійснено аналіз сутнісних характеристик прокрастинації та часової перспективи, а також досліджено психологічні характеристики студентського віку. Розроблено емпіричний та корекційний компоненти. У досліджені було використано методики «Шкала загальної прокрастинації» К. Лей в адаптації Т. Юдєєвої та «Опитувальник часової перспективи» Ф. Зімбардо (в адаптації О. Сенюк). Із метою обробки отриманих результатів було використано методи математичної статистики, серед яких описова статистика, аналіз статистичних гіпотез, кореляційний та порівняльний аналізи. Було встановлено наявність зв’язків між прокрастинацією та часовою перспективою.Item Амбівалентний сексизм у студентів із різним локусом контролю та впевненістю в собі(Сумський державний університет, 2025) Лущик, А.А.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню амбівалентного сексизму в студентів із різним локусом контролю та впевненістю в собі. Було проаналізовано поняття амбівалентного сексизму, його природу та прояви, а також концепції локусу контролю та впевненості в собі в соціальній взаємодії, включаючи їхні характеристики та взаємозв’язок з гендерними аспектами. Під час дослідження використовувалася авторська анкета «Анкета гендерних ставлень та переконань», опитувальники «Амбівалентний сексизм по відношенню до жінок» та «Амбівалентний сексизм по відношенню до чоловіків» П. Гліка і С. Фіске в адаптація А. Ярошенко і Т. Семигіної, опитувальник «Рівень суб’єктивного контролю» Дж. Роттера в адаптації Е. Бажина, Є. Голинкіної, Л. Еткінда та «Тест на визначення впевненості в собі» С. Рейзаса. Одержані результати аналізувалися за допомогою методів математичної статистики. Було проведено порівняння показників рівня амбівалентного сексизму чоловіків та жінок. Визначено, як взаємопов’язані рівень амбівалентного сексизму, локус контролю та впевненість в собі.Item Віктимна ідентичність та тривога як предиктори самодіагностики розладу дефіциту уваги з гіперактивністю в осіб юнацького віку(Сумський державний університет, 2025) Білан, К.І.У кваліфікаційній роботі досліджено віктимну ідентичність та тривогу як предиктори самодіагностики розладу дефіциту уваги з гіперактивністю (РДУГ) в осіб юнацького віку. Актуальність дослідження зумовлена зростаючою поширеністю випадків самодіагностики РДУГ серед молоді та недостатнім розумінням психологічних чинників, що впливають на процеси самодіагностики цього розладу. У роботі проаналізовано психологічні особливості РДУГ, включаючи основні симптоми нев’уважності, гіперактивності та імпульсивності, їхній вплив на академічне функціонування та соціальну адаптацію. Детально розглянуто феномени віктимної ідентичності як схильності до ролі жертви у міжособистісних стосунках та тривоги як емоційного стану, що характеризується невизначеністю та очікуванням негативних подій. Проаналізовано механізми впливу цих психологічних конструктів на процеси самооцінки та самодіагностики психічного здоров’я.Item Особливості емоційного інтелекту у осіб юнацького віку з різними рівнями стресостійкості(Сумський державний університет, 2025) Дорош, І.О.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню емоційного інтелекту осіб юнацького віку з різними рівнями стресостійкості. Теоретично був проведений аналіз понять емоційного інтелекту та стресостійкості. Розглянуто підходи вивчення емоційного інтелекту та стресостійкість як інтегративну функцію особистості юнацького віку. У процесі емпіричного дослідження було застосовано опитувальник діагностики емоційного інтелекту «ЕмІн» Д. Люсіна (2004 р.) адаптований О. Верітовою у 2019 році та методика визначення стресостійкості та соціальної адаптації (автори Д. Холмс, К. Раге). Це дозволило оцінити ступінь вираженості емоційного інтелекту та рівень стресостійкості осіб юнацького віку. Обробка результатів здійснювалася з використанням методів математичної статистики, що дало змогу визначити рівні прояву зазначених показників, провести гендерні порівняння, а також проаналізувати кореляційні зв’язки між цими змінними. У ході аналізу було встановлено статистично не значущий зв’язок між рівнем емоційного інтелекту та стресостікістю. Але позитивну значущу кореляцію було виявлена між складовими емоційного інтелекту.Item Особливості тривожності осіб юнацького віку з різними рівнями самооцінки(Сумський державний університет, 2024) Глазун, С.О.Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена вивченню особливостей тривожності осіб юнацького віку з різними рівнями самооцінки та корекції феномену тривожності. Було теоретично проаналізовано поняття тривожності як психічної властивості та стану організму в юнацькому віці , особливості формування самооцінки осіб юнацького віку. Підібрано методи для дослідження особливостей тривожності осіб юнацького вік з різними рівнями самооцінки. Обґрунтовано та проведено емпіричне дослідження, яке показало, що рівень тривожності осіб юнацького віку має зворотній зв’язок з рівнем самооцінки. Проаналізовано підходи та методи психологічної корекції тривожності осіб юнацького віку. Визначено найбільш ефективні психологічні методи для корекції тривожності. Аргументовано використання психологічного когнітивно-поведінкового напряму та методів арт-терапії для корекції тривожності. Розроблено програму корекції за допомогою когнітивно-поведінкової терапії та арт-терапії. Проведено часткову апробацію цієї програми корекції, описано етапи її проведення та охарактеризовано особливості реалізації програми у дистанційному форматі.Item Особливості позитивних та негативних емоцій українців та британців із різними рівнями самоконтролю у спілкуванні(Сумський державний університет, 2024) Маслак, В.С.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню позитивних та негативних емоцій українці та британців із різними рівнями самоконтролю в спілкуванні. Було проаналізовано крос-культурні відмінності емоцій між українцями та британцями. Визначено, яка роль емоцій в спілкуванні та поняття самоконтролю в спілкуванні. Під час дослідження використовувалися методики «Шкала позитивного та негативного афекту (ШПАНА)» на основі англомовної методики PANAS та «Оцінка самоконтролю в спілкуванні» М. Снайдера. Отримані результати аналізувалися за допомогою методів математичної статистики. Було проведено порівняння показників самоконтролю в спілкуванні в українців та британців. Визначено, що впливає на рівень самоконтролю в спілкуванні. Обґрунтовано застосування психологічного тренінгу, когнітивно- поведінкової терапії та арт-терапії для ефективного підвищення самоконтролю в спілкуванні. Розроблено програму розвитку самоконтролю в спілкуванні за допомогою когнітивно-поведінкової терапії. Дослідження містить детальний виклад розробленої програми з розвитку самоконтролю в спілкуванні, а також інформацію про її впровадження. Крім того, наведено результати оцінки ефективності даної програми шляхом порівняння даних тестування учасників до початку програми та після її проходження.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »