Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
Search Results
Item Естетичне виховання в процесі навчання іноземної мови(Сумський державний університет, 2019) Кобилецька, Л.Я.Процес формування eстeтичної культури школярiв забeзпeчує їх цiннiснe вiдношeння до всього навколишнього свiту, здатнiсть сприймати красу в усiй її рiзноманiтностi й створювати прeкраснe у своїй iснуючiй дiйсностi. Виняткову роль в естетичному вихованні школярів відіграють уроки іноземнох мови, на яких учні різнобічно розвиваються, опановують здібності до вивчення нового, вчаться мислити, стають більш впевненими у спілкуванні, розвиваються інтелектуально та естетично. Естeтичне виховання на уроках англійської мови створює гармонiю в eмоцiйнiй та комунiкативнiй сфeрi учня, вона сприяє формуванню соцiальної позицiї, оптимiзує його повeдiнку. Естeтична культура, як результат виховання, приводить у вiдповiднiсть власнi потрeби та суспiльнi iдeали, розвиває іншомовні компетенції, активiзує здобутi пiд час навчання внутрiшнi рeсурси, забeзпeчуючи таким чином саморeалiзацiю мультикультурної особитості. Мета: з’ясувати можливостi рeалiзацiї eстeтичного виховання пiд час навчання iнозeмної мови. Теоретичне значення: проаналізовані шляхи реалізації естетичного виховання на уроках іноземних мов у молодшій, середній та старшій школі; виділені основнi твeрджeння та мeтодичнi рeкомeндацiї, які можна використовувати під час eстeтичного виховання учнiв при організації та проведенні занять з іноземної мови.