Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
46 results
Search Results
Item Ukrainian language Hub-laboratory for international students as a pedagogical innovation in quality education(Sumy State University, 2024) Левенок, Інна Сергіївна; Levenok, Inna Serhiivna; Сидоренко, Ольга Павлівна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Zumrut, A.The research in language pedagogy is determined by searching the most suitable strategies for language teaching in distance learning, in particular Ukrainian as a foreign language. Language Hub-laboratory for international students is definitely an important tool for receiving qualitative education. The aim of the research is to analyze the role of hub-laboratory in teaching Ukrainian language to international students as a pedagogical innovation in quality education.Item Вивчення української мови туркменськими студентами: проблеми, перспективи(Сумський державний університет, 2024) Біденко, Лариса Валентинівна; Bidenko, Larysa Valentynivna; Ташпалатов, Д.Вивчення української мови іноземними студентами залишається надзвичайно актуальним, оскільки оволодіння мовою є однією з умов успішного опанування професії громадянами, які приїхали на навчання до України. Все більше студентів Середньої Азії бажають вчитися українською мовою. Зважаючи на це, виникає потреба у розумінні особливостей ключових граматичних категорій тюркських мов з метою створення ефективної методики вивчення української мови як іноземної. Аналіз лінгводидактичної літератури дозволяє стверджувати, що питання вивчення української мови туркменськими студентами є актуальним і своєчасним. Науковці дослідили і провели порівняльний аналіз основних граматичних категорій тюркських і слов’янських мов. На основі сласного досвіду викладання української мови в групах, де навчаються туркменські студенти, нами було створено ефективну системну роботу щодо уникнення типових граматичних помилок з урахуванням особливостей двох мов. Метою розвідки є аналіз типових граматичних помилок у мовленні туркменських студентів.Item Formation of intercultural communicative competence in the language learning process of foreign students: a comparative analysis of arts and crafts(Sumy State University, 2024) Чернякова, Аліна Вікторівна; Cherniakova, Alina Viktorivna; Khalifeh, H.; Enyenihi, D.The formation of intercultural competence should be connected with the development of personality students, their readiness to participate in the dialogue of cultures based on the principles of cooperation, mutual respect, tolerance for differences in cultural traditions and overcoming cultural ones barriers. An important task in the process of language training of foreign students is the introduction of interactive forms and methods of educational work. In classes of Ukrainian language as a foreign language, considerable attention is paid to respect for the cultures of all representatives of the student environment, in particular, the implementation of comparative studies of values, traditions, and cultural heritage of different countries. Cultural diversity is a basis of human civilization, shaping societies in many ways. The article compares traditions in the field of art in Nigeria (Yoruba), Syria and Ukraine.Item Особливості формування мовленнєвої компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови як іноземної(Сумський державний університет, 2024) Біденко, Лариса Валентинівна; Bidenko, Larysa ValentynivnaНавчання української мови як іноземної (УМІ) належить до актуальних питань сучасної освіти, а процес його практичної реалізації потребує нагального створення навчально-методичного забезпечення – підручників, навчальних посібників, словників, робочих зошитів тощо. Структура і зміст посібників відповідають вимогам і нормам Державного стандарту, однак, на нашу думку, зміст комунікативних тем потребує певного доопрацювання, тому нами в створених НМК додано необхідні, комунікативно зумовлені граматичні конструкції. Основним завданням НМК є формування комунікативної компетенції іноземних студентів. Особливу увагу приділено взаємопов’язаному розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання й письма. Спосіб подання теоретичного і практичного матеріалу забезпечує дотримання принципів особистісної зорієнтованості навчання, комунікативно-діяльнісного підходу, наступності й перспективності. НМК з української мови як іноземної укладено за концентричним принципом, що дає іноземцям можливість удосконалювати набуті мовленнєві вміння на кожному наступному рівні.Item The Role of Multimedia Presentations in the Formation of Professional-Communicative Competence of Students at the Initial Stage of Learning Ukrainian as a Foreign Language(Sumy State University, 2023) Дядченко, Ганна Вікторівна; Дядченко, Анна Викторовна; Diadchenko, Hanna Viktorivna; Dzhuma, K.M.The mastery of the language of a profession, professional speech, is a crucial requirement for the professional training of specialists in any field. This task is particularly important and challenging for foreign students who need to develop skills in both the non-native Ukrainian language and the language specific to their chosen field. In the process of teaching Ukrainian as a foreign language at the initial stage students need to acquire the foundations of scientific speech style, with a focus on the profile of their future studies, as this is a necessary condition for their success in the education at the university.Item Difficulties of translating medical scientific texts by foreign students: problems and ways to overcome them(Sumy State University, 2023) Пилипенко-Фріцак, Наталія Анатоліївна; Пилипенко-Фрицак, Наталия Анатольевна; Pylypenko-Fritsak, Nataliia Anatoliivna; Khaldi, A.Z.Translation of medical scientific texts plays a pivotal role in disseminating research findings and facilitating global collaboration in the healthcare domain. However, foreign students encounter significant challenges when tasked with translating complex medical scientific texts due to linguistic, terminological, and cultural differences. This study aims to investigate the difficulties faced by foreign students during the translation process of medical scientific texts, providing insights into the specific areas that require attention and potential strategies to enhance their translation skills.Item Участь іноземних студентів у наукових конференціях: подолання мовних бар’єрів(Сумський державний університет, 2023) Зюмрют, А.У процесі навчання у вищій школі іноземним студентам необхідно вдосконалювати свої мовні навички, постійно підвищувати рівень володіння мовою навчання. Якщо на практичних або лекційних заняттях увагу іноземного студента закцентовано на засвоєнні навчального матеріалу, то для подолання мовного бар’єру і входження у соціокультурне освітнє середовище вищої школи, навіть протягом онлайн навчання, доречно залучати іноземну студентську молодь до участі у наукових заходах, наукових конференціях. «Згідно з положеннями Концепції мовної підготовки іноземців, навчання мови полягає в «забезпеченні комунікативних потреб у різних сферах спілкування: науковій (для отримання конкурентоспроможної підготовки за обраним фахом), суспільнополітичній і соціально-культурній (для належної адаптації та повноцінного орієнтування в новому середовищі, особистісного культурного розвитку), побутовій (для задоволення потреб повсякденного життя), а також для виховання гармонійної особистості, що здатна до міжкультурного діалогу». Метою дослідження є – окреслити основні поняття дослідження, визначити пріоритетні форми подолання мовних бар’єрів іноземних студентів (зокрема участь у наукових конференцій) з урахуванням положень соціокультурного підходу.Item The implementation of educational hub-laboratories in language teaching: Ukrainian and European experience(Sumy State University, 2023) Левенок, Інна Сергіївна; Левенок, Инна Сергеевна; Levenok, Inna SerhiivnaThe relevance of this research topic is determined by searching the most suitable possibilities for studying languages, Ukrainian as a foreign in particular, in educational centers, language clubs and hub-laboratories. Lifelong education stimulates cognitive activity, for international students it is definitely important to continue their study from any part of the world, so online hub-laboratories are helpful in it. The aim of the research is to analyze the implementation of educational hub-laboratories in teaching Ukrainian language on the ground of Ukrainian and European experience.Item Сучасні підходи до навчання іноземних студентів української мови(Сумський державний університет, 2023) Пилипенко-Фріцак, Наталія Анатоліївна; Пилипенко-Фрицак, Наталия Анатольевна; Pylypenko-Fritsak, Nataliia Anatoliivna; Сергхіні-Ідріссі, К.Інтеграція української системи освіти в європейський та світовий культурно-освітній простір призвела до збільшення чисельності іноземців, які роблять свій вибір на користь навчання в українських вищих навчальних закладах з метою отримання якісної професійної освіти. Відповідно зростає й попит на вивчення української мови. Іноземці бажають опанувати українську задля подальшого навчання, засвідчити свій рівень володіння мовою під час сертифікаційного іспиту в Україні чи в українських інституціях за кордоном й отримати сертифікат відповідного рівня. Мовна освіта покликана створити сприятливі умови для розвитку вторинної мовної особистості, яка володіє мовними засобами та має необхідні навички спілкування в усіх сферах україномовного середовища. Цього можна досягти за умов доцільно спрямованого процесу навчання студентів української мови як іноземної, зокрема через застосування пріоритетних підходів та ефективних методик. Отже, актуальність нашої розвідки зумовлена спробою визначити найбільш продуктивний аспект у мовній підготовці іноземних студентів у контексті наявних підходів до навчання, що найбільшою мірою забезпечить формування вторинної мовної особистості на заняттях української мови як іноземної.Item Особливості вивчення української мови як іноземної туркменськими студентами (типові граматичні помилки)(Сумський державний університет, 2023) Біденко, Лариса Валентинівна; Биденко, Лариса Валентиновна; Bidenko, Larysa Valentynivna; Бахабурова, А.Вивчення української мови іноземними студентами залишається надзвичайно актуальним, оскільки оволодіння мовою є однією з умов успішного опанування професії громадянами, які приїхали на навчання до України. Все більше студентів Середньої Азії бажають вчитися українською мовою. Зважаючи на це, виникає потреба у розумінні особливостей ключових граматичних категорій тюркських мов з метою створення ефективної методики вивчення української мови як іноземної.