Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
11 results
Search Results
Item The EU Cohesion policy and healthy national development: Management and Promotion in Ukraine(Centre of Sociological Research, 2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna SerhiivnaМонографія присвячена дослідженню сутності принципів реалізації політики згуртованості Європейського Союзу. Авторами проведено аналіз економічних, екологічних та соціальних аспектів інтеграції досвіду ЄС у державну політику України. У монографії узагальнено підходи до відновлення країни та здорового розвитку. Окрему увагу приділено питанням управління системою охорони здоров’я, тенденціям та перспективам досягнення стану стійкості системи медико-соціального забезпечення населення в умовах впливу COVID-19 на національну економіку. Узагальнено досвід використання маркетингових та інноваційних технологій у контексті здорового національного розвитку.Item Population Health as a Determinant of the Level of Regional Development: Examples of Marketing Programs to Support a Healthy Lifestyle(The School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2021) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaДослідження авторів зосереджено на аналізі поняття громадського здоров’я та показників регіонального здоров’я. Вони використовують семантичний аналіз для дослідження ключових понять регіонального здоров’я. Автори описують архетипи шляхів здорового регіонального розвитку. Вони продовжують із ключовими учасниками системи управління здоровим розвитком регіону. Наведено класифікацію суб’єктів господарювання за впливом на регіон. Узагальнено приклади реалізованих маркетингових програм популяризації здорового способу життя в регіонах України.Item Поведінка споживачів у цифровому середовищі під впливом пандемії COVID-19: важливість фактору здоров’я та транспарентності бізнесу(Західноукраїнський національний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Макерська, Вікторія Олегівна; Макерская, Виктория Олеговна; Makerska, Viktoriia Olehivna; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav ViktorovychАктуальність роботи. З початком карантину можемо спостерігати зміни поведінки споживачів в умовах пандемії, яка полягала у зростанні паніки або свідомої поведінки. Відповідно вивчення поведінки споживачів в умовах COVID19 є актуальною і своєчасною. Метою даної роботи виступає дослідження зміни поведінки споживачів у цифровому середовищі під впливом подій, викликаних COVID19. Завдання роботи. Для досягнення мети у даній роботі повинні бути виконані такі завдання: - дослідження основних тенденцій споживчої поведінки; - вивчення етапів переходу та орієнтації на цифрове середовище; - аналіз статистики з цих питань у світі; - визначення основних трендів 2020 року в інтернет-маркетингу; - формування рекомендацій для розробки майбутніх маркетингових стратегій у цифровому середовищі. При написанні роботи використовувалися такі методи дослідження: фундаментальні положення економічної теорії, сучасні концепції маркетингу, наукові праці вітчизняних та зарубіжних фахівців. Теоретико - методологічною основою даного дослідження стали загальнонаукові методи наукового пізнання: теоретичного узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу. Загальна характеристика роботи. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновку і переліку використаних джерел. Загальний її обсяг становить 20 сторінок, у тому числі 2 таблиці, 6 рисунків, список літератури з 20 джерел.Item Поведінка споживачів у цифровому середовищі під впливом пандемії COVID-19: важливість фактору здоров’я та транспарентності бізнесу(Західноукраїнський національний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Макерська, В.; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav ViktorovychЗ початком карантину, спричиненого пандемією COVID-19, очевидними є зміни в поведінці споживачів, що полягають у зростанні паніки та більш свідомої поведінки з акцентуванням уваги на власному здоров’ї та уникненні можливих загроз. Тому дослідження поведінки споживачів у таких умовах є актуальним та своєчасним завданням. Мета дослідження полягає в аналізі змін поведінки споживачів у цифровому середовищі під впливом подій, спричинених пандемією COVID-19. Теоретико-методологічною основою дослідження стали загальнонаукові методи наукового пізнання: теоретичного узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу. Автори дослідили тенденції споживчої поведінки в умовах пандемії COVID-19. Проаналізовані основні стадії зміни споживчої поведінки. Виокремлені етапи переходу компаній до комунікацій зі споживачами в цифровому середовищі. Визначено, що піклування про здоров’я та відкритість компанії (транспарентність бізнесу) є визначальними чинниками, що формують ступінь довіри до суб’єктів господарювання у посткризові часи. Наведена коротка статистика щодо світового споживання продуктів різних сфер, зокрема виявлена позитивна динаміка в зростанні кількості пошукових запитів користувачів Інтернету щодо покупки продукції в сфері здоров’я. Зроблено порівняння кількості пошукових запитів у сервісі Google Trends для термінів «доставка продуктів» та «здоров’я» у межах ринку України та в цілому в світі. Визначено, що популярності набуває новий напрямок просування «маркетинг з уст в уста», що є ефективним інструментом комунікацій зі споживачами в цифровому середовищі за допомогою соціальних мереж та різних майданчиків кіберпростору. Авторами визначені основні тренди інтернет-маркетингу останніх років та сформовані рекомендації щодо наповненості маркетинговими інструментами майбутніх стратегій компаній у цифровому середовищі. Висновки роботи можуть бути корисними спеціалістам сфери просування продуктів у мережі Інтернет, а також практикуючим маркетологам у сфері інноваційних сервісів, що набувають популярності на хвилі світових тенденцій зміни споживчої поведінки. У подальших наукових розробках авторам доцільно зосередити увагу на кількісних маркетингових дослідженнях ставлення споживачів до продуктових пропозицій компаній та їх готовності до співпраці, підкріплених розробленими маркетинговими програмами.Item Marketing services mix for healthy territories: Europe – Ukraine features(Видавничий дім «Гельветика», 2020) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ясніковскі, А.М.; Моісеєнко, Д.В.Особливістю здорової території є те, що це поняття є комплексним і різностороннім. Воно включає в себе як реалізацію здорової економіки на конкретній територій, так і безпеку про здоров’я громадянина певної території. Стаття присвячена всебічному дослідженню такої категорії як «здорова територія» в умовах формування здорової економіки. Під поняттям здорової економіки розуміється максимально ефективне та оптимальне використання наявних ресурсів із балансуванням очікуваних вигод для всіх учасників економічних процесів на певній території. Реалізація цього підходу можлива з урахуванням та дотриманням цілей сталого розвитку в цілому та реалізацією потенціалу кожної окремої особистості щодо участі у процесах, що формують її оточення та сфери життєдіяльності, сприяють розвитку громад на регіональному рівні та в рамках окремих територій. Для вирішення цього завдання використовуються інструменти комплексу маркетингу, що спрямовані на вирішення завдань з просування та формування іміджу здорових територій та здорових економік. З позиції маркетингу території як складової економіки країни її необхідно розглядати комплексно. Зазвичай, прийнято використовувати до маркетингу території комплекс 4Р, але якщо говорити про здорову територію, то це поняття в більшій мірі є процесом, який постійно видозмінюється в часі та формує імідж. Саме тому у даному випадку для здійснення маркетингу здорових територій та його іміджу доцільно використовувати додаткові елементи комплексу маркетингу, які можуть описати процеси та людський фактор, а також умови, у яких реалізується маркетинг території. Так, у статті відображено розподіл територіального маркетингу на дві основні складові – маркетинг територій і маркетинг на території. З огляду на це, проаналізовані складові класичного 4Р маркетингового міксу з їхньою деталізацією щодо фактичної реалізації у системі маркетингу здорових територій. Стаття представляє пропозицію щодо долучення до класичних 4Р елементів маркетингового комплексу три додаткових, які використовуються в маркетингу послуг. У подальшому пропонується їхня адаптація за змістом та наповненням до вирішення завдань маркетингу здорових територій. Крім того, у статті проаналізовані та наводяться приклади застосування розширених елементів комплексу маркетингу послуг у маркетингу окремих європейських територій (країн, міст), де зазначаються особливості маркетингового просування та позиціонування. І як результат, дослідження зводиться до аналізу обраної території в Україні (Сумський регіон). Для формування маркетингового міксу цієї території проведено SWOT-аналіз та запропоновано кроки щодо ефективного позиціонування Сумського регіону на світовій арені як здорової території з позиції комплексу маркетингу послуг.Item Тренди інтернет-маркетингу в оздоровчіій галузі(ДВНЗ "ДонНТУ", 2021) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Кропива, В.В.У тезах аналізуються особливості сучасного інтернет-маркетингу в сфері здорових товарів та сервісів, що змінилися під впливом пандемії COVID-19. Зацентовано увагу на важливості маркетингової аналітики для успішних продажів у цій сфері.Item Сurrent issues of a healthy economy in the region: marketing aspects(The School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2020) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ясніковські, Адам МаріанНеобхідність дослідження актуальних маркетингових аспектів та питань здорової економіки регіону викликана в першу чергу постійно змінною нестабільною економічною світовою ситуацією 2020 року. Вивчення питаннь побудови високоефективної господарської діяльності, що формуватимуть здорову економіку в регіоні з позиції маркетингу територій є надзвичайно актуальним. Так, наведені тези обґрунтовують актуальність виокремлення найважливіших факторів, що впливають на формування здорової економіки в регіоні. Дослідження поточних проблем показує необхідність нівелювання диспропорцій між регіонами для побудови здорових економік країн. Стратегічне планування розвитку територій необхідно здійснювати із врахуванням зазначених досліджених проблем та використання сучасних маркетингових концепцій.Item Population health as a determinant of the level of regional development: examples of successful marketing programs to support a healthy lifestyle(School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2021) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaДослідження зосереджене на аналізі концепції охорони здоров’я населення та показників регіонального здоров’я. Використаний семантичний аналіз для аналізу ключових концепцій регіонального здоров'я. Автори описують архетипи шляхів здорового регіонального розвитку. Вони описують ключових суб'єктів системи управління здоровим розвитком у регіоні. Наведено класифікацію суб’єктів господарювання за їх впливом на регіон. Узагальнено приклади реалізованих маркетингових програм з промоції здорового способу життя в регіонах України.Item Health threats in the European region and their economic impact: lessons for Ukraine(Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", 2020) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Lazorenko, V.У статті розглядаються різноспрямовані аспекти впливу пандемії COVID-19 на економічну сферу країн європейського регіону. Обґрунтовується необхідність урахування досвіду інших європейських країн щодо подолання наслідків епідемії в соціально-економічній сфері. Автори аналізують існуючі наукові праці, що стосуються дослідження впливу COVID-19 на різні галузі економіки. Для наочності представлення результатів аналізу побудовані таблиці динаміки змін показників підтримки урядів різних країн та економічного індексу впливу для певних країн європейського регіону. Розкриті деякі специфічні підходи до впливу уряду на нівелювання негативних наслідків поширення пандемії всередині країн – від найбільш активних діячів до пасивної поведінки. Розгалуджено проаналізований досвід Великобританії в сфері макроекономічного стимулювання країни до виходу з кризи, спричиненої поширенням коронавірусу. Розглянуті різні сценарії розвитку пандемії – від найбільш оптимістичного до більш песимістичного. Зроблено висновок щодо того, що COVID-19 негативно впливає на рівень довіри всередині суспільства та на міру впевненості в настроях споживачів. Оскільки такого роду епідемії призводять до закриття великої кількості виробництв та фактично відключає критично важливі компоненти ланцюгів поставок, то виникають реальні розриви в функціонуванні проблеми, які результують у проблеми в середньостроковій перспективі. Разом з тим, такі непередбачувані події як COVID-19 стимулюють виникнення та прискорене впровадження нових технологій. Автори наводять приклади таких технологій, що набули поширення за світової коронавірусної пандемії. Далі узагальнюється, що Україна має враховувати всі світові тенденцїі у впровадження заходів економічного характеру, а також слідкувати за мейнстримом розвитку технологій, які дедалі більше поширюються в суспільстві, зокрема окремої уваги потребує концепції економіки благополуччя, у якій якість життя розглядається з неочікуваних сторін і набувають популярності профілактика здоров’я, бажання проживати в здоровому регіоні, здорові подорожі тощо.Item Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком(Діса плюс, 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Герасимчук, В.Г.; Мішенін, Євген Васильович; Мишенин, Евгений Васильевич; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Омельяненко, Виталий Анатольевич; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Шкарупа, Олена Василівна; Шкарупа, Елена Васильевна; Shkarupa, Olena Vasylivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Гайдабрус, Наталія Віталіївна; Гайдабрус, Наталия Виталиевна; Кириченко, Тетяна Володимирівна; Кириченко, Татьяна Владимировна; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Колодка, Анна Віталіївна; Колодка, Анна Витальевна; Kolodka, Anna Vitaliivna; Латунова, Д.А.; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Матвєєв, Павло Сергійович; Матвеев, Павел Сергеевич; Matvieiev, Pavlo Serhiiovych; Меркун, І.В.; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych; Рот-Сєров, Євгеній Володимирович; Рот-Серов, Евгений Владимирович; Mishenin, Yevhen Vasylovych; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Рябченко, Ірина Михайлівна; Рябченко, Ирина Михайловна; Riabchenko, Iryna Mykhailivna; Савченко, Олена Юріївна; Савченко, Елена Юрьевна; Savchenko, Olena Yuriivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Шкарупа, І.С.; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Фролов, Сергій Михайлович; Фролов, Сергей Михайлович; Frolov, Serhii Mykhailovych; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Карпіщенко, Олександр Олексійович; Карпищенко, Александр Алексеевич; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Касьяненко, Тетяна Вячеславівна; Касьяненко, Татьяна Вячеславовна; Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna; Мареха, Ірина Сергіївна; Мареха, Ирина Сергеевна; Marekha, Iryna Serhiivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Мішеніна, Наталя Вікторівна; Мишенина, Наталия Викторовна; Mishenina, Natalia Viktorivna; Мішеніна, Галина Анатоліївна; Мишенина, Галина Анатольевна; Mishenina, Halyna Anatoliivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила ЮрьевнаУ монографії розглядаються теоретико-методологічні та методичні підходи до вирішення проблеми підвищення ефективності управління інноваційним розвитком на державному, галузевому, регіо- нальному рівнях та рівні окремих підприємств чи установ. Висвітлено особливості стратегічного управління інноваційним зростанням в Україні, розкрито сутність управління інноваційним розвитком, запропоновано оригінальні інструменти маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту промислових підприємств. Для фахівців у галузі маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту, викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів