Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
13 results
Search Results
Item Методична система кредитно-компетентнісного навчання інформатики в економічному ВНЗ(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2015) Головань, М.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Yatsenko, Valerii ValeriiovychУ статті описано модель методичної системи навчання інформатики у вищому економічному навчальному закладі на основі компетентнісного підходу в умовах кредитно-трансферної системи організації навчання. Побудована методична система навчання складається з цільового, змістового, процесуального, організаційно управлінського і результатно-оцінного функціональних компонентів.Item Компетентнісний підхід у процесі професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах(Сумський державний університет імені А.С.Макаренка, 2012) Головань, М.С.Проаналізовано особливості упровадження компетентнісного підходу у вищій професійній освіті, виявлено суперечності та вказано на шляхи їх вирішення.Item Компетенція та компетентність: порівняльний аналіз понять(Сумський державний університет ім. А.С. Макаренка, 2011) Головань, М.С.У статті проаналізовано підходи до означення понять “компетенція ” та “компетентність ” як базових понять компетентнісного підходу. Встановлено взаємозв’язок між цими поняттями, обґрунтовано їх розмежування. Компетенція – це коло питань, в яких людина добре обізнана (або має повноваження). Компетентність – це інтегративне утворення особистості (якість особистості), що є результатом опанування компетенцій. Компетентність виявляється в успішно реалізованій у діяльності заданої компетенції.Item Сутність та зміст поняття “дослідницька компетентність”(Видавничий відділ НМетАУ, 2012) Головань, М.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii ValeriiovychУ статті розкривається сутність поняття “дослідницька компетентність”. У структурі дослідницької компетентності автори виділяють мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-практичний та рефлексивний компоненти, які виконують спонукальну, ціннісно-орієнтирну, пізнавальну, результативну та регулятивну функції. Основу дослідницької компетентності складають уміння виявляти проблему, формулювати гіпотезу, підбирати відповідні методи проведення дослідження та здійснювати обробку отриманих результатів, аналізувати отримані результати, вести наукові дискусії, упроваджувати результати наукових досліджень у практику.Item Критерії якості професійної підготовки майбутніх фінансистів(ДІПОпром-ТУ-Варна, 2011) Головань, М.С.В умовах компетентнісного підходу якість професійної підготовки як результату освіти майбутніх фахівців фінансового профілю визначається через професійну компетентність. Встановлено критерії рівня розвитку професійної компетентності: мотиваційно-ціннісне ставлення до обраної професії; когнітивний; функціональний; соціальний; особистісний. Виділено й охарактеризовано три рівні розвитку професійної компетентності.Item Компетенція та компетентність: семантико-термінологічний дискурс(Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2011) Головань, М.С.Проаналізовано підходи до означення понять “компетенція” та “компетентність” як базових понять компетентнісного підходу. Встановлено взаємозв’язок між цими поняттями, обґрунтовано їх розмежування. Компетенція – це коло питань, в яких людина добре обізнана (або має повноваження). Компетентність – це інтегративне утворення особистості (якість особистості), що є результатом опанування компетенцій. Компетентність виявляється в успішно реалізованій у діяльності заданої компетенції.Item Система компетенцій випускника вищого навчального закладу напряму підготовки “фінанси і кредит”(Інститут вищої освіти НАПН України, 2011) Головань, М.С.Розкрито зміст системи компетенцій майбутніх фахівців з фінансів і кредиту, формування яких передбачається у процесі навчання у вищому економічному навчальному закладі.Item Критерії якості професійної підготовки майбутніх фінансистів в умовах компетентнісного підходу(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2011) Головань, М.С.В умовах компетентнісного підходу якість професійної підготовки як результату освіти майбутніх фахівців фінансового профілю визначається через професійну компетентність. Встановлено критерії рівня розвитку професійної компетентності: мотиваційно-ціннісне ставлення до обраної професії; когнітивний; функціональний; соціальний; особистісний. Виділено й охарактеризовано три рівні розвитку професійної компетентності.Item Реалізація компетентнісного підходу в умовах кредитно-модульної системи організації навчання інформатики(CумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2011) Головань, М.С.У статті аналізується кредитно-модульна організація навчального процесу з позицій системного підходу. Показано, що кредитно-модульна система організації навчального процесу є складним явищем. Основними компонентами кредитно-модульної системи організації навчання є: мета використання; завдання та функції; принципи, що покладені в основу методології досягнення цілей; зміст, ресурсне забезпечення, очікувані результати. Кредитно-модульна організація навчального процесу є самокерованою соціальною системою.Item Концепція професійної підготовки майбутніх фінансистів за кредитно-модульною системою організації навчання(ПрАТ "Київська правда", 2011) Головань, М.С.В статті обґрунтована концепція підготовки майбутніх фінансистів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання на основі компетентнісного підходу.