Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
4 results
Search Results
Item Moroccan university teachers’ and students’ perceptions of culture teaching and learning: an oriented study of cultural courses(Sumy State University, 2025) Elfiraoui, W.This study explores the role of culture in the teaching and learning process among undergraduate students at Sultan Moulay Slimane University in Morocco. It investigates students’ perceptions toward culture as part of language education, the impact of cultural content on their motivation, and the challenges faced in integrating culture effectively into the curriculum. The research employs mixed methods, including questionnaires and interviews to gain comprehensive insights. Findings reveal a positive student perception of culture’s importance, but also highlight gaps in cultural exposure and practical application.Item Сучасні підходи до навчання іноземних студентів української мови(Сумський державний університет, 2023) Пилипенко-Фріцак, Наталія Анатоліївна; Пилипенко-Фрицак, Наталия Анатольевна; Pylypenko-Fritsak, Nataliia Anatoliivna; Сергхіні-Ідріссі, К.Інтеграція української системи освіти в європейський та світовий культурно-освітній простір призвела до збільшення чисельності іноземців, які роблять свій вибір на користь навчання в українських вищих навчальних закладах з метою отримання якісної професійної освіти. Відповідно зростає й попит на вивчення української мови. Іноземці бажають опанувати українську задля подальшого навчання, засвідчити свій рівень володіння мовою під час сертифікаційного іспиту в Україні чи в українських інституціях за кордоном й отримати сертифікат відповідного рівня. Мовна освіта покликана створити сприятливі умови для розвитку вторинної мовної особистості, яка володіє мовними засобами та має необхідні навички спілкування в усіх сферах україномовного середовища. Цього можна досягти за умов доцільно спрямованого процесу навчання студентів української мови як іноземної, зокрема через застосування пріоритетних підходів та ефективних методик. Отже, актуальність нашої розвідки зумовлена спробою визначити найбільш продуктивний аспект у мовній підготовці іноземних студентів у контексті наявних підходів до навчання, що найбільшою мірою забезпечить формування вторинної мовної особистості на заняттях української мови як іноземної.Item Переклад на уроках іноземної мови у класах з поглибленим вивченням іноземної мови(Сумський державний університет, 2017) Чепелюк, Антоніна Дмитрівна; Чепелюк, Антонина Дмитриевна; Chepeliuk, Antonina Dmytrivna; Мазун, М.О.Глобалізація суспільства, потреба особистості в швидкій адаптації до умов сучасного світу, який весь час змінюється, посилює інтерес до мовної освіти як важливого інструменту життєдіяльності людини в багатонаціональній спільноті людей. Мовна освіта є важливим засобом, який формує свідомість особистості та її здатність адаптуватися в суспільстві, сприяє спілкуванню людей із різних країн світу, що глобалізуються навколо розв’язання різноманітних проблем.Item Kiev Academy as the bridge between the West and the East(Universytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kilcach, 2008) Мозговий, Іван Павлович; Мозговый, Иван Павлович; Mozghovyi, Ivan Pavlovych; Mozghovа, I.Києво-Могилянська Академія відіграла значну роль в історії України. У філософській думці це був перехідний етап від схоластики до сучасної філософії, від примирення старого і нового задля спрямування увагу до західної, в тому числі польської культури. Значна роль в діяльності Академії належить Лазарю Барановичу (1620-1693), Інокентію Гізелю (1600-1683), і Феофану Прокоповичу (1681-1736) - ученим, чиї філософські погляди характеризують різні богословські підходи до проблеми освіти. Ці вчені цінували в людині розум, а не релігійні переконання і соціальне походження, що стало можливим великою мірою завдяки їх знайомству з думками та ідеями провідних мислителів Західної Європи. Вони сприяли формуванню української нації як складової Європейського співтовариства.