Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
54 results
Search Results
Item Методична система кредитно-компетентнісного навчання інформатики в економічному ВНЗ(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2015) Головань, М.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Yatsenko, Valerii ValeriiovychУ статті описано модель методичної системи навчання інформатики у вищому економічному навчальному закладі на основі компетентнісного підходу в умовах кредитно-трансферної системи організації навчання. Побудована методична система навчання складається з цільового, змістового, процесуального, організаційно управлінського і результатно-оцінного функціональних компонентів.Item Навчання інформатики в економічному ВНЗ на основі компетентнісного підходу(Сумський державний університет, 2015) Головань, М.С.; Яценко, В.В.Успішність професійної діяльності сучасного економіста залежить від рівня його інформаційної культури, тому актуальною є проблема формування професійної компетентності фахівців взагалі, і компетентності у галузі інформатики зокрема. Метою дослідження є розробка методичної системи навчання дисципліни "Інформатика" на засадах компетентнісного підходу.Item Технології хмарних обчислень в курсі інформатики економічного ВНЗ(ВВП «Мрія» ТОВ, 2014) Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych; Головань, М.С.Розглядаються питання використання технології хмарних обчислень у викладанні курсу інформатики студентам економічних спеціальностей.Item Хмарні SAAS-сервіси в самостійної роботі з інформатики студентів економічних спеціальностей(ФОП Жовтий О.О., 2014) Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych; Головань, М.С.Сучасний розвиток економіки знань пов’язаний з упровадженням технологій хмарних обчислень, тому актуальним завданням є оволодіння студентами-економістами сучасними знаннями та навичками використання інструментів хмарних ІКТ. Розроблений методичний комплекс на базі хмарних SaaS-сервісів дисципліни «Інформатика» для студентів економічних спеціальностей забезпечує репродуктивний, реконструктивний та творчий рівні самостійної роботи студентів, сприяє організації групової форми роботи, активізації та індивідуалізації навчання.Item Досвід в структурі компетентності особи(Гнозис, 2014) Головань, М.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii ValeriiovychУ статті проаналізовано підходи до означення понять “досвід” та “компетентність”. Встановлено взаємозв’язок між цими поняттями. Показано, що досвід в моделі компетентності має об'єктивний зміст, він інтегрує в єдине ціле засвоєні людиною знання та окремі дії, способи і прийоми розв’язування задач. Досвід є центральною компонентою компетентності. Формування компетентності у навчально-пізнавальній діяльності здійснюється через формування досвіду цієї діяльності.Item Математична компетентність: сутність та структура(Східноєвропейський національний університет, 2014) Головань, М.С.Здійснено аналіз означень математичної компетентності учнів і наведено означення математичної компетентності як інтегративного утворення особистості, що поєднує в собі математичні знання, уміння, навички, досвід математичної діяльності, особистісні якості, які обумовлюють прагнення, готовність і здатність розв’язувати математичні проблеми і завдання, усвідомлюючи при цьому значущість предмету і результату діяльності. Переконливо доведено, що термін “математична компетентність” потрібно вживати в однині.Item Професійна компетентність викладача вищого навчального закладу(Кримський гуманітарний університет, 2014) Головань, М.С.У статті розглянуто сутність професійної компетентності, запропоновано модель професійної компетентності викладача вищого навчального закладу, подано аналіз її структурних компонентів. Склад і зміст компетенцій викладача вищого навчального закладу визначено у відповідності з положеннями компетентнісного підходу, вимогами до претендентів на посаду викладача ВНЗ III-IV рівня акредитації, а також на основі кваліфікаційних характеристик посад професорсько-викладацького складу ВНЗ.Item Європейська кредитно-трансферна система як інструмент управління якістю вищої освіти у вищому навчальному закладі(2013) Головань, М.С.Розглянуто механізми забезпечення якості вищої освіти в контексті Болонського процесу. Розкрито потенціал європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу як інструменту управління якістю освіти у вищому навчальному закладі.Item Сутність та структура математичної компетентності(Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2013) Головань, М.С.Здійснено аналіз означень математичної компетентності учнів і наведено означення математичної компетентності як інтегративного утворення особистості, що поєднує в собі математичні знання, уміння, навички, досвід математичної діяльності, особистісні якості, які обумовлюють прагнення, готовність і здатність розв’язувати математичні проблеми і завдання, усвідомлюючи при цьому значущість предмету і результату діяльності.Item Зміст та структура професійної компетентності декана факультету вищого навчального закладу III-IV рівня акредитації(Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, 2013) Головань, М.С.Побудована компетентнісна модель декана факультету ВНЗ III-IV рівнів акредитації. Склад і зміст компетенцій декана факультету визначено у відповідності з положеннями компетентнісного підходу, вимогами до претендентів на посаду декана факультету ВНЗ III-IV рівня акредитації, а також на основі кваліфікаційної характеристики посади декана факультету, з урахуванням особливостей і специфіки діяльності ВНЗ.