Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 39
  • Item
    Визначення оптимальних параметрів національної системи управління відходами на базі використання кластерного аналізу
    (ТОВ «ДКС Центр», 2024) Росохата, Анна Сергіївна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Матвєєва, Юлія Анатоліївна; Matvieieva, Yuliia Anatoliivna; Панасюк, Олександр Михайлович; Panasiuk, Oleksandr Mykhailovych
    Метою статті є дослідження теоретичних та практичних аспектів оптимізації управління відходами в контексті післявоєнного відновлення енергетичної інфраструктури України з урахуванням здоров’я населення, екологічних, інвестиційних та податкових аспектів. У процесі дослідження були виконані такі завдання: оцінка збитків від воєнних дій на енергетичну інфраструктуру; аналіз напрямків оптимізації управління відходами з фокусом на здоров’я населення, екологічні наслідки, інвестиційні можливості та податкові механізми; кластеризація регіонів України для визначення пріоритетів у сфері управління відходами; обґрунтування шляхів покращення управління відходами в рамках післявоєнного відновлення енергетики України.
  • Item
    Вплив показників ефективності передачі енергетичних інновацій на показники декабронізації економіки
    (Хмельницький національний університет, 2023) Матвєєва, Юлiя Тагiбекiвна; Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Опанасюк, Юлія Анатоліївна; Opanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Росохата, Анна Сергіївна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Коваленко, Євген Володимирович; Kovalenko, Yevhen Volodymyrovych; Шевченко, В.
    Стаття присвячена оцінці ефективності передачі енергетичних інновацій у контексті декарбонізації, що є основною ціллю зменшення вуглецевого сліду в світі. Стаття виявляє взаємозв'язокміж показниками, які відображають вплив енергетичних інновацій на зменшення викидів парникових газів та сприяють переходу до сталого, менш вуглецевого енергетичного майбутнього.Автори розглядають основні показники декарбонізації економіки та виявляють вплив розвитку енергетичних інновацій на ці показники. За допомогоюрегресійногоаналізу виявлено взаємозв'язок між показниками енергетичних інновацій та декарбонізацією.Стаття також розглядає можливості методів декарбонізації для різних галузейекономікита наводить аналіз основних показників, що застосуються для оцінки рівня декарбонізації, таких як Індекс екологічної ефективності (EPI), Глобальний інноваційний індекс (GII), Патентний індекс (GPI) та Індекс привабливості відновлюваної енергетики (RECAI).На основі аналізу цих показників по країнах G7, були доведені кореляційні зв’язки між наведеними показниками
  • Item
    Поведінка споживачів у цифровому середовищі під впливом пандемії COVID-19: важливість фактору здоров’я та транспарентності бізнесу
    (Західноукраїнський національний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Макерська, Вікторія Олегівна; Макерская, Виктория Олеговна; Makerska, Viktoriia Olehivna; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav Viktorovych
    Актуальність роботи. З початком карантину можемо спостерігати зміни поведінки споживачів в умовах пандемії, яка полягала у зростанні паніки або свідомої поведінки. Відповідно вивчення поведінки споживачів в умовах COVID19 є актуальною і своєчасною. Метою даної роботи виступає дослідження зміни поведінки споживачів у цифровому середовищі під впливом подій, викликаних COVID19. Завдання роботи. Для досягнення мети у даній роботі повинні бути виконані такі завдання: - дослідження основних тенденцій споживчої поведінки; - вивчення етапів переходу та орієнтації на цифрове середовище; - аналіз статистики з цих питань у світі; - визначення основних трендів 2020 року в інтернет-маркетингу; - формування рекомендацій для розробки майбутніх маркетингових стратегій у цифровому середовищі. При написанні роботи використовувалися такі методи дослідження: фундаментальні положення економічної теорії, сучасні концепції маркетингу, наукові праці вітчизняних та зарубіжних фахівців. Теоретико - методологічною основою даного дослідження стали загальнонаукові методи наукового пізнання: теоретичного узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу. Загальна характеристика роботи. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновку і переліку використаних джерел. Загальний її обсяг становить 20 сторінок, у тому числі 2 таблиці, 6 рисунків, список літератури з 20 джерел.
  • Item
    Поведінка споживачів у цифровому середовищі під впливом пандемії COVID-19: важливість фактору здоров’я та транспарентності бізнесу
    (Західноукраїнський національний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Макерська, В.; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav Viktorovych
    З початком карантину, спричиненого пандемією COVID-19, очевидними є зміни в поведінці споживачів, що полягають у зростанні паніки та більш свідомої поведінки з акцентуванням уваги на власному здоров’ї та уникненні можливих загроз. Тому дослідження поведінки споживачів у таких умовах є актуальним та своєчасним завданням. Мета дослідження полягає в аналізі змін поведінки споживачів у цифровому середовищі під впливом подій, спричинених пандемією COVID-19. Теоретико-методологічною основою дослідження стали загальнонаукові методи наукового пізнання: теоретичного узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу. Автори дослідили тенденції споживчої поведінки в умовах пандемії COVID-19. Проаналізовані основні стадії зміни споживчої поведінки. Виокремлені етапи переходу компаній до комунікацій зі споживачами в цифровому середовищі. Визначено, що піклування про здоров’я та відкритість компанії (транспарентність бізнесу) є визначальними чинниками, що формують ступінь довіри до суб’єктів господарювання у посткризові часи. Наведена коротка статистика щодо світового споживання продуктів різних сфер, зокрема виявлена позитивна динаміка в зростанні кількості пошукових запитів користувачів Інтернету щодо покупки продукції в сфері здоров’я. Зроблено порівняння кількості пошукових запитів у сервісі Google Trends для термінів «доставка продуктів» та «здоров’я» у межах ринку України та в цілому в світі. Визначено, що популярності набуває новий напрямок просування «маркетинг з уст в уста», що є ефективним інструментом комунікацій зі споживачами в цифровому середовищі за допомогою соціальних мереж та різних майданчиків кіберпростору. Авторами визначені основні тренди інтернет-маркетингу останніх років та сформовані рекомендації щодо наповненості маркетинговими інструментами майбутніх стратегій компаній у цифровому середовищі. Висновки роботи можуть бути корисними спеціалістам сфери просування продуктів у мережі Інтернет, а також практикуючим маркетологам у сфері інноваційних сервісів, що набувають популярності на хвилі світових тенденцій зміни споживчої поведінки. У подальших наукових розробках авторам доцільно зосередити увагу на кількісних маркетингових дослідженнях ставлення споживачів до продуктових пропозицій компаній та їх готовності до співпраці, підкріплених розробленими маркетинговими програмами.
  • Item
    Тренди інтернет-маркетингу в оздоровчіій галузі
    (ДВНЗ "ДонНТУ", 2021) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Кропива, В.В.
    У тезах аналізуються особливості сучасного інтернет-маркетингу в сфері здорових товарів та сервісів, що змінилися під впливом пандемії COVID-19. Зацентовано увагу на важливості маркетингової аналітики для успішних продажів у цій сфері.
  • Item
    Прогнозування в системі маркетингу промислових підприємств України
    (Сумський державний університет, 2013) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna
    Основні процеси зміни споживацької поведінки, переорієнтація промисловості в сторону інноваційності, збільшення та накопичення інформації та низка інших ознак сучасного економічного середовища виступають передумовою їх розгляду та врахування у комплексі маркетингу сучасних промислових підприємств України. Ринкове середовище на сьогодні вимагає ефективних важелів управління маркетингом для динамічного стратегічного розвитку промислового підприємства. Як відомо, планування будь-яких стратегічних та тактичних дій неможливе без здійснення аналізу ситуації, що склалася, та побудови прогнозу майбутніх варіантів розвитку подій. Це покладено в основу розроблення концепції дослідження розвитку майбутнього в системі маркетингу. Першочерговим завданням проведення правильної управлінської політики підприємства є зваження всіх факторів з точки зору потреб, що диктує середовище, та системи функціонування власне підприємства.
  • Item
    Просування вітчизняних ІТ-розробок на ринку Сумської області та України
    (Ткачов О.О., 2016) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Прокопенко, М.О.
    ХХІ століття – століття інформаційних технологій та інноваційних розробок. У сучасному світі складно уявити життя людини без новітніх технологій, які роблять його набагато простішим. При цьому, вони також відіграють важливу роль практично на будь-якому підприємстві.
  • Item
    Новітній інструментарій прогнозування та дослідження перспектив ринку
    (Ткачов О.О., 2016) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna
    На сьогоднішній день процес підготовки, організації та впровадження інновацій є достатньо широко висвітленим у наукових колах. Однак за своєю суттю інновації є дечим новітнім, тим об’єктом, який несе у собі сучасні актуальні можливості, які будуть затребувані у майбутньому. Проте для наукової спільноти загадкою залишається ступінь їхньої затребуваності, якщо інновації є лише віхою ідеєю. Трендвотчінг є сучасним інструментом прогнозування майбутніх інновацій, який є підґрунтям для формування інноваційних ідей.
  • Item
    Формування далекострокових тенденцій як запорука ефективного маркетингу промислового підприємства
    (Сумський державний університет, 2016) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna
    На сьогоднішній день загальновідомим фактом є твердження, що ефективна та успішна діяльність промислового підприємства залежить не лише від наявних ресурсів, а й від ефективного використання ринкових можливостей. Так, маркетинг промислового підприємства багато в чому залежить від далекострокових прогнозів розвитку ринку та загалом зовнішнього середовища суб’єкта господарювання.
  • Item
    Oсобливості застосування математичних методів та моделей у процесі аналізу біржових ринків
    (Publishing House WSZiA, 2016) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna
    На сьогодні дослідження математичних методів та моделей, за допомогою яких стає можливим здійснювати аналіз біржового ринку як невід'ємної частини економічного простору, набуває все більшої актуальності.