Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 15
  • Item
    Європейська кредитно-трансферна система як інструмент управління якістю вищої освіти у вищому навчальному закладі
    (2013) Головань, М.С.
    Розглянуто механізми забезпечення якості вищої освіти в контексті Болонського процесу. Розкрито потенціал європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу як інструменту управління якістю освіти у вищому навчальному закладі.
  • Item
    Зміст та структура професійної компетентності декана факультету вищого навчального закладу III-IV рівня акредитації
    (Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, 2013) Головань, М.С.
    Побудована компетентнісна модель декана факультету ВНЗ III-IV рівнів акредитації. Склад і зміст компетенцій декана факультету визначено у відповідності з положеннями компетентнісного підходу, вимогами до претендентів на посаду декана факультету ВНЗ III-IV рівня акредитації, а також на основі кваліфікаційної характеристики посади декана факультету, з урахуванням особливостей і специфіки діяльності ВНЗ.
  • Item
    Інформатичні компетентності чи інформатична компетентність?
    (2013) Головань, М.С.
    У статті здійснено аналіз означень інформатичної компетентності і наведено її означення як інтегративного утворення особистості, що поєднує в собі інформатичні знання, уміння, навички, досвід інформатичної діяльності, особистісні якості, які обумовлюють прагнення, готовність і здатність розв’язувати проблеми і завдання, що потребують використання знань і умінь та застосування сучасних засобів інформаційно-комунікативних та комп’ютерних технологій для розв’язання завдань у професійній діяльності і повсякденному житті, усвідомлюючи при цьому значущість предмету і результату діяльності. Як інтегративне утворення особистості, інформатична компетентність має такі структурні компоненти: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, ціннісно-рефлексивний, емоційно-вольовий, які існують не ізольовано один від одного, а тісно взаємопов’язані між собою. Наведено систему інформатичних компетенцій майбутнього економіста за видами інформатичної діяльності.
  • Item
    Забезпечення якості освіти у вищих навчальних закладах у вимірі Болонського процесу
    (Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2013) Головань, М.С.
    Розглянуто механізми забезпечення якості вищої освіти в контексті Болонського процесу.
  • Item
    Упровадження європейської кредитно-трансферної системи як інноваційної технології організації навчання
    (РВНЗ "Кримський гуманітарний університет", 2013) Головань, М.С.
    Розкрито потенціал європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу як інноваційної технології навчання. Сформульовано умови її ефективного функціонування та завдання, які потребують вирішення з метою подальшого удосконалення процесу впровадження ЄКТС.
  • Item
    Європейська кредитно-трансферна система як інноваційна технологія організації навчання
    (Кримський гуманітарний університет, 2012) Головань, М.С.
    Розкрито потенціал європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу як інноваційної технології навчання.
  • Item
    Формування змісту професійної підготовки майбутнього фахівця фінансового профілю
    (ДІПОпром-ТУ-Варна, 2012) Головань, М.С.
    Обґрунтовано теоретичні основи формування змісту професійної підготовки майбутнього фахівця фінансового профілю.
  • Item
    Європейська кредитно-трансферна система як інструмент підвищення якості вищої освіти в контексті Болонського процесу
    (Гнозис, 2012) Головань, М.С.
    У статті висвітлено потенціал європейської кредитно-трансферної системи організації навчання як інструменту забезпечення якості підготовки фахівців у вищому навчальному закладі в контексті Болонського процесу.
  • Item
    Теоретичні основи формування змісту професійної освіти майбутнього фахівця фінансового профілю
    (РВВ Кримського гуманітарного університету, 2012) Головань, М.С.
    У статті обґрунтовано теоретичні основи формування змісту професійної підготовки майбутнього фахівця фінансового профілю. У системі добору та побудови змісту освіти виділені та обґрунтовані такі компоненти: джерела змісту; чинники, що впливають на зміст освіти; принципи добору змісту освіти; критерії, як безпосередні інструменти визначення конкретного змісту навчального матеріалу; методи добору змісту навчального матеріалу, які нерозривно пов’язані з методами його побудови.
  • Item
    Сутність та зміст поняття “дослідницька компетентність”
    (Видавничий відділ НМетАУ, 2012) Головань, М.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych
    У статті розкривається сутність поняття “дослідницька компетентність”. У структурі дослідницької компетентності автори виділяють мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-практичний та рефлексивний компоненти, які виконують спонукальну, ціннісно-орієнтирну, пізнавальну, результативну та регулятивну функції. Основу дослідницької компетентності складають уміння виявляти проблему, формулювати гіпотезу, підбирати відповідні методи проведення дослідження та здійснювати обробку отриманих результатів, аналізувати отримані результати, вести наукові дискусії, упроваджувати результати наукових досліджень у практику.