Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
9 results
Search Results
Item Керований полілог як форма контролю на заняттях з іноземної мови(Сумський державний університет, 2020) Білогур, А.М.У бакалаврській роботі керований полілог розглядається як різновид контролю комунікативної мовленнєвої компетентності. Мета роботи полягає у тому, щоб дослідити особливості групового спілкування, розглянути полілог як форму комунікативного контролю, а також систему методів та прийомів проведення контролю за допомогою методики керованого полілогу. Крім того, досліджуються принципи та засоби контролю в цілому, процес і прийоми навчання полілогу. Особливо актуальними є проблеми визначення та оцінки ступеня сформованості іншомовної комунікативної компетентності, рівня володіння різними видами мовленнєвої діяльності. Було запропоновано відійти від типових тестових та діалогічних форм контролю іншомовної комунікативної компетентності та розглянути форму групового спілкування, адже саме цей різновид найбільш наближений до реальної ситуації іншомовної комунікації. Розглянуто рівневу шкалу оцінювання відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Досліджено особливості керованого полілогу, його відмінність від діалогічної форми спілкування. Описана методика проведення контролю за допомогою полілогу, а саме дебатів та дискусії; розглянуто метод кейсів, оскільки його головною складовою є дискусія.Item Управляемый полилог в процессе обучения иностранному языку на старшем этапе(Сумський державний університет, 2019) Хамітов, ЕлдорбекАктуальність даної роботи полягає у необхідності формування полілологіческіх yмінь, щоб забезпечити можливість спілкування іноземною мовою. У роботі зосереджено увагу на розвитку полілогічних умінь на старшому етапі навчання. Розглянуто і узагальнено наявні в методиці викладання іноземної мови дослідження і досягнення з даної проблеми; визначено оптимальні методи, прийоми і способи формування мовних навичок шляхом формування пoлілогіческіх умінь.Item How to improve students speaking skills(Sumy State University, 2017) Морозова, Ірина Анатоліївна; Морозова, Ирина Анатольевна; Morozova, Iryna AnatoliivnaSpeaking is “the process of building and sharing meaning through the use of verbal and non-verbal symbols, in a variety of contexts” (Chaney, 1998, p.13). Speaking is a crucial part of second language learning and teaching. Today’s world requires that the goal of teaching speaking should improve students’ communicative skills, because, only in this way, students can express themselves and learn how to follow the social and cultural rules appropriate in each communicative circumstance. Now many linguists and ESL teachers agree that students learn to speak in the second language by “interacting”.Item Із практики організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні іноземної мови(Київський славістичний університет, 2008) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna MykolaivnaСучасні вимоги ринку праці вимагають фундаментальної мовної підготовки та форм духовно розвинутої особистості, особливо за умов входження України у світовий інформаційний простір. перехід вищих навчальних закладів до кредитно-модульної системи навчання, й у час євроінтеграції нашої держави. Вища школа знаходиться нині у пошуках інтенсивних навчання іноземних мов і відповідно до цього впровадження ефективніших форм контролю. Враховуючи власний досвід викладання на кафедрі іноземних мов медичного інституту СумДУ хочемо відзначити що: - поділ курсу навчання на модулі значно активізує самостійну роботу студентів; - застосування модульних технологій значно підвищує освітню та виховну функції контролю знань студентів; - дана система організовує та спрямовує навчальну діяльність студентів, стимулює активнішого ставлення до занять, оскільки кінцевий результат помітний в кінці кожного. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27297Item Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2008) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna MykolaivnaМодульна організація змісту навчальної дисципліни менш за все є механічним перенесенням розділів програми до навчальних модулів, оскільки вимагає глибокої аналітично-логічної роботи над змістовим опануванням дисципліни, структуруванням її як системи. Дана система значно полегшила сам процес прийняття викладачем оціночного рішення і дає можливість об’єктивно визначати кінцевий результат, а також є важливим фактором для стимулювання ефективної роботи викладача і студента, збільшуючи час їх безпосереднього індивідуального спілкування в процесі навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267Item Особливості спілкування в англомовному комп’ютерному середовищі(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2008) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Сипченко, Дмитро Сергійович; Сыпченко, Дмитрий Сергеевич; Sypchenko, Dmytro SerhiiovychУ комп’ютерному середовищі склалися свої певні традиції спілкування, які часто відрізняються від традиційного листування або розмови у реальному житті. Часто застосовуються принцип економії зусиль через написання абревіатур або комбінації букв, цифр, які в англійській мові виступають як окремий склад, граматична конвенсія, принцип виразності через застосування смайлів, різних графічних комплексів тощо. На сучасному етапі розвитку технологій все більшого поширення дістає спілкування через комп’ютерні мережі. Нині текстові повідомлення складають понад 90% від обсягу комунікацій в комп’ютерному середовищі. На це впливає ряд факторів, таких як можливість спілкування з багатьма особами одночасно, можливість спілкування з особами, які знаходяться дуже далеко, можливість знайти однодумців на різноманітних форумах і фан-клубах, зменшення хвилювання при спілкуванні через комп’ютер, адже деякі люди соромляться і ніяковіють при спілкуванні з іншими особами tate-a-tate. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27266Item Особливості методик пошуку інформації в мережі Інтернет для студентів-медиків(Донецький національний медичний університет ім. Горького, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Дитко, Владислава Володимирівна; Дитко, Владислава Владимировна; Dytko, Vladyslava VolodymyrivnaItem Інноваційний підхід до питань здорового способу життя у навчальному процесі(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2009) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Горобченко, Неля Георгіївна; Горобченко, Неля Георгиевна; Horobchenko, Nelia Heorhiivna; Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Охтема, Світлана Іванівна; Охтема, Светлана Ивановна; Okhtema, Svitlana IvanivnaItem Дискуссия как активный метод обучения иностранцев русскому языку(Издательство СумГУ, 2007) Дегтярьова, Тетяна Олегівна; Дегтярева, Татьяна Олеговна; Dehtiarova, Tetiana OlehivnaДискуссионная форма подачи материала имеет преимущества перед другими формами: позволяет организовать живое общение, вовлечь большинство студентов в обсуждение важного вопроса, стимулирует речевую активность и развивает самостоятельность суждений на неродном (русском) языке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17478