Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
16 results
Search Results
Item Емоції у соціальному контексті(Сумський державний університет, 2017) Коробкова, Т.Як правило, емоції у психології вивчаються на рівні окремого індивіда та малих соціальних груп. В той же час представляється досить перспективним вивчення емоцій у якості структурного елемента суспільних відносин, тому що емоції дійсно є не тільки похідними від індивідуально-психологічних відносин, але й відображаючи суспільно-економічні, культурні, політичні та інші макропроцеси, впливають на стан та самопочуття окремого індивіда.Item Lifestyle: the possibility of ecologization(Sumy State University, 2014) Korovai, M.A.Historically, until recently, society's attitude to nature was of the nature of the consumer. The man was interested mainly as a source of resources to meet the needs of production and consumption. Now it's time to move to another culture, opposite the former, which focuses not only on consumers, but also support the natural environment in a state fit for current and future generations, as well as other organisms that inhabit the planet.Item Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-і рр. ХХ ст.(КНУ імені Тараса Шевченка, 2014) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychСтаттю присвячено розгляду реклами як одного із найбільш розвинених видів комунікації, що здійснює вплив на формування особистості та може виступати як засіб соціалізації індивіда. Проаналізовано українську рекламу 90-х рр. ХХ ст. як засіб соціалізації, за допомогою якого формувалися нові ціннісні орієнтири для суспільства. Акцентовано, що після демонтажу радянської ідеології реклама в Україні виявилася найбільш масовим носієм нової культури, пропонуючи суспільству нові ідеї, сенси та символи. Особливу увагу приділено розгляду впливу української реклами на суспільство у 90-х рр. ХХ ст., на основі чого запропоновано перелік основних моделей поведінки, які транслювалися в українське суспільство в рекламних зверненнях 90-х рр. ХХ ст. Це, зокрема, модель поведінки «нові цінності», модель поведінки «нові традиції» та модель поведінки «нові відчуття».Item Реклама як феномен української культури(Verlag Otto Sagner, 2013) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті розглядається феномен реклами в українській культурі. Особлива увага приділяється аналізу цінностей, що транслюються в рекламних повідомленнях. Виявлено відмінності в цінностях, що домінують в рекламі українських та міжнародних брендів. Обґрунтовано значення реклами в сучасному українському суспільстві.Item The interaction of law and morality in the society(2014) Venger, Y.V.Morality and law are the main regulators of human behavior. The interaction of law and morality in the society is a process characterized by the variety of forms. The impact of law on morality causes the opposite effect of morality on law. Law and morality in the society complement each other as a means of social regulation. In reality, law and morality are inseparable. In the process of interaction, realizing their social purpose, law and moral consistently and purposefully form the new social relations. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34930Item Сучасна концепція постмодерних процесів еволюції суспільства(Сумський державний університет, 2013) Соколова, О.В.; Букреєва, О.І.Вплив феномену глобалізму на сучасний світ сьогодні активно вивчається як зарубіжними, так і вітчизняними дослідниками — про це свідчить велика кількість публікацій, присвячених економічним, політичним, екологічним аспектам глобалізації. На сьогодні ми є спостерігачами нового світового порядку, тобто розвитку сучасного суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30663Item Актуалізація феномену економічної свідомості у контексті сучасного суспільного буття(Видавництво СумДУ, 2009) Мареха, Ірина Сергіївна; Вандишев, Валентин Миколайович; Вандышев, Валентин Николаевич; Vandyshev, Valentyn Mykolaiovych; Мареха, Ирина Сергеевна; Marekha, Iryna SerhiivnaРобота присвячена питанню актуалізації феномену економічної свідомості у контексті сучасного суспільного буття. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17264Item Информационная модель развития общества(Издательство СумГУ, 2010) Востоцький, Віталій Олексійович; Востоцкий, Виталий Алексеевич; Vostotskyi, Vitalii Oleksiiovych; Переломова, Олена Степанівна; Переломова, Елена Степановна; Perelomova, Olena StepanivnaItem Информационная модель развития общества(Вид-во СумДУ, 2010) Переломова, Олена Степанівна; Переломова, Елена Степановна; Perelomova, Olena Stepanivna; Востоцкий, Виталий Алексеевич; Востоцький, Віталій Олексійович; Vostotskyi, Vitalii OleksiiovychItem Взаємозв'язок співвідношення політики і моралі(Видавництво СумДУ, 2008) Панченко, Юлія Валеріївна; Панченко, Юлия Валериевна; Panchenko, Yuliia Valeriivna; Красуля, А.С.Проблемою, яка здавна хвилює філософів і політиків є співвідношення моралі і політики. Абсолютизація ролі моралі може призвести до безпомічності в досягненні політичних цілей. Абсолютизація політичних підходів може призвести до моральної деградації суспільства. Реалістичнішим є визнання, що політика неменуче мусить визначати межі застосування моралі в тих чи інших ділянках реальної політики; однак без морального виміру політика неможлива, і мораль може змінити на краще засади і зміст політичної поведінки та політичної позиції громадян. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15742