Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Item
    Визначення оптимальних параметрів національної системи управління відходами на базі використання кластерного аналізу
    (ТОВ «ДКС Центр», 2024) Росохата, Анна Сергіївна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Матвєєва, Юлія Анатоліївна; Matvieieva, Yuliia Anatoliivna; Панасюк, Олександр Михайлович; Panasiuk, Oleksandr Mykhailovych
    Метою статті є дослідження теоретичних та практичних аспектів оптимізації управління відходами в контексті післявоєнного відновлення енергетичної інфраструктури України з урахуванням здоров’я населення, екологічних, інвестиційних та податкових аспектів. У процесі дослідження були виконані такі завдання: оцінка збитків від воєнних дій на енергетичну інфраструктуру; аналіз напрямків оптимізації управління відходами з фокусом на здоров’я населення, екологічні наслідки, інвестиційні можливості та податкові механізми; кластеризація регіонів України для визначення пріоритетів у сфері управління відходами; обґрунтування шляхів покращення управління відходами в рамках післявоєнного відновлення енергетики України.
  • Item
    Healthy economy: European values for Ukraine
    (Publ. «PhPB Panov А. N.», 2024) Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Росохата, Анна Сергіївна; Rosokhata, Anna Serhiivna
    У навчальному посібнику розглядаються теоретичні питання здорового регіонального розвитку, особливості формування стійких громад, роль підприємств і промисловості у створенні здорового економічного середовища, реалізація політики згуртованості, маркетингові інструменти, які використовуються для поширення концепції здорового регіонального розвитку. політика розвитку та згуртованості, здорова поведінка та мотивація споживачів. Навчальний посібник буде корисним викладачам, аспірантам, студентам різних спеціальностей вищих навчальних закладів, широкому колу читачів, які цікавляться питаннями регіонального розвитку. Посібник містить багато прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні основи.
  • Item
    Waste Management in European Countries: Indicators, Clustering, and Socioeconomic Implications
    (E3S Web of Conferences, 2023) Хоменко, Лілія Миколаївна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Росохата, Анна Сергіївна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Нестеренко, Володимир Іванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych
    Робота спрямована на аналіз підходів до управління відходами та розподіл їх на кластери. Цілі дослідження полягали у визначенні показників, пов’язаних з управлінням відходами, та дослідженні їх взаємозв’язку; аналізі основних груп рішень щодо поводження з відходами, які використовують європейські країни, та визначені кластерів управління відходами за найважливішими параметрами. У роботі висунуто гіпотезу про те, що існує кілька загальних груп рішень щодо поводження з відходами (переробка, спалювання або утилізація). Було проведено кореляційний, дисперсійний та кластерний аналіз (ієрархічний та k-середній). Було доведено, що існує сильний прямий зв’язок між спалюванням і поточними витратами на охорону здоров’я на душу населення, відходами, термічно обробленими на сміттєспалювальних заводах, відходами, термічно обробленими на сміттєспалювальних заводах та ВВП, кількістю сміттєспалювальних заводів та ВВП. Існує сильний зворотний зв’язок між переробкою та захороненням, спалюванням і захороненням, захороненням і поточними витратами на охорону здоров’я на душу населення. Водночас слабкі прямі зв’язки між даними показниками та очікуваною тривалістю життя при народженні, державними витратами на освіту. Було визначено три кластери щодо управління відходами. Кластер 1 (Чехія, Угорщина, Литва, Польща, Португалія, Словаччина, Іспанія, Естонія): переробка та захоронення є основними способами поводження з відходами, з їх допомогою знищується близько 80%, працює в середньому чотири сміттєспалювальних заводи і переробляється до однієї т відходів. Нині витрати на охорону здоров'я на душу населення перевищують ВВП у 4,5 рази. Кластер 2 (Франція, Німеччина, Італія, Великобританія): переробляють приблизно половину відходів, а решту спалюють або захоронюють у певних пропорціях. В середньому в країнах працює 76 сміттєспалювальних заводів і переробляється близько 15 тонн відходів. Сучасні витрати на охорону здоров'я на душу населення перевищують ВВП у 1,5 рази. Кластер 3 (Австрія, Бельгія, Данія, Фінляндія, Ірландія, Люксембург, Нідерланди, Норвегія, Швеція, Швейцарія): за допомогою переробки та спалювання майже всі відходи вивозяться, а до 2% залишається на звалищах (крім Ірландії – 23%). В середньому в країнах працює 16 сміттєспалювальних заводів і переробляється 3 тонни відходів. Сучасні витрати на охорону здоров'я на душу населення є найбільшими і перевищують ВВП у 13,5 разів. Результати цього дослідження можуть бути використані урядовцями для розробки рекомендацій щодо покращення системи поводження з відходами в країнні, а вченими – для подальших досліджень.
  • Item
    Waste recycling system: European experience and its implementation in Ukraine
    (Centre of Sociological Research, 2023) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Sidelnyk, I.O.
    Recycling is an effective method in the fight against waste and its secondary processing, which is beneficial from the point of view of economic and ecological components. According to available statistical data, more than 40% of waste is recycled in most European countries. Whereas in Ukraine – about 7%. The article analyzes the main types of sorted waste that can be used as raw materials for secondary processing, and based on the research data of the Yale University, the main European countries that are currently leaders in secondary processing are identified. The analysis schedule of the waste processing system in Europe is given. Analysis of European countries showed that Switzerland, which is the "greenest" country according to most data and indicators, can be considered a model. Based on these statements, several key components of the waste management system in Switzerland were analyzed, the participation and influence of state and regional authorities on the activities of communities for waste collection and disposal were analyzed, and examples of the control system for the implementation of these processes were also studied. The work highlights the most important components of the successful implementation of recycling in the country and developed recommendations for transferring experience to the current situation in Ukraine in order to solve problems with raw materials and increase responsibility for waste. These recommendations are focused not only on aspects of improving the overall waste management system, but also on the principles of customer-oriented marketing, where waste is a raw material for businesses engaged in entrepreneurial activities in the field of secondary processing. It is also proposed, based on the experience of the studied countries, to implement in Ukraine effective components of the waste management system proven by practice. The data obtained in the work can be useful both for scientists and for those who work in fields related to recycling, waste management or waste management, community development or enterprises that benefit them.
  • Item
    The EU Cohesion policy and healthy national development: Management and Promotion in Ukraine
    (Centre of Sociological Research, 2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna
    Монографія присвячена дослідженню сутності принципів реалізації політики згуртованості Європейського Союзу. Авторами проведено аналіз економічних, екологічних та соціальних аспектів інтеграції досвіду ЄС у державну політику України. У монографії узагальнено підходи до відновлення країни та здорового розвитку. Окрему увагу приділено питанням управління системою охорони здоров’я, тенденціям та перспективам досягнення стану стійкості системи медико-соціального забезпечення населення в умовах впливу COVID-19 на національну економіку. Узагальнено досвід використання маркетингових та інноваційних технологій у контексті здорового національного розвитку.
  • Item
    Поведінка споживачів у цифровому середовищі під впливом пандемії COVID-19: важливість фактору здоров’я та транспарентності бізнесу
    (Західноукраїнський національний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Макерська, Вікторія Олегівна; Макерская, Виктория Олеговна; Makerska, Viktoriia Olehivna; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav Viktorovych
    Актуальність роботи. З початком карантину можемо спостерігати зміни поведінки споживачів в умовах пандемії, яка полягала у зростанні паніки або свідомої поведінки. Відповідно вивчення поведінки споживачів в умовах COVID19 є актуальною і своєчасною. Метою даної роботи виступає дослідження зміни поведінки споживачів у цифровому середовищі під впливом подій, викликаних COVID19. Завдання роботи. Для досягнення мети у даній роботі повинні бути виконані такі завдання: - дослідження основних тенденцій споживчої поведінки; - вивчення етапів переходу та орієнтації на цифрове середовище; - аналіз статистики з цих питань у світі; - визначення основних трендів 2020 року в інтернет-маркетингу; - формування рекомендацій для розробки майбутніх маркетингових стратегій у цифровому середовищі. При написанні роботи використовувалися такі методи дослідження: фундаментальні положення економічної теорії, сучасні концепції маркетингу, наукові праці вітчизняних та зарубіжних фахівців. Теоретико - методологічною основою даного дослідження стали загальнонаукові методи наукового пізнання: теоретичного узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу. Загальна характеристика роботи. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновку і переліку використаних джерел. Загальний її обсяг становить 20 сторінок, у тому числі 2 таблиці, 6 рисунків, список літератури з 20 джерел.
  • Item
    Comparative Analysis of Marketing Communications Changes under the Influence of Covid-19
    (Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2021) Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Moskalenko, A.O.
    В роботі проаналізовано основні особливості періоду пандемії. Була виявлена аудиторія цифрового середовища по всьому світу. Було визначено роль цифрових технологій у допомозі людям під час пандемії COVID-19. Було проаналізовано використання соціальних медіа для дослідження бренду. Було проведено порівняння рекламної аудиторії Instagram, LinkedIn і Tik-Tok в період пандемії. Також було визначено використання WhatsApp в різних регіонах. Було виявлено очікування споживачів щодо покупок в Інтернеті серед споживачів різних вікових груп. Згідно з рекламними інструментами Facebook, бренди можуть охопити понад 1 мільярд людей через рекламу в Instagram. Рекламне охоплення Instagram зросло на 111 мільйонів нових користувачів за периший квартал із настанням пандемії COVID19, що є квартальним збільшенням більш ніж на 10%. Це означає, що рекламна аудиторія Instagram на початку липня 2020 року становила 1,08 мільярда. Ці цифри говорять про швидку зміну вектору уваги споживачів, а тим самим і необхідність швидкої переорієнтації маркетингових комунікацій задля привернення уваги до пропозицій брендів. У той самий час деякі цифрові інструменти, що раніше активно використовувались у маркетингових комунікаціях втрачають свою ефективність. Клієнти стали рідше використовувати Facebook Messenger та особисті повідомлення Twitter. Та в цілому, зростання обсягів продажів бізнесу через маркетингові інструменти соціальних медіа становило 132% для малого бізнесу, 122% для корпорацій і 88% для середнього бізнесу, що говорить про масову переорієнтацію та значні подальші перспективи
  • Item
    Поведінка споживачів у цифровому середовищі під впливом пандемії COVID-19: важливість фактору здоров’я та транспарентності бізнесу
    (Західноукраїнський національний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Макерська, В.; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav Viktorovych
    З початком карантину, спричиненого пандемією COVID-19, очевидними є зміни в поведінці споживачів, що полягають у зростанні паніки та більш свідомої поведінки з акцентуванням уваги на власному здоров’ї та уникненні можливих загроз. Тому дослідження поведінки споживачів у таких умовах є актуальним та своєчасним завданням. Мета дослідження полягає в аналізі змін поведінки споживачів у цифровому середовищі під впливом подій, спричинених пандемією COVID-19. Теоретико-методологічною основою дослідження стали загальнонаукові методи наукового пізнання: теоретичного узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу. Автори дослідили тенденції споживчої поведінки в умовах пандемії COVID-19. Проаналізовані основні стадії зміни споживчої поведінки. Виокремлені етапи переходу компаній до комунікацій зі споживачами в цифровому середовищі. Визначено, що піклування про здоров’я та відкритість компанії (транспарентність бізнесу) є визначальними чинниками, що формують ступінь довіри до суб’єктів господарювання у посткризові часи. Наведена коротка статистика щодо світового споживання продуктів різних сфер, зокрема виявлена позитивна динаміка в зростанні кількості пошукових запитів користувачів Інтернету щодо покупки продукції в сфері здоров’я. Зроблено порівняння кількості пошукових запитів у сервісі Google Trends для термінів «доставка продуктів» та «здоров’я» у межах ринку України та в цілому в світі. Визначено, що популярності набуває новий напрямок просування «маркетинг з уст в уста», що є ефективним інструментом комунікацій зі споживачами в цифровому середовищі за допомогою соціальних мереж та різних майданчиків кіберпростору. Авторами визначені основні тренди інтернет-маркетингу останніх років та сформовані рекомендації щодо наповненості маркетинговими інструментами майбутніх стратегій компаній у цифровому середовищі. Висновки роботи можуть бути корисними спеціалістам сфери просування продуктів у мережі Інтернет, а також практикуючим маркетологам у сфері інноваційних сервісів, що набувають популярності на хвилі світових тенденцій зміни споживчої поведінки. У подальших наукових розробках авторам доцільно зосередити увагу на кількісних маркетингових дослідженнях ставлення споживачів до продуктових пропозицій компаній та їх готовності до співпраці, підкріплених розробленими маркетинговими програмами.
  • Item
    Creative as a determinant of the marketing communication tools development
    (Сумський державний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav Viktorovych
    As of today, the market for products and services is extraordinary competitive, and such an element of communication as advertising plays a key role. The consumer has to make his choice among the many options for products from the same group.
  • Item
    Marketing activities features for different classification types of business structures
    (Sumy State University, 2020) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Chykalova, A.
    Матеріал присвячено питанням дослідження маркетингової діяльності різних типів бізнес-структур.