Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 14
  • Item
    Арт-терапевтичні технології як засіб інтеграції ВПО в приймаючій громаді
    (Сумський державний університет, 2025) Авраменко, А.А.
    Актуальність роботи зумовлена необхідністю пошуку та впровадження ефективних засобів соціальної інтеграції внутрішньо переміщених осіб (ВПО) у приймаючих громадах України, особливо з урахуванням зростаючих психоемоційних потреб цієї категорії населення. Метою роботи є вивчення та аналіз теоретичних засад та практичних аспектів арт-терапевтичних технологій як засобу інтеграції ВПО, а також розробка та апробація тренінгової програми для їхньої підтримки у приймаючій громаді.
  • Item
    Українські волонтери за кордоном: добірка авторських журналістських матеріалів
    (Сумський державний університет, 2024) Павленко, П.О.
    Тема «Українські волонтери за кордоном» є надзвичайно актуальною та значущою в умовах сучасних глобальних проблем. Вона сприяє розумінню ролі волонтерства у підтримці та інтеграції біженців, а також має значний потенціал для практичного застосування результатів дослідження у сфері соціальної підтримки та інтеграції. Особлива увага приділяється практичним аспектам волонтерства для українців: діяльності волонтерських організацій, впливу волонтерської роботи на інтеграцію та соціальну адаптацію біженців. Результати дослідження вказують на значну роль волонтерства в підтримці українських біженців в Австрії. Дослідження волонтерства для українців в Австрії є важливим, оскільки дозволяє глибше зрозуміти механізми соціальної підтримки, мотивацію волонтерів, ефективність різних програм та вплив волонтерської діяльності на інтеграцію біженців.
  • Item
    Інтеграція осіб з інвалідністю засобами формування спортивних звичок в Сумській ТГ
    (Сумський державний університет, 2024) Пирог, А.С.
    Це дослідження зосереджено на впливі спортивних занять, на інтеграцію осіб з обмеженими можливостями в освітнє середовище та їх соціальну адаптацію. В роботі досліджується як формування спортивних звичок може покращити якість життя та покращити самореалізацію цієї групи осіб. Об’єктом дослідження є процес формування спортивної діяльності за допомогою звички технології формування серед осіб з обмеженими можливостями. Метою дослідження є дослідження та аналіз можливостей інтеграції людей з обмеженими можливостями залучати до занять спортом через формування звички технології спортивної діяльності. У вступі визначаються мета, об’єкт, предмет дослідження, завдання, актуальність, та методи дослідження. Розділ 1 аналізує нормативну базу дослідження, досліджує характеристики цільової групи, розглядає існуючі визначення поняття поняття «соціальна інтеграція» та аналізує кейс-стаді. Розділ 2 аналізує процес формування звички і описує тестування лекції для дітей с порушення у формуванні звички займатися спортом. За результатами роботи зроблено висновки та рекомендації щодо перспектив інтеграції осіб з обмеженими можливостями через заняття спортом.
  • Item
    Зв'язок монологічного мовлення з іншими видами мовленнєвої діяльності
    (Сумський державний університет, 2020) Несторенко, Д.В.
    Мета: дослідити зв’язок монологічного мовлення з іншими видами мовленнєвої діяльності у процесі навчання іноземної мови. Теоретичне значення: виявлення шляхів комплексного навчання монологу у взаємодії з рецептивними та продуктивними видами іншомовної діяльності/ Кваліфікаційна робота присвячена питанням навчання мовленнєвої діяльності на уроці іноземної мови. Проаналізовано науково-теоретичну літературу, що стосується інтеграції монологічного мовлення з іншомовною рецептивною та продуктивною діяльністю учнів. Визначено сутність компетентнісного підходу у навчанні говоріння та з’ясовано особливості організації процесу формування мовленнєвих навичок та вмінь. Розроблено пропозиції щодо практичного застосування «інтеграції» видів мовленнєвої діяльності на заняттях з англійської мови в процесі формування комунікативної компетентності в монологічному мовленні. Дослідження доводить, що суттєвих результатів у навчанні монологічного мовлення на уроках іноземних мов можна досягти лише за умови існування взаємопов’язаної основи для продуктивних та рецептивних видів діяльності. У роботі використовувалися такі методи наукового дослідження, як аналіз праць із педагогіки та методики викладання іноземних мов, спостереження за діяльністю здобувачів освіти та викладача на заняттях, узагальнення
  • Item
    Шляхи формування соціокультурної компетенції в процесі навчання іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Полупан, М.О.
    Тема: «Шляхи формування соціокультурної компетенції в процесі навчання іноземної мови» Постановка проблеми: Масове розповсюдження веб-технологій в повсякденне та освітнє середовище обумовило важливість формування нового світогляду освітньої системи, пошуку оновлених методів та форм навчання. Значний акцент в науковій роботі робиться саме на формуванні соціокультурної компетенції студентів та застосуванні отриманих знань на практиці, тобто перехід від теоретичних знань до практичних навичок. Процес формування соціокультурної компетенції під час навчання іноземної відкриває перед науковцями широкий діапазон проблем, серед яких актуальним залишається питання підготовки студентів до міжнародної комунікації як в реальному, так і в інформаційному середовищі. Під час проведення наукового дослідження були використані наступні методи: 1) аналітичний метод; 2) теоретичний синтез; 3) метод теоретичного узагальнення; 4) структурний аналіз; 5) системний аналіз, класифікація; 6) описовий метод; 7) соціальний експеримент, проведений у формі опитування, результати якого були проаналізовані описовим методом; 8) моделювання. Мета: Обумовлення важливості інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес вивчення іноземної мови з метою формування соціокультурної компетенції студентів, виокремлення головних аспектів використання інтернет-ресурсів на заняттях, обґрунтування необхідності акцентування саме на набутті соціокультурного компонента студентами за допомогою автентичних матеріалів. Теоретичне значення: У даній роботі було проаналізовано теоретичні аспекти формування соціокультурної компетенції, після чого автор запропонував власну практичну модель формування соціокультурної компетенції на основі автентичних матеріалів, спираючись на проведений соціальний експеримент у вигляді опитування студентів мовних та немовних спеціалізацій, що вивчають іноземну мову. Основні результати та висновки: У даній науковій роботі було розглянуто теоретичний підхід до формування соціокультурної компетенції студентів під час навчання іноземної мови, проаналізовано його головні положення. Було проведено соціальне опитування студентів мовних та немовних спеціалізацій, що вивчають іноземну мову, з метою виявлення вподобань та присутніх проблем у навчальному процесі Автор запропонував практичну модель формування соціокультурної компетенції за допомогою інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій та інтернет-ресурсів, базуючись на автентичних матеріалах. Зазначено важливість здобуття соціокультурної обізнаності задля успішної міжкультурної комунікації. Таким чином, соціокультурне навчання формує толерантне ставлення до інших культур, прийняття традицій та національних цінностей інших держав. Усе це сприяє утворенню позитивного ставлення до мультикультурності та зацікавленості студентів у вивченні іноземної мови.
  • Item
    Номинативные и коммуникативные единицы: контрастивные аспекты
    (Киевский национальный лингвистический университет, 2016) Швачко, Світлана Олексіївна; Швачко, Светлана Алексеевна; Shvachko, Svitlana Oleksiivna
    У статті йдеться про схожі та відмінні риси номінативних і комунікативних одиниць, про природу вихідних та похідних конструювань (на матеріалі слів та текстів). Намічаються перспективи подальшого дослідження.
  • Item
    Motivation pour sauver des ressources d'entreprise
    (2015) Pronikova, Zh.
    Aujourd'hui, dans l'intégration de l'Ukraine dans la communauté européenne, la question de l'utilisation rationnelle et efficace des ressources par les entreprises nationales est prioritaire. Ressources dans la société doit être considérée comme un processus complexe - de la conception à la vente, tandis que dans l'économie des ressources comprise comme l'économie des ressources et leur utilisation rationnelle.
  • Item
    Інтеграційні тенденції у вивченні/викладанні англійської мови для професійного спілкування
    (Національний транспортний університет, 2014) Ходцева, А.О.; Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna
    Однією з передумов ефективності вивчення/викладання іноземної мови спеціального вжитку у вищих навчальних закладах є впровадження інтеграційного підходу, під яким розуміється такий спосіб організації навчального процесу, при якому найбільш повно забезпечуються міждисциплінарні зв’язки з фаховими дисциплінами.
  • Item
    Алломорфизм единиц языка и речи: контрастивные аспекты
    (Міжнародний гуманітарний університет, 2013) Швачко, Світлана Олексіївна; Швачко, Светлана Алексеевна; Shvachko, Svitlana Oleksiivna
    У статті розглядаються питання співвідношення номінативних та комунікативних одиниць, їх інтеграції у модусах мовлення та мовленнєвої діяльності. Ідентифікуються спільні та відмінні риси номінативних та комунікативних одиниць у статусі складників мови. характеристики номінативних та комунікативних одиниць аналізуються у ручищі епідигматики, на векторах словотвору та семантичних девіацій. Контрастивні аспекти подаються на матеріалі їх поверхневих та глибинних структур. Фокусується увага на статусі номінативних та комунікавтиних одиниць як семіотичних знаків. Особлива увага приділяється процесам еволюції та інволюції, частиномовним трансформаціям (морфологічним та синтаксичним модифікаціям). Тексти малого жанру є предметом концептуального аналізу. Емпатується питання діади Мислення::Мова,їх поліфункціональності, поліаспектності, теоретичне осмислення яких є вельми валоративним в умовах діючої лінгво-когнітивної паралигми. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34509
  • Item
    Міжпредметні звязки в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах
    (Вид-во СумДУ, 2009) Плохута, Тетяна Миколаївна; Плохута, Татьяна Николаевна; Plokhuta, Tetiana Mykolaivna