Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
24 results
Search Results
Item Understanding assessing oracy online(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2022) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaЦя робота спрямована на те, щоб зробити внесок у процес більш точного документування проблем і викликів при оцінюванні онлайн-ораторії в онлайн-курсах. Методи, використані в цьому дослідженні, зосереджені на теоретичних, що дозволило опрацювати наукові джерела, визначити сутність та особливості принципів оцінювання як на місці, так і в режимі онлайн, розкрити основні інструменти та підходи до оцінювання ораторського мистецтва. Результати вивчення теоретичної бази свідчать про наявність проблем в онлайн-навчанні, навчанні та оцінюванні. Необхідні подальші дослідження, щоб отримати більш чітке розуміння специфічних і академічних факторів оцінки ораторської грамотності в онлайн-навчанні.Item Learner autonomy in a distance language learning/teaching context(Національний авіаційний університет, 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaДана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.Item Use of Google services for organization of distance learning in Ukrainian as a foreign language(International Science Group, 2022) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna; Набок, Марина Миколаївна; Набок, Марина Николаевна; Nabok, Maryna MykolaivnaНа заняттях з української мови як іноземної важливо забезпечувати формування у студентів навичок чотирьох видів мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, письма й аудіювання. Відповідно навчальним матеріалом й інструментом для забезпечення навичок слугують тексти, робочі зошити, відеоматеріали, аудіофайли із, наприклад, новими словами, короткі аудіофайли із домашнім читанням текстів, фото із письмовими вправами, онлайн-дошки тощо. Таким чином існує нагальна потреба у збереженні й обміну цими файлами між викладачем і студентами. Найпопулярнішим способом залишається використання електронної пошти, мобільних додатків. Проте, під час дистанційного навчання можуть виникнути питання через різницю у часі між країнами студентів-іноземців та викладачем з України.Item Набуття та реалізація навичок читання, письма, говоріння, аудіювання іноземними студентами за допомогою платформ Google Meet, Skype, Zoom на заняттях з української мови як іноземної(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2021) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava StanislavivnaСтаття присвячена мовній підготовці іноземних громадян за допомогою відеозв'язку як однієї із форм організації навчання в період карантинних обмежень, спричинених пандемією COVID-19. Досліджено формування навичок читання, письма, говоріння, аудіювання та реалізація їх на практиці за допомогою найпопулярніших платформ для відеоконференцій Google Meet, Skype, Zoom. Проаналізовано головні характеристики платформ Google Meet, Skype, Zoom, серед яких, можливість здійснювати відеозв'язок на безоплатній основі, одночасне підключення великої кількості людей, наявність мобільних версій та легкість у використанні. Досліджено основний набір функцій (запис відео, демонстрація екрану, чат), що дозволяють реалізувати основні види мовленнєвої діяльності. З'ясовано, що для набуття мовних компетентностей іноземних студентів на заняттях з дисципліни "Українська мова як іноземна", а головне успішної їх реалізації на практиці, недостатньо мати базові умови для навчання, тобто якісний інтернет та цифрову техніку. Головна роль у цьому питанні належить викладачам, тобто їх бажанню застосовувати у педагогічній діяльності інноваційні технології, та від мотивації студентів до навчання. Автор дійшов висновку щодо можливості використання режиму відеоконференції для реалізації як репро-дуктивного, так і продуктивного виду мовленнєвої діяльності. Проте, наголошує й на психологічних проблемах: збільшення часу на підготовку навчального контенту, дисципліні під час занять, та швидкій стомлюваності через довготривале перебування в одному положенні. Встановлено, що використання цих платформ (або подібних) має бути як альтернатива або допоміжний засіб навчання, а не основний. Окреслено перспективи подальших наукових досліджень у частині пошуку нових форм організації онлайн-занять, дистанційного навчання, зокрема застосування мобільних технологій для набуття мовленнєвих компетентностей іноземними студентами на заняттях з дисципліни "Українська мова як іноземна"Item Платформа Google Meet як засіб формування професійно-комунікативної компетентності іноземних студентів(Сумський державний університет, 2021) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava StanislavivnaМетою розвідки є дослідження відеоконференції в організації онлайн-навчання як засобу набуття мовних компетентностей іноземних студентів на заняттях з дисципліни «Українська мова як іноземна», на прикладі платформи Google Meet.Item Виклики для викладача під час викладання іноземних мов онлайн(Сумський державний університет, 2021) Швець, Г.Навчання іноземних мов є одним з основних елементів системи професійної підготовки фахівців у ЗВО України. Система дистанційного навчання в Україні має багато переваг і недоліків. Проте екстремальна ситуація, пов’язана з пандемією CoVid-19, змусила викладачів і студентів опинитися в реальності, де викладати й навчатися доводиться виключно перед екраном комп’ютера чи смартфона. Ефективність такого навчання покаже свої результати вже незабаром, коли фахівці онлайн-навчання отримають дипломи й підуть працювати за фахом.Item Дистанційне навчання іноземної мови в сучасних умовах(Сумський державний університет, 2020) Гавриленко, А.В.Об’єктом дослідження є вивчення навчального процесу на дистанційних заняттях з іноземної мови в сучасних умовах. Предметом дослідження є методика дистанційних засобів навчання. Метою дослідження в даній роботі є визначення перспективи у застосуванні дистанційних технологій навчання для вивчення іноземної мови в сучасних умовах. Теоретичне значення полягає у дослідженні теоретичних та практичних методів дистанційного навчання іноземним мовам. Практичне значення роботи полягає у можливому використанні результатів даної бакалаврської роботи в подальшій роботі у сфері вивчення іноземної мови.Item Формування комунікативних умінь і навичок в умовах дистанційного навчання(Сумський державний університет, 2019) Пігуль, Є.І.Головним завданням сучасної вищої освіти є забезпечення якості професійної підготовки фахівців, які володіють професійною компетентністю. На сьогоднішній день важливою складовою професійної компетентності спеціаліста є комунікативна компетентність, яка впливає на створення соціально-психологічної основи взаємодії і сприяє інтенсивному включенню особистості у трудову діяльність, забезпечуючи її якісний результат. Протягом останніх декількох десятиліть використання технологій та мультимедіа для дистанційного навчання іноземних мов швидко розширилося. Сучасні інформаційні технології дають змогу вдосконалити ефективність процесу навчання і забезпечують можливість формування комунікативних умінь і навичок майбутніх фахівців. Відповідно до обраної теми, було досліджено особливості формування комунікативних умінь і навичок як важливої складової підготовки майбутніх спеціалістів; визначено сутність та основи організації дистанційного навчання в сучасних умовах освітнього процесу; теоретично обґрунтовано використання відкритих освітніх ресурсів в дистанційному освітньому процесі, зокрема вивченні іноземної мови; проаналізовано формування комунікативних умінь та навичок студентів в процесі вивчення курсу «Бізнес-англійська» на он-лайн платформі Prometheus; визначено методи контролю та перевірки знань студентів системи дистанційного навчання. Мета: визначення основних особливостей формування комунікативних умінь і навичок в умовах дистанційного навчання іноземної мови. Теоретичне значення: досліджено значення комунікативних умінь і навичок в процесі вивчення іноземної мови; визначено сутність та основи організації дистанційного навчання; проаналізовано особливості впровадження відкритих освітніх ресурсів в дистанційний освітній процес; здійснено аналіз особливостей формування комунікативних умінь і навичок в процесі вивчення курсу «Бізнес-англійська» на он-лайн платформі Prometheus.Item Використання інноваційних освітніх технологій у дистанційному навчанні англійської мови(Сумський державний університет, 2018) Ступіна, С.П.У роботі аналізується феномен дистанційного навчання англійської мови та можливості його імплементації в академічний процес за допомогою сучасних освітніх інформаційних технологій. Актуальність теми зумовлена активним розвитком та впровадженням інформаційних технологій в сферу іншомовної освіти. У роботі проводиться аналіз можливостей та засобів реалізації дистанційної освіти, ефективності її елементів для вивчення іноземних мов. Розглядається питання конкурентоспроможності такої освіти в порівнянні з традиційною. Особлива увага зосереджується на інформаційно-комп’ютерних засобах дистанційного навчання, на технічних характеристиках інтернет-платформ Moodle та Coursera та на доцільності їхнього використання як самостійних засобів надання освіти. Проаналізовані основні переваги та недоліки такого навчання іноземних мов, на основі яких подані висновки про використання освітніх інноваційних технологій як у закладах вищої освіти, так і за їх межами.Item Certification of the teaching staff in distance education(Sumy State University, 2016) Лозова, Катерина Анатоліївна; Лозовая, Екатерина Анатольевна; Lozova, Kateryna AnatoliivnaGlobalization of educational environment and technological progress put forward new requirements for the competence of teachers as a major factor in ensuring the competitiveness of universities. One of the most popular and current methods of evaluation of knowledge, abilities and skills of the teaching staff (TS) is a certification. Unfortunately, even today quite a lot of schools do not understand the content of the certification process, mistakenly identifying it with certification and other conformity assessment procedure. Certification of teachers is a procedure to match the quality of their characteristics to the requirements of national and international standards, designed to assess the level of professionalism under external professional standards that developed out of a particular institution. Availability of competent teaching staff is a sign of a good university level as a whole.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »