Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 54
  • Item
    Методична система кредитно-компетентнісного навчання інформатики в економічному ВНЗ
    (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2015) Головань, М.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Yatsenko, Valerii Valeriiovych
    У статті описано модель методичної системи навчання інформатики у вищому економічному навчальному закладі на основі компетентнісного підходу в умовах кредитно-трансферної системи організації навчання. Побудована методична система навчання складається з цільового, змістового, процесуального, організаційно управлінського і результатно-оцінного функціональних компонентів.
  • Item
    Навчання інформатики в економічному ВНЗ на основі компетентнісного підходу
    (Сумський державний університет, 2015) Головань, М.С.; Яценко, В.В.
    Успішність професійної діяльності сучасного економіста залежить від рівня його інформаційної культури, тому актуальною є проблема формування професійної компетентності фахівців взагалі, і компетентності у галузі інформатики зокрема. Метою дослідження є розробка методичної системи навчання дисципліни "Інформатика" на засадах компетентнісного підходу.
  • Item
    Технології хмарних обчислень в курсі інформатики економічного ВНЗ
    (ВВП «Мрія» ТОВ, 2014) Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych; Головань, М.С.
    Розглядаються питання використання технології хмарних обчислень у викладанні курсу інформатики студентам економічних спеціальностей.
  • Item
    Хмарні SAAS-сервіси в самостійної роботі з інформатики студентів економічних спеціальностей
    (ФОП Жовтий О.О., 2014) Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych; Головань, М.С.
    Сучасний розвиток економіки знань пов’язаний з упровадженням технологій хмарних обчислень, тому актуальним завданням є оволодіння студентами-економістами сучасними знаннями та навичками використання інструментів хмарних ІКТ. Розроблений методичний комплекс на базі хмарних SaaS-сервісів дисципліни «Інформатика» для студентів економічних спеціальностей забезпечує репродуктивний, реконструктивний та творчий рівні самостійної роботи студентів, сприяє організації групової форми роботи, активізації та індивідуалізації навчання.
  • Item
    Досвід в структурі компетентності особи
    (Гнозис, 2014) Головань, М.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych
    У статті проаналізовано підходи до означення понять “досвід” та “компетентність”. Встановлено взаємозв’язок між цими поняттями. Показано, що досвід в моделі компетентності має об'єктивний зміст, він інтегрує в єдине ціле засвоєні людиною знання та окремі дії, способи і прийоми розв’язування задач. Досвід є центральною компонентою компетентності. Формування компетентності у навчально-пізнавальній діяльності здійснюється через формування досвіду цієї діяльності.
  • Item
    Математична компетентність: сутність та структура
    (Східноєвропейський національний університет, 2014) Головань, М.С.
    Здійснено аналіз означень математичної компетентності учнів і наведено означення математичної компетентності як інтегративного утворення особистості, що поєднує в собі математичні знання, уміння, навички, досвід математичної діяльності, особистісні якості, які обумовлюють прагнення, готовність і здатність розв’язувати математичні проблеми і завдання, усвідомлюючи при цьому значущість предмету і результату діяльності. Переконливо доведено, що термін “математична компетентність” потрібно вживати в однині.
  • Item
    Професійна компетентність викладача вищого навчального закладу
    (Кримський гуманітарний університет, 2014) Головань, М.С.
    У статті розглянуто сутність професійної компетентності, запропоновано модель професійної компетентності викладача вищого навчального закладу, подано аналіз її структурних компонентів. Склад і зміст компетенцій викладача вищого навчального закладу визначено у відповідності з положеннями компетентнісного підходу, вимогами до претендентів на посаду викладача ВНЗ III-IV рівня акредитації, а також на основі кваліфікаційних характеристик посад професорсько-викладацького складу ВНЗ.
  • Item
    Європейська кредитно-трансферна система як інструмент управління якістю вищої освіти у вищому навчальному закладі
    (2013) Головань, М.С.
    Розглянуто механізми забезпечення якості вищої освіти в контексті Болонського процесу. Розкрито потенціал європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу як інструменту управління якістю освіти у вищому навчальному закладі.
  • Item
    Сутність та структура математичної компетентності
    (Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2013) Головань, М.С.
    Здійснено аналіз означень математичної компетентності учнів і наведено означення математичної компетентності як інтегративного утворення особистості, що поєднує в собі математичні знання, уміння, навички, досвід математичної діяльності, особистісні якості, які обумовлюють прагнення, готовність і здатність розв’язувати математичні проблеми і завдання, усвідомлюючи при цьому значущість предмету і результату діяльності.
  • Item
    Зміст та структура професійної компетентності декана факультету вищого навчального закладу III-IV рівня акредитації
    (Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, 2013) Головань, М.С.
    Побудована компетентнісна модель декана факультету ВНЗ III-IV рівнів акредитації. Склад і зміст компетенцій декана факультету визначено у відповідності з положеннями компетентнісного підходу, вимогами до претендентів на посаду декана факультету ВНЗ III-IV рівня акредитації, а також на основі кваліфікаційної характеристики посади декана факультету, з урахуванням особливостей і специфіки діяльності ВНЗ.