Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
5 results
Search Results
Item Система роботи з відеоматеріалами на факультативних заняттях з іноземної мови(Сумський державний університет, 2020) Бєлка, Я.С.Мета: обґрунтувати переваги використання відеоматеріалів у навчанні та вивчення систем організації ходу факультативного заняття з іноземної мови з допомогою відео. При використанні відео у викладанні іноземних мов постає багато питань про те, як краще підібрати потрібний матеріал, де його знайти, як подати, чи відповідає він цілям уроку. Тому, виникає необхідність у описі та систематизації способів роботи з відео-матеріалами відповідно до віку та інтересів учнів; мети та теми уроку; навичок володіння мовою, що розвиваються. Об'єктом дослідження є теорія навчання з допомогою інформаційних технологій. Предметом дослідження є методика навчання іноземної мови за допомогою відео-матеріалів. Методологічна база дослідження передбачає залучення теоретичного аналізу (вивчення основних теоретичних понять, пов’язаних з факультативами та використанням відео); системного аналізу (добір фактичного матеріалу з використання відео на заняттях); описового методу. Наукова новизна дослідження полягає у виділенні систем роботи з відеоматеріалами на факультативних заняттях у залежності від віку учнів. Теоретичне значення: полягає у дослідженні систем та видів діяльності при роботі з відео на занятті та аналізі основних переваг роботи з відеоматеріалами. Також, у ході роботи було розроблено план конспект факультативного заняття з вивчення іноземної мови з використанням відео, який готовий до застосування.Item Відеоматеріали на заняттях з іноземної мови(Сумський державний університет, 2019) Сизоненко, М.І.Актуальність теми обумовлена тим, що різноманітні відеоматеріали є завжди цікавими для вивчення дослідниками у різних галузях науки. Застосування відео у процесі вивчення іноземної мови є дієвим та успішним, оскільки воно дозволяє вчителю не лише розвивати всі види діяльності учнів, але й підвищує мотивацію до навчання та активізує творчу діяльність. Мета дослідження полягає у визначенні ролі та ефективності використання відеоматеріалів для розвитку мовних умінь і навичок учнів на уроках вивчення іноземної мови. Теоретичне значення бакалаврської роботи полягає в тому, що одержані результати можна використовувати на практичних заняттях з іноземної мови для підвищення результативності навчального процесу. Виокремлені методи роботи з відео можуть стати матеріалом для подальших досліджень. При написанні роботи було використано такі методи: порівняльний метод, а також метод аналізу та співставлень. У результаті проведеного дослідження було проаналізовано методи використання відеоматеріалів на уроках іноземної мови. Було доведено, що використання відео покращує пам’ять, увагу, а також розвиває такі види діяльності, як: читання, аудіювання, мовлення та письмо. На заняттях використовувалися різноманітні засоби сучасних технологій, що викликало інтерес та мотивацію учнів до вивчення англійської мови. Застосування описаних у роботі методів крім того, дало змогу виконувати разом з учнями креативні завдання, а також створювати різноманітні комунікативні ситуації для набуття мовної компетенції. Завдяки доступності та різноманітності відео богів, роликів, фільмів та серіалів учні почали вивчати іноземну мову поза межами школи у вільний час, а також за власною ініціативою. Проведена робота показала ефективність використання, а також неабияке практичне значення відеоматеріалів.Item Методична доцільність та дидактизація фільмів для уроку іноземної мови(2018) Шаповалова, С.С.Бакалаврська робота присвячена аналізу прийомів застосування фільмів на уроках, зважаючи на те,що сьогодні фактично відсутня система роботи із відеоматеріалом в процесі вивчення іноземної мови. Основна мета роботи – показати переваги використання у школі інформаційних технологій, які допомагають розвивати комунікативні та пізнавальні здібності та вміння сприймати, розпізнавати та використовувати навчальну інформацію, відкриваючи нові можливості процесу навчання. У дослідженні аналізуються основні етапи роботи над фільмами, приводяться приклади завдань та виокремлюються методи використання відеоматеріалів для ефективного вивчення мови.Item Робота з відеоматеріалами на уроках іноземної мови(Cумський державний університет, 2016) Баранова, Світлана Володимирівна; Баранова, Светлана Владимировна; Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Станіславова, Г.С.Основною метою навчання іноземної мови є формування комунікативної компетенції, що є досить важким завданням, не знаходячись в країні, мова якої вивчається. Для грамотного іншомовного спілкування необхідно мати знання про фонетичні особливості іноземної мови та граматичні правила, постійно поповнювати свій лексичний запас, мати уявлення про культуру та традиції і, безсумнівно, розвивати навички говоріння. Тому важливим завданням викладача є створення реальних і уявних ситуацій спілкування на уроці іноземної мови, використовуючи для цього різні методи, прийоми роботи (рольові ігри, дискусії, творчі проекти)та матеріали, в т.ч. відеоматеріали.Item Использование видеоматериалов на уроках русского языка как иностранного(Сумский государственный университет, 2015) Дегтярьова, Тетяна Олегівна; Дегтярева, Татьяна Олеговна; Dehtiarova, Tetiana Olehivna; Квангу, С.Использование видео при обучении русскому как иностранному повышает эффективность усвоения нового языка, так как именно через органы зрения и слуха человек получает большую часть информации об окружающем мире.