Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Проблеми впровадження в Україні визнання неформальної освіти у спортивному карате
    (Сумський державний університет, 2020) Лозовий, А.Л.
    Реформування спортивної галузі та приведення її до європейських стандартів повинно здійснюватися не тільки на глобальному рівні шляхом зміни законодавства, а і на рівні практичної реалізації в кожному конкретному виді спорту. В повній мірі це відноситься до необхідності створення NQF – українського відповідника Європейської кваліфікаційної рамки ЕQF та системи визнання неформальної та інформальної освіти – VAE (Validation des Acquis de l’Expérience), яка базується на підтверджених результатах неформального навчання, самоосвіти та попереднього досвіду професійної чи волонтерської діяльності в конкретному виді спорту. Реалізації цих завдань присвячений спільний проект Європейської навчально-сертифікаційної академії EurEthICS ETSIA та Української Академії Будо і Спортивних Єдиноборств (УАБСЄ), як філії EurEthICS ETSIA в Україні. Мета дослідження: 1) аналіз розвитку та сучасного стану карате з точки зору спорту вищих досягнень; 2) аналіз видів спорту умовної групи «карате» на основі спільності та відмінності їх базових характеристик; 3) визначення головних критеріїв формування національної системи визнання неформальної професійної освіти VAE, як складової NQF для тренерів із карате.
  • Item
    Впровадження європейських кваліфікаційних рамок (EQF) в Україні: пріорітети і виклики
    (Сумський державний університет, 2019) Лозовий, А.Л.; Сергієнко, Володимир Миколайович; Сергиенко, Владимир Николаевич; Serhiienko, Volodymyr Mykolaiovych
    Закріплене в Конституції рішення України стати членом Європейського Союзу вимагає докорінної перебудови у всіх сферах діяльності з метою приведення їх до європейських стандартів, таких як European Qualification Framework (EQF) – кваліфікаційні рамки оцінки експертів у різних сферах діяльності, які забезпечують єдині підходи до розуміння і порівняння рівня кваліфікації фахівців, отриманої в різних країнах із різними системами освіти і навчання і є важливим показником для роботодавців у країнах ЄС. EQF – це 8-рівнева структура, що відображує знання, навички та компетентність (відповідальність і автономію), набуті експертом у результаті навчання (формального та неформального) та в процесі професійної діяльності (в якості професіонала чи волонтера), а також особисті досягнення, як показника ефективного використання набутих знань, навичок і досвіду. Процедура сертифікації EQF та визначення рівня апліканта відбувається шляхом розгляду особистої анкети в форматі EuroPass / EurEthICS ETSIA та верифікації документів, що підтверджують його освіту, досвід та досягнення. Просування EQF в галузі фізичної культури і спорту в країнах ЄС (в т. ч. кандидати на вступ в ЄС) здійснює EurEthICS ETSIA – організація, яка є партнером Європейського Парламенту, зареєстрована в Бюро з інтелектуальних питань ЄС і має права на сертифікацію освітніх послуг (реєстраційне свідоцтво № 016602526). Українській Академії Будо і Спортивних Єдиноборств ВСОСКБ (УАБСЄ), як українському відділенню EurEthICS ETSIA, делеговано право самостійної сертифікації визнаних в ЄС експертів 1–6 рівнів EQF та надавати EurEthICS ETSIA рекомендації до сертифікації експертів 7–8 рівнів EQF зі східних традиційних бойових систем (Будо) та спортивних єдиноборств. Мета – є визначення пріоритетних завдань та шляхів розробки національної структури рамкових вимог (NQF) сертифікації експертів Будо і спортивних єдиноборств, а також виявлення перешкод упровадженню NQF в Україні.
  • Item
    Визначення показників рівня освіти для експертів стильового і спортивного карате в Україні
    (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2019) Лозовий, А.Л.; Сергієнко, Володимир Миколайович; Сергиенко, Владимир Николаевич; Serhiienko, Volodymyr Mykolaiovych
    Представлено результати комплексного дослідження з метою формування 8-рівневої структури професійної кваліфікаційної рамки для використання Українською Академією Будо і Спортивних Єдиноборств УАБСЄ в чотирьох освітніх секторах, що входять до компетенції Європейської навчально-сертифікаційної академії. Визначено рівні формальної освіти та неформальної спеціальної професійної компетентності відносно спортивних професій: майстер-інструктор стильового карате та тренер зі спортивного карате. Розглянуто порівняння української Національної рамки кваліфікацій стосовно аналогічних документів ряду європейських країн для визначення формальної освіти відповідно рівнів освіти в системах різних країн. Пропонується 8-рівнева модель оцінювання кваліфікації експертів з карате на базі формальної, неформальної й інформальної освіти та із врахуванням безперервного професійного розвитку впродовж життя.
  • Item
    Спорт та фізична активність, як дуальна кар’єра для здобувачів вищої освіти технічних спеціальностей
    (Мадрид, 2019) Лозовий, А.Л.; Сергієнко, Володимир Миколайович; Сергиенко, Владимир Николаевич; Serhiienko, Volodymyr Mykolaiovych
    Дослідження спрямоване на визначення шляхів формування дуальної кар’єри, однією з складових якої є спорт та фізична активність, для студентів технічних спеціальностей на базі дуальної освіти та з застосуванням вимог європейських кваліфікаційних рамок EQF.
  • Item
    Впровадження європейських кваліфікаційних рамок (EQF) в Україні: пріоритети і виклики
    (Сумський державний університет, 2019) Лозовий, А.Л.; Сергієнко, Володимир Миколайович; Сергиенко, Владимир Николаевич; Serhiienko, Volodymyr Mykolaiovych
    Визначено пріоритетні завдання та шляхи розробки національної структури згідно європейських стандартів (NQF), що можуть використані для сертифікації експертів Будо і спортивних єдиноборств, а також виявлення перешкод упровадженню NQF в Україні.
  • Item
    Оцінювання відвідування занять з фізичного виховання студентами ВНЗ
    (Сумський державний університет, 2012) Лозовий, А.Л.