Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Патріотичні цінності та національна символіка в українській комерційній рекламі
    (Сумський державний університет, 2023) Кизим, A.; Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna
    Досліджуються особливості використання патріотичних цінностей та національної символіки в українській комерційній рекламі. Проаналізовано рекламні повідомлення, у яких трапляються патріотичні мотиви та національна символіка, визначено доречність їх використання. Представлено власну класифікацію рекламних повідомлень, у яких спостерігаються ознаки викривлення патріотичних цінностей і трансформації первинного змісту.
  • Item
    Відображення самобутності народу в національній символіці
    (Сумський державний університет, 2019) Алкудах, Алі Тайсір
    Пріоритетним завданням опанування іноземною мовою в наш час вважається оволодіння рівнем, достатнім для забезпечення міжкультурної комунікації. Пропонуються різноманітні шляхи вирішення цього завдання. Одним з них є знайомство та розуміння особливостей національних символів, які віддзеркалюють історію та самобутність народу.
  • Item
    Національні мотиви в рекламі горілчаних виробів
    (Сумський державний університет, 2017) Михайліченко, К.; Ковальова, Тетяна Вікторівна; Ковалева, Татьяна Викторовна; Kovalova, Tetiana Viktorivna
    На прикладі української реклами горілчаних виробів проілюстровано специфіку використання національних мотивів. Проаналізовано рекламу українських брендів, визначено доречність використання символів та з’ясовано їх вплив на реципієнтів.
  • Item
    Національні символи в українській рекламі
    (Сумський державний університет, 2017) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Ковалева, Татьяна Викторовна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Літвінчук, А.
    На прикладі української реклами проілюстровано специфіку використання національної символіки. Проаналізовано комерційні та соціальні рекламні повідомлення, визначено доречність використання символів та з’ясовано їх маніпулятивний вплив на реципієнтів.