Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
27 results
Search Results
Item Особливості емоційного інтелекту у осіб юнацького віку з різними рівнями стресостійкості(Сумський державний університет, 2025) Дорош, І.О.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню емоційного інтелекту осіб юнацького віку з різними рівнями стресостійкості. Теоретично був проведений аналіз понять емоційного інтелекту та стресостійкості. Розглянуто підходи вивчення емоційного інтелекту та стресостійкість як інтегративну функцію особистості юнацького віку. У процесі емпіричного дослідження було застосовано опитувальник діагностики емоційного інтелекту «ЕмІн» Д. Люсіна (2004 р.) адаптований О. Верітовою у 2019 році та методика визначення стресостійкості та соціальної адаптації (автори Д. Холмс, К. Раге). Це дозволило оцінити ступінь вираженості емоційного інтелекту та рівень стресостійкості осіб юнацького віку. Обробка результатів здійснювалася з використанням методів математичної статистики, що дало змогу визначити рівні прояву зазначених показників, провести гендерні порівняння, а також проаналізувати кореляційні зв’язки між цими змінними. У ході аналізу було встановлено статистично не значущий зв’язок між рівнем емоційного інтелекту та стресостікістю. Але позитивну значущу кореляцію було виявлена між складовими емоційного інтелекту.Item Особливості та корекція тривожності у студентів із різними рівнями соціальної фрустрованості(Сумський державний університет, 2025) Яцун, А.О.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей та корекції тривожності у студентів із різними рівнями соціальної фрустрованості. Здійснено аналіз суттєвих аспектів тривожності та соціальної фрустрованості у студентів. Під час проведення дослідження було використано методику «Діагностика рівня соціальної фрустрованості» Вассермана Л. (адаптація Бойка В.) та методику «Шкала оцінки рівня реактивної (ситуативної) та особистісної тривожності» Спілбергера Ч. (адаптація Ханіна Ю.). Для обробки результатів використовувалися методи математичної статистики, а саме: описова статистика, коефіцієнт варіації, однофакторний дисперсійний аналіз, коефіцієнт лінійної кореляції Пірсона. Було розглянуто взаємозв’язок показників тривожності та соціальної фрустрованості та встановлена його наявність.Item Особливості дисфункційних атитюдів у осіб юнацького віку з різними рівнями дисфорії(Сумський державний університет, 2025) Яганова, А.А.Кваліфікаційна робота присвячена темі особливостей дисфункційних атитюдів у осіб юнацького віку з різним рівнем дисфорії. Було проаналізовано поняття дисфункційних атитюдів, їхнє походження та вплив на формування негативних емоційних станів. Розглянуто теоретичні підходи до розуміння дисфорії, її прояви та недостатню розробленість як окремого психоемоційного феномена. Особливу увагу приділено взаємозв’язку між дисфункційними атитюдами та рівнем дисфорії в юнацькому віці як чутливому періоді розвитку особистості.Item Особливості мотивації досягнення успіху в професійній діяльності чоловіків та жінок з різним рівнем самооцінки(Сумський державний університет, 2025) Ткаченко, С.Ю.У кваліфікаційній роботі досліджуються особливості мотивації досягнення успіху в професійній діяльності чоловіків та жінок з різним рівнем самооцінки. Актуальність теми зумовлена посиленням ролі психологічних чинників у процесі професійного становлення особистості в умовах сучасного динамічного ринку праці. Одним із провідних чинників, що визначає успішність у професійній сфері, виступає мотивація досягнення, яка тісно пов’язана з рівнем самооцінки. У роботі акцентовано увагу на психологічних особливостях прояву мотивації досягнення успіху в осіб із різним рівнем самооцінки, що дозволяє глибше зрозуміти індивідуальні відмінності в кар’єрних установках та професійних очікуваннях.Item Агресивна поведінка осіб юнацького віку з різним рівнем самооцінки(Сумський державний університет, 2025) Тетюра, А.Р.Кваліфікаційна робота приділяє увагу дослідженню агресивної поведінки осіб юнацького віку з різним рівнем самооцінки. У ході дослідження ми проаналізували форми агресивної поведінки, а саме фізична агресія, непряма агресія, роздратування, негативізм, образа, підозрілість, вербальна агресія та почуття провини. Також було визначено вплив рівня самооцінки на різні форми агресивної поведінки осіб юнацького віку. Для проведення емпіричного дослідження використовувалися такі методики як: методика «Визначення рівня самооцінки» Г.М. Козанцевої, методика вивчення схильності особистості до агресивної поведінки А. Басса. При отримані даних вони були обробленні шляхом методів математичної статистики. Було порівняно рівень агресивної поведінки осіб юнацького віку з різним рівнем їх самооцінки. Крім того було досліджено, як рівень самооцінки впливає на прояви агресивної поведінки у осіб юнацького віку.Item Життєстійкість та її розвиток у спортсменів різним рівнем самооцінки(Сумський державний університет, 2025) Пронюшкіна, А.О.У сучасному спорті життєстійкість є одним із ключових факторів, що визначає здатність атлета долати труднощі, адаптуватися до стресових ситуацій та підтримувати високу ефективність діяльності. Особливого значення набуває взаємозв’язок між рівнем життєстійкості спортсмена та його самооцінкою, оскільки від цих характеристик залежить як психологічний стан, так і спортивна результативність. Метою дослідження є аналіз особливостей життєстійкості спортсменів із різним рівнем самооцінки та визначення ефективних методів її розвитку. У роботі розглянуто основні теоретичні підходи до поняття життєстійкості, її структурні компоненти та механізми впливу на діяльність атлетів. Особлива увага приділена кореляції між рівнем самооцінки та життєстійкістю, що дозволяє визначити фактори, які сприяють підвищенню адаптаційного потенціалу спортсменів.Item Особливості та корекція самооцінки у студентів із різними рівнями імпульсивності(Сумський державний університет, 2025) Песоцька, А.В.Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню особливостей самооцінки у студентів із різними рівнями імпульсивності на основі теоретичного та практичного обґрунтування. Загальний обсяг роботи становить 91 сторінку. У дослідженні включено 7 таблиць, 5 рисунків, 58 наукових джерел та 1 додаток. У теоретичній частині були проаналізовані та розглянуті основна сутність самооцінки та імпульсивності. Самооцінка є усвідомлення власної цінності, значущість, якої надає собі індивід загалом та окремим сторонам своєї особистості, діяльності, поведінки. Зв’язок самооцінки та імпульсивності проявляється, через невпевненість у собі або навпаки, що є причиною для не поміркованих дій.Item Прокрастинація у студентів з різною часовою перспективою(Сумський державний університет, 2025) Нагорна, П.С.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню прокрастинації у студентів з різною часовою перспективою. Було здійснено аналіз сутнісних характеристик прокрастинації та часової перспективи, а також досліджено психологічні характеристики студентського віку. Розроблено емпіричний та корекційний компоненти. У досліджені було використано методики «Шкала загальної прокрастинації» К. Лей в адаптації Т. Юдєєвої та «Опитувальник часової перспективи» Ф. Зімбардо (в адаптації О. Сенюк). Із метою обробки отриманих результатів було використано методи математичної статистики, серед яких описова статистика, аналіз статистичних гіпотез, кореляційний та порівняльний аналізи. Було встановлено наявність зв’язків між прокрастинацією та часовою перспективою.Item Самоповага студентів з різними рівнями тривожності(Сумський державний університет, 2025) Маслак, М.С.Кваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей самоповаги студентів з різними рівнями тривожності та розробці програми розвитку. У теоретичній частині проаналізовано базові підходи до розуміння самоповаги як психологічного феномену, її структуру та функції у студентському віці, а також особливості вияву тривожності в юнацькому періоді. Проведено аналіз наукових джерел щодо взаємозв’язку між рівнем тривожності та самоповаги. Емпіричне дослідження здійснено серед студентів ЗВО з застосуванням психодіагностичних методик. Отримані результати продемонстрували наявність статистично значущих відмінностей в рівнях самоповаги, що залежать від рівня тривожності: студенти з вищими показниками тривожності демонструють нижчий рівень самоповаги. Ці дані підтверджують доцільність розробки програми розвитку, орієнтованої на розвиток самоповаги саме у студентів з підвищеною тривожністю.Item Амбівалентний сексизм у студентів із різним локусом контролю та впевненістю в собі(Сумський державний університет, 2025) Лущик, А.А.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню амбівалентного сексизму в студентів із різним локусом контролю та впевненістю в собі. Було проаналізовано поняття амбівалентного сексизму, його природу та прояви, а також концепції локусу контролю та впевненості в собі в соціальній взаємодії, включаючи їхні характеристики та взаємозв’язок з гендерними аспектами. Під час дослідження використовувалася авторська анкета «Анкета гендерних ставлень та переконань», опитувальники «Амбівалентний сексизм по відношенню до жінок» та «Амбівалентний сексизм по відношенню до чоловіків» П. Гліка і С. Фіске в адаптація А. Ярошенко і Т. Семигіної, опитувальник «Рівень суб’єктивного контролю» Дж. Роттера в адаптації Е. Бажина, Є. Голинкіної, Л. Еткінда та «Тест на визначення впевненості в собі» С. Рейзаса. Одержані результати аналізувалися за допомогою методів математичної статистики. Було проведено порівняння показників рівня амбівалентного сексизму чоловіків та жінок. Визначено, як взаємопов’язані рівень амбівалентного сексизму, локус контролю та впевненість в собі.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »