Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Item
    Мовні ігри на заняттях з іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Гузакова, Ю. О.
    У бакалаврській роботі розглянуто основні особливості інтеграції ігрових елементів при вивченні іноземних мов студентами вищого навчального закладу. Ми на практиці перевірили і довели, що використання ігор під час навчання позитивно впливає на взаємодію вчителя та аудиторії, допомагає створити позитивну та спокійну атмосферу, підвищує ефективність засвоєння матеріалу та дозволяє зменшити або й зовсім позбутися тривожності під час вивчення іноземної мови
  • Item
    Рольові ігри на уроках англійської мови
    (Сумський державний університет, 2019) Рожкова, О.В.
    Дана робота присвячується одній з найскладніших проблем, що можуть з’явитися в методиці викладання іноземних мов - це обрання методу і прийому у момент навчанні іноземної мови, у розрізі інтерактивного та індивідуального процесу. Проблема вірного відбору прийому і методу навчання доволі складно. У цій роботі описано, який вплив має ігровий метод на ефективність навчання учнів.
  • Item
    Мнемотехніка на заняттях з іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Мельникова, К.Ю.
    Робота присвячується одній з проблем, що можуть стати на заваді при вивченні іноземних мов та вільній комунікації учнів. Проблема запам’ятовування та зберігання інформації серед школярів є дуже актуальною на сьогодення, оскільки потребує поглибленого дослідження і особливого відбору у методиці викладання іноземних мов. Мета роботи полягає у висвітленні наявних мнемотехнічних прийомах та їх детальний аналіз. Теоретичне значення роботи полягає в огляді та дослідженні низки принципів запам’ятовування під час освітнього процесу та підборі технік запам’ятовування у залежності від віку дитини.
  • Item
    Інтегровані уроки: іноземна мова та географія
    (Сумський державний університет, 2019) Великодний, О.І.
    У даній бакалаврській роботі увага приділяється визначенню суті та особливостей явища інтеграції, а також основних завдань, які ставлять педагоги перед собою в рамках втілення міжпредметної інтеграції. Проведено аналіз з метою виявити особливості функціонування різних форм інтегрованого навчання. Основні результати інтеграції: змога отримання учнями більш глибоких та комплексних знань з англійської мови, а також можливість по-новому поглянути на цілком знайомі об’єкти та явища. Вдалось простежити позитивні зміни у мотивації учнів, адже поєднання теорії із реальним життям, із дійсністю, яка є набагато цікавішою для школярів, ніж вправи із підручника, виявилось діючим.
  • Item
    Система вправ для навчання аудіювання англомовних текстів
    (Сумський державний університет, 2019) Абдуллаєва, А.Ф.
    Аудіювання посідає важливе місце у навчанні, оскільки воно є одним з чотирьох основних умінь оволодіння мовою. Хоч інші навички, такі як читання, говоріння і письмо, важливі для розвитку мовних навичок, аудіювання сприяє, у першу чергу, мовній компетенції. Аудіювання пробуджує розуміння мови, оскільки це рецептивна навичка, що розвивається у людини першою. Цей процес довгий час сприймався як побічний продукт говоріння і вважався пасивним процесом. Отже, тема дослідження актуальна та недостатньо досліджена. Мета дослідження полягає у створенні системи вправ для навчання аудіювання англомовних текстів. У ході дослідження було встановлено, що під час аудіювання виникає низка труднощів, які можна розділити на чотири групи: суб’єктивні труднощі, що обумовлені індивідуальними особливостями слухачів; об’єктивні труднощі, що пов’язані з мовними аспектами самого аудіо тексту; труднощі аудіювання, обумовлені середовищем сприймання (темп мовлення, кількість повторень та тривалість аудіотексту); труднощі, пов’язані з змістом аудіо тексту (мовленнєва і немовленнєва поведінка мовця з позиції своєї культури і своїх норм поведінки). У межах дослідження проведено компаративний аналіз системи вправ для навчання аудіювання навчальних комплексів «Perspectives» та «Speakout» задля створення оптимальної системи вправ. У результаті компаративного аналізу цих підручників, виявлено, що оптимальна система вправ для навчання аудіювання повинна включати в себе всі три види вправ: фонетичні, лексичні та граматичні, оскільки кожен компонент відіграє значну роль для розвитку цієї навички. Під час процесу навчання учитель повинен створювати найкращі умови, мотивувати учнів, передбачати труднощі заздалегідь та сприяти їх подоланню. Методи дослідження: метод аналізу педагогічно-методичних джерел; ретроспективний та компаративний методи; емпіричний, а саме: анкетування учнів щодо труднощів під час аудіювання англомовних текстів. Теоретичне значення роботи пов’язане з теоретичним аналізом методів і прийомів, що використовуються під час навчання аудіювання та визначенням основних труднощів процесу навчання аудіювання, що дали змогу розробити систему вправ для навчання аудіювання для учнів середнього рівня володіння англійською мовою.
  • Item
    Проектна робота на уроках іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Шелудько, Д.М.
    Дана робота присвячується одному з найважливіших методів навчання мовам – проектній роботі, адже саме проектна робота є однією з найбільш органічних і ефективних нетрадиційних форм викладання англійської мови. У даній роботі описані теоретичні засади роботи над проектом та наведені приклади застосування проектів на практиці у молодшій, середній та старшій школах. Мета дипломної роботи полягає в визначенні ролі проектної роботи в навчальному процесі. Теоретичне значення дослідження полягає в тому, що проектна робота на сьогодні є ефективним способом навчання іноземній мові і постійно виникають нові методи її проведення.
  • Item
    Особливості роботи над фразеологізмами на старшому етапі
    (Сумський державний університет, 2019) Цембаренко, Д.В.
    У роботі розглядався теоретичний аспект фразеологізмів у методиці викладання іноземної мови в старших класах й аналізувався методичний принцип відбору фразеологізмів. В ході дослідження було доведено, що ,вивчаючи іноземні мови,потрібно звертати увагу на фразеологізми,так як без них наша мова була б не така милозвучна. Довено,що фразеологізми розвивають не тільки мовні якості,але й граматичні уміння. Визначено,що фразеологізми достатньо легко розпізнати,але складно перекласти. Але існує безліч вправ,які допомагають школярам покращити іх уміння та навички.
  • Item
    Стратегії інтерактивного та індивідуального навчання іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Шишкін, М.І.
    Дана робота присвячується одній з найскладніших проблем, що можуть з’явитися в методиці викладання іноземних мов - це обрання методу і прийому у момент навчанні іноземної мови, у розрізі інтерактивного та індивідуального процесу. Проблема вірного відбору прийому і методу навчання доволі складно. У цій роботі описано, як виникає так званий інтерактивний та індивідуальний феномен навчання. Мета полягає у дослідження являється вивчення інтерактивних та індивідуальних аспектів, при навчанні іноземної мови. Теоретичне значення роботи полягає у найменуванні певних прийомів та викладацьких методів у навчанні іноземної мови, беручи до уваги різні особливості учня чи групи учнів.
  • Item
    Використання елементів різних методів навчання іноземної мови як реалізація принципу індивідуалізації
    (Сумський державний університет, 2019) Миклащук, В.П.
    Мета: Мета даної бакалаврської роботи полягає в ознайомленні з різними методами навчання іноземної мови та їх обґрунтуванні, з виділенням принципу індивідуалізації та розкриттям даного явища в цілому. Теоретичне значення: Теоретична значущість полягає у систематизації використовуваних методів навчання під час індивідуального підходу до учня. Методи дослідження: В основу дослідження покладено теоретичні (аналіз наукової та методичної літератури) та практичні (спостереження, порівняння) методи. Дана робота висвітлює проблему індивідуалізації та диференціації під час навчального процесу. У нашому дослідженні наведені приклади узагальненої класифікації методів навчання. Ми роздивились на конкретних прикладах та ситуаціях можливість реалізації методу індивідуального підходу до учня, враховуючи такі аспекти як: важливість особистих інтересів учня, виховання його автономності, заохочення до співпраці з іншими учнями.
  • Item
    Формування іншомовної лексичної компетенції учнів
    (Сумський державний університет, 2019) Герус, О.С.
    Мета: з’ясування стратегій, підходів та ефективних засобів формування іншомовної лексичної компетенції, зокрема, засобами змішаного навчання з урахуванням вікових, психологічних особливостей та інтересів учнів старшої школи. Теоретичне значення: обґрунтування принципів формування лексичної компетенції старшокласників сучасними засобами змішаного навчання із урахуванням психологічних та вікових особливостей підлітків. Отримані результати можуть бути використані при подальшому дослідженні методики викладання англійської мови у старшій школі. У роботі сфокусовано увагу на проблемі формування іншомовної лексичної компетенції учнів старшої школи, від якої залежать можливість використовувати пасивний словниковий запас, ефективне поетапне засвоєння нового вокабуляру, здатність учнів вільно висловлювати думки англійською – мовою міжнародного спілкування. Із врахуванням сучасних освітніх стандартів, тенденції до технологізації освітнього процесу в українських загальноосвітніх школах, вікових та соціальних особливостей підлітків, визначено ефективні способи навчання англомовної лексики на різних етапах: семантизації, автоматизації та застосування. Зазначені фактори визначили необхідність впровадження системи змішаного навчання (blended learning) на уроках англійської мови, що дозволяє використання як традиційного навчання (очної взаємодії учителя та учня), так і можливостей електронного та мобільного навчання (U-learning). Встановлено, що змішане навчання лексики дозволяє урізноманітнити навчальний процес, використовуючи вправи на основі інструкцій вчителя, традиційних автентичних джерел: підручників, довідників, словників, а також розробляти завдання за допомогою засобів E-learning та M-learning: подкастів, електронної пошти, блогів, соціальних мереж, освітніх онлайн-платформ, електронних словників тощо. На основі розглянутих засобів змішаного навчання розроблено практичні рекомендації та вправи для формування англомовних лексичних умінь та навичок учнів старшої школи на різних етапах засвоєння лексики.