Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
46 results
Search Results
Item Особливості мотивації досягнення успіху в професійній діяльності чоловіків та жінок з різним рівнем самооцінки(Сумський державний університет, 2025) Ткаченко, С.Ю.У кваліфікаційній роботі досліджуються особливості мотивації досягнення успіху в професійній діяльності чоловіків та жінок з різним рівнем самооцінки. Актуальність теми зумовлена посиленням ролі психологічних чинників у процесі професійного становлення особистості в умовах сучасного динамічного ринку праці. Одним із провідних чинників, що визначає успішність у професійній сфері, виступає мотивація досягнення, яка тісно пов’язана з рівнем самооцінки. У роботі акцентовано увагу на психологічних особливостях прояву мотивації досягнення успіху в осіб із різним рівнем самооцінки, що дозволяє глибше зрозуміти індивідуальні відмінності в кар’єрних установках та професійних очікуваннях.Item Gamification in language learning: approaches to attracting and retaining students(Sumy State University, 2025) Плохута, Тетяна Миколаївна; Plokhuta, Tetiana Mykolaivna; Khramova, K.In today’s world, learning foreign languages is vital, but keeping students engaged is a challenge. Gamification offers a solution by using game elements to boost motivation and retention. It’s widely applied in classrooms and language apps, enhancing user engagement and serving as a key marketing tool that highlights interactivity and effective learning.Item Технологія розвитку професійної мотивації через резильєнтність у педагогічних працівників центрів підвищення кваліфікації(Сумський державний університет, 2024) Черчата, В.В.В роботі визначено теоретичні засади вивчення та особливості резильєнтності та професійної мотивації у педагогічних працівників центрів підвищення кваліфікації, а також сучасні підходи до розуміння даних феноменів. Підібрано методики для дослідження професійної мотивації та резильєнтності педагогічних працівників центрів підвищення кваліфікації.Item Психологічні особливості кар'єрних орієнтацій студентів закладів вищої освіти(Сумський державний університет, 2024) Геніна, С.С.Актуальність дослідження полягає в необхідності вивчення психологічних особливостей карʼєрних орієнтацій студентів сучасних вищих навчальних закладів з огляду на динамічні зміни на ринку праці, життєві виклики, коли вибір карʼєри стає більш складним, потребує від студента високої гнучкості пріоритетів, постійної готовності до змін, вміння швидко приймати важливі рішеня. Також актуальним питанням є розробка та апробація програми розвитку кар’єрної орієнтації студентів, спрямованої саме на формування у них ключових компетенцій: самопізнання та самооцінка, визначення карʼєрних цілей, планування кар'єри, прийняття рішень, пошук роботи, адаптація до нового місця роботи. Наукова новизна дослідження полягає в розширенні вже відомих теоретичних відомостей про психологічні фактори, що впливають на вибір карʼєри, в удосконаленні існуючих методів діагностики карʼєрних орієнтацій студентів, розробленні нових теоретичних моделей кар’єрного розвитку, визначенні специфічних особливостей карʼєрних орієнтацій сучасної студентської молоді.Item Врахування психологічних чинників під час навчання аналітичного читання англійською мовою(Сумський державний університет, 2024) Коробова, Юлія Володимирівна; Korobova, Yuliia Volodymyrivna; Донік, І.Актуальність дослідження. Вивчення англійської мови є багатогранним та захоплюючим процесом, що відкриває для учнів розуміння особливостей культури та способу мислення іншої національності. Окрім методів та стратегій навчання англійської мови (АМ), які використовує вчитель АМ, зокрема під час навчання аналітичного читання, існує широкий спектр психологічних чинників, які впливають на досягнення бажаних результатів у вивченні АМ. Відповідно, ефективність навчання залежить від своєчасного врахування вчителем багатьох психологічних факторів, таких як мислення, пам'ять, сприймання, увага, мотивація. Психологи називають мотивацію «запускним механізмом» будь-якої людської діяльності [3, с. 65]. Серед основних видів мотивації вивчення іноземної мови виділяються зовнішня та внутрішня. Перша знаходиться під впливом потреб суспільства, а друга зумовлена характером самої діяльності. Також слід пам’ятати, що мотивація може бути як негативною, так і позитивною [3, с. 66]. Для створення позитивної мотивації варто враховувати сучасні тенденції в методиці навчання АМ, які спрямовані на формування та розвиток в учнів умінь соціально-емоційного навчання (СЕН) та підтримку їх ментального здоров'я та благополуччя. Мета роботи полягає в аналізі впливу психологічних аспектів та стратегій формування соціально-емоційних умінь учнів на процес оволодіння іноземною мовою (ІМ), зокрема під час навчання аналітичного читання учнів старших класів ЗЗСО.Item Гейміфікація процесу навчання іноземної мови студентів медичних спеціальностей: теоретичні засади та практичні аспекти(Видавнича група "Наукові перспективи", 2024) Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Міхно, Світлана Василівна; Mikhno, Svitlana VasylivnaУ дослідженні розглянуто актуальність використання гейміфікації в медичній освіті, зокрема у процесі вивчення іноземних мов студентами медичних ЗВО. Автори провели аналіз теоретичних аспектів гейміфікації та її практичного застосування у навчальному процесі з метою поліпшення навчання студентів медичних спеціальностей. У статті детально розглянуто вплив гейміфікації на мотивацію, активність та успішність навчання, особливо в контексті використання платформ Kahoot!, Brainscape та Duolingo для вивчення медичної термінології. Автори показують, що такий підхід сприяє покращенню рівня володіння іноземною мовою та збільшенню мотивації студентів до вивчення медичних термінів. Виявлено принципи успішного застосування гейміфікації в процесі викладання іноземних мов в медичній освіті. У роботі також розглядається застосування ролевих ігор у навчанні іноземних мов, що дозволяє студентам отримати практичні навички, близькі до реальних умов медичної практики. Загалом, стаття пропонує комплексний підхід до використання гейміфікації в медичній освіті з метою забезпечення ефективної підготовки майбутніх медичних фахівців з високим рівнем мовної та професійної компетентності.Item Технологія розвитку продуктивної трудової мотивації держслужбовців(Сумський державний університет, 2023) Калагурка, Б.О.Актуальність дослідження теми обумовлена рядом суспільно-економічних факторів та особливостей функціонування державного апарату. У сучасних умовах ефективність державного управління напряму залежить від професіоналізму, відповідальності та продуктивності праці держслужбовців, які виконують ключові завдання у сфері регулювання соціальних та економічних процесів у країні. Розуміння мотиваційних чинників, що спонукають держслужбовців до високих робочих досягнень, дозволяє створювати оптимальні умови для їхньої діяльності, підвищення задоволеності роботою, а також сприяє залученню та утриманню кваліфікованих кадрів у державних структурах.Item Технологія розвитку культури внутрішньоорганізаційного професійного спілкування персоналу проектних організацій(Сумський державний університет, 2023) Теслик, О.М.Кваліфікаційна робота магістра присвячена вивченню розвитку культури внутрішньоорганізаційного професійного спілкування персоналу проектних організацій. Теоретично і емпірично було досліджено особливості розвитку культури внутрішньоорганізаційного професійного спілкування персоналу проектних організацій. Описано поняття професійної культури, когнітивного, регулятивного, ціннісно-смисловго її компонента тощо. У роботі використовувалися методики для дослідження мотиваційних орієнтацій у міжособистісних комунікаціях, емоційних бар’єрів, самоконтролю в міжособистісному спілкуванні. Емпірично було встановлено, що у більшості респондентів домінує середній рівень загальної гармонійності комунікативних орієнтації, нерівномірність проявів емоційних бар’єрів, пов’язаних з негнучкістю, нерозвиненістю, невиразністю емоцій та небажанням зближуватись з людьми на емоційній основі, а також середній рівень комунікативного контролю.Item Digitalisierung im Fremdsprachenunterricht(www.seanewdim.com, 2020) Єрмоленко, Світлана Василівна; Ермоленко, Светлана Васильевна; Yermolenko, Svitlana Vasylivna; Shcherbonos, Y.A.Ця стаття стосується дигіталізації навчання іноземної мови з використанням різних інструментів та платформ. Дигіталізація відкриває нові можливості у багатьох сферах освіти. Програми, цифрові аудиторії, чати та Інтернет-ресурси стали реальністю в наші дні. Метою цього короткого дослідження буде невелика спроба представити найпоширеніші лінки та інструменти в галузі викладання та показати їх переваги для викладання іноземних мов. Завдяки цій роботі закладається камінь для більш детального вивчення.Item Зовнішня та внутрішня мотивація як фактор успішного оволодіння іноземною мовою(Сумський державний університет, 2020) Кравченко, А.А.Науковою проблемою роботи є формування та розвиток зовнішньої та внутрішньої мотивації. За допомогою аналізу наукової, методичної та педагогічної літератури, а також методу узагальнення і методу педагогічного експерименту досягнуто мету дослідження. Основним результатом дослідження є те, що саме пізнавальна потреба повинна бути домінуючою в структурі мотивів. Висновки: 1) Мотиви – це те, що спонукає діяльність людини. 2) Зовнішня мотивація зумовлена будь-якою кількістю зовнішніх факторів. 3) Внутрішня мотивація пов'язана безпосередньо із самим предметом. 4) Серед педагогічних стимулів , які формують комунікативну компетенцію майбутніх фахівців і підвищують мотивацію учнів до навчання іноземної мови, можна назвати сучасні педагогічні технології, такі як технології критичного мислення, а також використання новітніх засобів навчання, а саме автентичних матеріалів, авторських методичних посібників вчителів і, безсумнівно, Інтернет-ресурсів.