Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Використання технології змішаного навчання на практичних заняттях з клінічної біохімії
    (Сумський державний університет, 2017) Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna; Прімова, Людмила Олександрівна; Примова, Людмила Александровна; Primova, Liudmyla Oleksandrivna; Чорна, Інна Валентинівна; Черная, Инна Валентиновна; Chorna, Inna Valentynivna; Іншина, Наталія Миколаївна; Иншина, Наталия Николаевна; Inshyna, Nataliia Mykolaivna
    Впровадження змішаного навчання (Blended learning) в університетах України є новим підходом, який враховує сучасні тенденції розвитку суспільства, освіти та технологій. Комбінація активного використання упорядкованого on-lineнавчання та традиційного аудиторного спілкування з колегами і викладачем дозволяє суттєво персоналізувати навчання, створити умови для особистої відповідальності студента за кінцевий результат, збільшити кількість мотивуючих факторів, покращити навички самоорганізації та регуляції процесу наближення до поставленої мети. Ефективність впровадження цієї педагогічної технології та популярність у вищих навчальних закладах світу дає підставу для оптимістичного прогнозу щодо її результативності при викладанні дисциплін медичного профілю.
  • Item
    Лекція-конференція, як форма підвищення пізнавальної активності студентів
    (Сумський державний університет, 2017) Прімова, Людмила Олександрівна; Примова, Людмила Александровна; Primova, Liudmyla Oleksandrivna; Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna; Чорна, Інна Валентинівна; Черная, Инна Валентиновна; Chorna, Inna Valentynivna; Іншина, Наталія Миколаївна; Иншина, Наталия Николаевна; Inshyna, Nataliia Mykolaivna
    Лекція - одна з основних форм організації навчального процесу у ВНЗ, яка має на меті зорієнтувати студента у навчальному матеріалі та створити підґрунтя для його засвоєння і формування певних компетентностей. Реалізація компетентносного підходу в освіті передбачає впровадження у навчальний процес інноваційних педагогічних технологій, зокрема інноваційних лекцій. На відміну від традиційної форми проведення лекції, у якій студенту відведена «пасивна роль» слухача, інноваційні лекційні заняття сприяють розвитку творчого мислення, формують навички самостійного наукового пошуку та критичного підходу до матеріалу, навчають правилам ведення дискусії, презентації та відстоювання власної позиції, тощо.
  • Item
    Використання технології змішаного навчання на практичних заняттях з клінічної біохімії
    (Сумський державний університет, 2017) Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna; Прімова, Людмила Олександрівна; Примова, Людмила Александровна; Primova, Liudmyla Oleksandrivna; Чорна, Інна Валентинівна; Черная, Инна Валентиновна; Chorna, Inna Valentynivna; Іншина, Наталія Миколаївна; Иншина, Наталия Николаевна; Inshyna, Nataliia Mykolaivna
    Впровадження змішаного навчання (Blended learning) в університетах України є новим підходом, який враховує сучасні тенденції розвитку суспільства, освіти та технологій. Комбінація активного використання упорядкованого online-навчання та традиційного аудиторного спілкування з колегами і викладачем дозволяє суттєво персоналізувати навчання, створити умови для особистої відповідальності студента за кінцевий результат, збільшити кількість мотивуючих факторів, покращити навички самоорганізації та регуляції процесу наближення до поставленої мети. Ефективність впровадження цієї педагогічної технології та популярність у вищих навчальних закладах світу дає підставу для оптимістичного прогнозу щодо її результативності при викладанні дисциплін медичного профілю.
  • Item
    Нові методичні підходи щодо організації самостійної роботи студентів при викладанні біохімії англійською мовою
    (Видавництво СумДУ, 2008) Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna; Прімова, Людмила Олександрівна; Примова, Людмила Александровна; Primova, Liudmyla Oleksandrivna; Висоцький, Ігор Юрійович; Высоцкий, Игорь Юрьевич; Vysotskyi, Ihor Yuriiovych
  • Item
    Роль курсу клінічної лабораторної діагностики у формуванні клінічного мислення у студентів-медиків
    (Видавництво СумДУ, 2008) Прімова, Людмила Олександрівна; Примова, Людмила Александровна; Primova, Liudmyla Oleksandrivna; Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna
  • Item
    Курс "Клинико-лабораторная диагностика" как элемент фундаментализации профессионального медицинского образования
    (Видавництво СумДУ, 2010) Прімова, Людмила Олександрівна; Примова, Людмила Александровна; Primova, Liudmyla Oleksandrivna; Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna
  • Item
    Методические подходы к организации самостоятельной работы на практических занятиях по клинико-лабораторной диагностике
    (Видавництво СумДУ, 2010) Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna; Прімова, Людмила Олександрівна; Примова, Людмила Александровна; Primova, Liudmyla Oleksandrivna
    Первый опыт изложенного выше методического подхода к организации работы студентов на практических занятиях по клинико- лабораторной диагностике показал, что студенты оптимистично и с интересом воспринимают работу в группах. Повышается чувство ответственности каждого за конечный результат группы, что является важным воспитательным моментом практического занятия. С нашей точки зрения введение подобных видов деятельности делает практически каждое занятие интересным, живым и максимально полезным, повышает рейтинг предмета в целом. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4351