Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Використання засобів масової інформації на заняттях з іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Суровцова, А.В.
    Можна навести безліч прикладів завдань, які може застосовувати вчитель на уроках з іноземної мови. Комп'ютерний навчальний матеріал має багато переваг над звичайними та застарілими методами навчання. Це дає нагоду тренувати та вдосконалювати різні види діяльності (мовленнєвої та усної), допомагає у розвитку мовних навичок та лінгвістичних здібностях, а також підтримують реалізацію індивідуального вивчення тієї чи іншої мови. Актуальність цієї роботи полягає у вивченні особливостей використання засобів масової інформації в навчальних закладах на заняттях з іноземної мови та обґрунтування позитивного впливу новітніх технологій на процес уроку. На сьогодні, впровадження комп'ютерної системи, технологій мультимедійного оснащення та глобальної інформаційної мережі Інтернет, має великий вплив на систему освіти, викликаючи різноманітні методи викладання іноземних мов. Застосування засобів масової інформації на заняттях з англійської та німецької мов, дозволяє учням удосконалити надбані раніше знання, значно розширити словниковий запас, розвити дослідницькі якості та здатності до критичного аналізу інформації, також дає стимул до самовираження в іноземній мові. Дуже важливим етапом є те, що використання мультимедійний пристроїв, не виключає традиційні методи навчання, а навпаки гармонійно співіснує з ним. не зважаючи на досить потужні механізми, які мають багато можливостей, вони не замінюють викладача, а лише є його інструментом у викладанні. Але використання комп’ютерної техніки дозволяє в рази підвищити ефективність навчання та бажання учнів на подальше самостійне вивчення інформації. Усе перераховане вище допомагає школярам досягти найвищих показників у мовній компетенції . Та головним фактором залишається готовність вчителів оволодіти новими знаннями в інформаційних технологіях. Все це є необхідністю та важливим елементом сучасного вчителя.