Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
6 results
Search Results
Item Поведінка споживачів у цифровому середовищі під впливом пандемії COVID-19: важливість фактору здоров’я та транспарентності бізнесу(Західноукраїнський національний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Макерська, Вікторія Олегівна; Макерская, Виктория Олеговна; Makerska, Viktoriia Olehivna; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav ViktorovychАктуальність роботи. З початком карантину можемо спостерігати зміни поведінки споживачів в умовах пандемії, яка полягала у зростанні паніки або свідомої поведінки. Відповідно вивчення поведінки споживачів в умовах COVID19 є актуальною і своєчасною. Метою даної роботи виступає дослідження зміни поведінки споживачів у цифровому середовищі під впливом подій, викликаних COVID19. Завдання роботи. Для досягнення мети у даній роботі повинні бути виконані такі завдання: - дослідження основних тенденцій споживчої поведінки; - вивчення етапів переходу та орієнтації на цифрове середовище; - аналіз статистики з цих питань у світі; - визначення основних трендів 2020 року в інтернет-маркетингу; - формування рекомендацій для розробки майбутніх маркетингових стратегій у цифровому середовищі. При написанні роботи використовувалися такі методи дослідження: фундаментальні положення економічної теорії, сучасні концепції маркетингу, наукові праці вітчизняних та зарубіжних фахівців. Теоретико - методологічною основою даного дослідження стали загальнонаукові методи наукового пізнання: теоретичного узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу. Загальна характеристика роботи. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновку і переліку використаних джерел. Загальний її обсяг становить 20 сторінок, у тому числі 2 таблиці, 6 рисунків, список літератури з 20 джерел.Item Marketing innovations in the activities of medical institutions under the influence of COVID-19(Сумський державний університет, 2022) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.O.Автори проаналізували інноваційні маркетингові інструменти медичних закладів, що набули розвитку під впливом COVID-19. Досліджено ступінь ефективності цих нововведень та їх перспективність.Item The impact of COVID-19 on the marketing activities of medical institutions(Видавничий дім "Гельветика", 2022) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.О.Стаття присвячена актуальним питанням впливу COVID-19 на маркетингову діяльність медичних закла-дів. Приділено увагу аналізу основних інновацій у сфері медичного маркетингу, які виникли у відповідь на ви-клики, спричинені пандемією коронавірусу. Проаналізовано зміни пріоритетів суспільства, а також досліджені способи адаптації маркетингової діяльності суб’єктів господарювання в секторі охорони здоров’я. Визначе-ні детермінанти мікро- та макросередовища медичних закладів, що значною мірою впливають на функціо-нування таких закладів в умовах викликів різного характеру, зокрема в умовах епідемій. Проведено аналіз конкурентоспроможності окремого медичного закладу периферійного регіону України. Автори запропонували інноваційний варіант матриці Маслоу, який за своєю сутністю більше зводиться до безпечної поведінки та фі-зіологічних потреб споживача. Автори приділили увагу особливостям ведення сторінок у соціальних мережах, налаштуванню таргетованої реклами, розвитку сайтів охорони здоров’я, партнерству між медичними закла-дами, віртуальній допомозі лікарів та іншим важливим параметрам маркетингової діяльності. Для публікацій у соцмережах було обрано три основні взаємопов’язані теми: COVID-19, лікарня, лабораторія. За результа-тами проведеного дослідження були розроблені рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльнос-ті приватного медичного центру в умовах пандемії. Авторами розроблено медіа-план популяризації комп-лексного обстеження організму людини після перенесеної коронавірусної хвороби. На прикладі медичного центру описано впровадження нових маркетингових трендів у роботу медичного закладу (цифровізація, онов-лення сторінок у соціальних мережах, впровадження онлайн-запису пацієнтів, ведення експертних акаунтів). Результати оцінювали шляхом моніторингу кількості записів пацієнтів. Доведено ефективність впровадження маркетингових інновацій у діяльність цих суб’єктів господарювання в умовах пандемічних викликів. Дослідже-но переваги впровадження таких інновацій у діяльність медичних закладів та перспективи їх удосконалення.Item Поведінка споживачів у цифровому середовищі під впливом пандемії COVID-19: важливість фактору здоров’я та транспарентності бізнесу(Західноукраїнський національний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Макерська, В.; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav ViktorovychЗ початком карантину, спричиненого пандемією COVID-19, очевидними є зміни в поведінці споживачів, що полягають у зростанні паніки та більш свідомої поведінки з акцентуванням уваги на власному здоров’ї та уникненні можливих загроз. Тому дослідження поведінки споживачів у таких умовах є актуальним та своєчасним завданням. Мета дослідження полягає в аналізі змін поведінки споживачів у цифровому середовищі під впливом подій, спричинених пандемією COVID-19. Теоретико-методологічною основою дослідження стали загальнонаукові методи наукового пізнання: теоретичного узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу. Автори дослідили тенденції споживчої поведінки в умовах пандемії COVID-19. Проаналізовані основні стадії зміни споживчої поведінки. Виокремлені етапи переходу компаній до комунікацій зі споживачами в цифровому середовищі. Визначено, що піклування про здоров’я та відкритість компанії (транспарентність бізнесу) є визначальними чинниками, що формують ступінь довіри до суб’єктів господарювання у посткризові часи. Наведена коротка статистика щодо світового споживання продуктів різних сфер, зокрема виявлена позитивна динаміка в зростанні кількості пошукових запитів користувачів Інтернету щодо покупки продукції в сфері здоров’я. Зроблено порівняння кількості пошукових запитів у сервісі Google Trends для термінів «доставка продуктів» та «здоров’я» у межах ринку України та в цілому в світі. Визначено, що популярності набуває новий напрямок просування «маркетинг з уст в уста», що є ефективним інструментом комунікацій зі споживачами в цифровому середовищі за допомогою соціальних мереж та різних майданчиків кіберпростору. Авторами визначені основні тренди інтернет-маркетингу останніх років та сформовані рекомендації щодо наповненості маркетинговими інструментами майбутніх стратегій компаній у цифровому середовищі. Висновки роботи можуть бути корисними спеціалістам сфери просування продуктів у мережі Інтернет, а також практикуючим маркетологам у сфері інноваційних сервісів, що набувають популярності на хвилі світових тенденцій зміни споживчої поведінки. У подальших наукових розробках авторам доцільно зосередити увагу на кількісних маркетингових дослідженнях ставлення споживачів до продуктових пропозицій компаній та їх готовності до співпраці, підкріплених розробленими маркетинговими програмами.Item Роль інноваційного малого бізнесу у вирішенні завдання імпортозаміщення та підвищення конкурентоспроможності промислового сектору в умовах забезпечення випереджального розвитку(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia YevhenivnaУ статті розглянуто актуальність орієнтації промислових підприємств на імпортозамінне та експортоорієнтовне виробництво продукції. Особливої уваги приділено ролі малого бізнесу у формуванні валового продукту, виділено позитивні сторони для соціально-економічної системи держави за умов підтримки малого бізнесу з точки зору впровадження стратегії імпортозаміщення в умовах забезпечення інноваційного розвитку.Item Дослідження світового досвіду функціонування інноваційних проектів типу TIR Parking(Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2017) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia YevhenivnaУ даному матеріалі досліджено світовий досвід розвитку об'єктів сфери продорожнього сервісу. Зроблено висновок, що зарубіжна модель ведення придорожнього сервісу включає в себе формування єдиної архітектурної концепції будь-якого об’єкта придорожнього сервісу та бренда, якому довіряють клієнти через високі стандарти надання послуг та високий рівень менеджменту.