Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
13 results
Search Results
Item Креативне мислення в обліку як передумова ефективності бізнесу(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena Ivanivna; Скорба, Олег Анатолійович; Скорба, Олег Анатольевич; Skorba, Oleh AnatoliiovychУ статті розглянуто основні підходи до формування креативного мислення в обліку. Визначено чинники та напрями запровадження елементів креативного обліку в контексті забезпечення ефективності бізнесу. Розкрито основні потреби управлінського персоналу в інформації в сучасних умовах господарювання. Проаналізовано перспективи складання інтегрованої звітності суб’єктами господарювання. Доведено основні переваги інтегрованої звітності. Розкрито особливості формування та застосування креативного мислення. Результати даного дослідження мають сприяти побудові оптимальної системи обліку.Item Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження(Мукачівський державний університет, 2016) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaВ статті розглянуті передумови розвитку бухгалтерського обліку орієнтованого на екологічні проблеми. Проведено аналіз існуючих поглядів науковців. Визначені основні фактори формування екологічного обліку в сучасних умовах господарювання. Проаналізовані основні проблеми та перспективи його впровадження в Україні в контексті складання інтегрованої звітності.Item Концептуальні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі(Науковий журнал «Молодий вчений», 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaВ статті розглянуті основні підходи формування інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі, визначені завдання, фактори та напрями автоматизації обліку витрат на якість обслуговування.Item Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект(Національна академія управління, 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena Ivanivna; Скорба, Олег Анатолійович; Скорба, Олег Анатольевич; Skorba, Oleh AnatoliiovychУ статті розглянуто науково-методологічні основи внутрішньо-господарського контролю витрат на якість обслуговування. Визначено основні фактори, що впливають на суму та рівень витрат на якість обслуговування. Виокремлено окремі методичні прийоми контролю та управління витратами до застосування у торгівельно-посередницькій діяльності.Item Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування(Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Gritsenko, Olena IvanovnaУ статті розглянуто наукові основи визнання та відображення в обліку торговельної марки. Визнані основні аспекти впливу торговельної марки на якість обслуговування. Проведено аналіз методологічних прийомів щодо удосконалення організації бухгалтерського обліку торговельної марки у складі витрат від операційної діяльності.Item Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises(Economic Processes Management: International Scientific E-Journal, 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaУ статті розглянуто можливості економічного аналізу в контексті покращення якості обслуговування та ефективного здійснення пов»язаних з ним витрат. Проведено аналіз існуючих принципів теорії пізнання, що безпосередньо пов'язані з економічним аналізом якості. Розглянуто основні фактори формування та удосконалення функціонування якості обслуговування для забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання на ринку товарів в державі та за її межами, Визначено основні фактори, що впливають на суму та рівень витрат на якість обслуговування.. Доведено, що витрати на якість обслуговування – складна економічна категорія, і здебільшого нинішні методи обліку і звітності не дозволяють безпосередньо й точно виокремити такі витрати підприємницьких структур. Для цього необхідно провести конкретний і детальний (емпіричний) аналіз структури витрат та її елементів.Item Оцінка та визнання витрат на якість обслуговування в бухгалтерському обліку(ГО «Київський економічний науковий центр», 2014) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Gritsenko, Olena Ivanovna; Шипунова, О.В.Розглянуто проблеми та напрями удосконалення відображення в обліку витрат операційної діяльності. Розглянуті основні фактори формування облікової інформації щодо витрат операційної діяльності в сучасних умовах господарюванняItem Дослідження питання удосконалення обліку витрат операційної діяльності(Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, 2014) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaУ статті розглянуто проблеми та напрями удосконалення відображення в обліку витрат операційної діяльності. Проведено аналіз існуючих поглядів науковців, розглянуті основні фактори формування облікової інформації щодо витрат операційної діяльності в сучасних умовах господарювання.Item Якість обслуговування як економічна категорія: проблеми визнання(Тернопільська державна сільськогосподарська дослідна станція інституту кормів та сільського господарства Поділля НААН, 2013) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaУ статті розглянуті проблеми визнання якості обслуговування . існуючих поглядів учених на її утримання, визначені можливості визнання даної економічної категорії в чинному законодавстві, розглянуто основні чинники формування та удосконалення функціонування якості обслуговування для забезпечення конкурентоспроможності суб'єктів господарювання на ринку товарів в державі та за її межами. Встановлено, що можливий дохід підприємство може отримати при наявних торгових потужностях, визначеному обсязі реалізації продукції при існуючій кон'юнктурі ринку та відповідної якості обслуговування населення.Item Якість обслуговування та споживчий кошик: точки дотику(СНАУ, 2013) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaРозвиток внутрішньої торгівлі та функціонування споживчого ринка тісно пов'язані з вирішенням питань безпеки та захисту здоров'я споживачів та відповідно забезпеченням високої якості продукції.