Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
14 results
Search Results
Item Concept harmony in ecological discourse(Sumy State University, 2025) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaThis research aims to highlight the necessity of studying the impact of using the concept HARMONY in the ecological discourse. This topic seems to be of particular importance, as far as discourse can be used as a number of linguistic means which possess the ability, as A. Stibbe puts it, to «convey underlying stories that influence how people think, talk and act» (Stibbe, 2020).Item Conceptual metaphor as the way of concept development(Sumy State University, 2024) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaOne of the most contentious topics in modern language studies is the term «concept» which refers to the fundamental element of our perception of the universe (Tatsenko, 2008). А. Martyniuk (2012) in the «Dictionary of Basic Terms of Cognitive and Discourse Linguistics» defines a concept as «the basic unit of structured knowledge in the human mind», which possesses a certain cultural load.Item Sociolinguistic perspective on varieties of English: implications for teaching(Луганський національний університет імені Тараса Шевчанка, 2021) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaУ поданій статті досліджується проблема мовної стандартизації та соціолінгвістичні передумови різновидів англійської мови. Робота відповідає на питання, чому одні різновиди англійської мови визнаються «стандартними», в той час як інші вважаються менш престижними або нижчими за статусом, підкреслюється важливість соціолінгвістичної компетентності для вчителів. Детально обговорюються дві моделі стандартизації мови («популярна» і «експертна»), що дають докладне пояснення процесу стандартизації та формування мовної ідеології. Описується історія виникнення найпопулярнішого різновиду англійської мови у Великій Британії «Received pronunciation", вказуються причини, завдяки яким він став визнаним як «стандартний» різновид. У статті обговорюється потужня стандартна ідеологія щодо World Englishes і поточний стан регіональних варіацій англійської мови як його «недосконалих» або «скам'янілих» версій. Питання високого або низького статусу різних різновидів розглядається в контексті понять «система мови» і «використання мови». Показано, що соціальний компонент має вирішальне значення для розуміння того, чому певні різновиди вважаються менш престижними, незважаючи на те, що вони мають однаково багаті і складні мовні системи. На їх статус також впливають такі фактори, як стереотипи і належність до певного кола мовців. Стаття переходить до обговорення значення цих соціолінгвістичних аспектів для викладання. Підкреслюється важливість критичного усвідомлення викладачами соціолінгвістичних реалій. Представлені такі переваги підвищення обізнаності учнів про різновиди англійської мови як уникнення або зменшення непорозуміння й невірних тлумачень при спілкуванні іноземною мовою, формування уявлення про різноманітність акцентів та діалектів, розширення світогляду щодо інших культур, релевантність до реальних життєвих ситуацій. Наведено конкретні приклади роботи з різновидами англійської мови у викладацькій практиці.Item Benefits of Information and Communication and Communication Technologies (ICT) for Developing Language Skills(Міжнародний гуманітарний університет, 2021) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna; Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara VasylivnaСтаття присвячена використанню інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у вивченні іноземних мов в вищих навчальних закладах. Обґрунтовується доцільність та практичність їх використання у процесі оволодіння іноземною мовою. Розглядаються навчальні функції, які реалізуються через використання інформаційно-комунікаційних технологій. Присутність інформаційно-комунікаційних технологій в освіті дозволяє створювати нові способи навчання для студентів та викладачів, оптимізує організацію навчального процесу шляхом постійного залучення сучасних цифрових технологій в якості невід'ємної складової навчання. Визначені переваги ІКТ для розвитку мовних навичок у процесі оволодіння іноземною мовою. Сектор вищої освіти постійно змінюється. Трансформаційні процеси в освіті включають впровадження різноманітних інновацій. Більше того, інформаційно-комунікаційні технології роблять можливим взаємодію не тільки в класі, але й в Інтернеті. Однією з головних причин, чому багато підприємств досі ефективно працюють (освіта, адміністрація, банки, страхування тощо), є використання інформаційно-комунікаційних (ІКТ) технологій, що полегшують дистанційну роботу та навчання. Навчальні заклади використовують ІКТ для створення альтернативних способів навчання за допомогою цифрових технологій та інтернет-ресурсів для викладачів. Відеодзвінки, обмін файлами, віддалений доступ до навчального центру та платформ дозволяють співпрацювати студентам та вчителям усіх вікових груп. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) роблять спільну роботу студентів взаємовигідною. Існує безліч зручних інструментів, якими можна скористатися під час онлайн-навчання. Відкриті освітні ресурси не обмежуються використанням таких освітніх платформ, як Британська Рада, BBC та Cambridge English. Пояснення граматики, введення нової лексики або теми для обговорення мозкових штурмів також можна зробити за допомогою таких платформ, як Flippity, Vizia, LyricsTraining, Audacity, Moodle та інші. Річ у тім, що ІКТ дозволяють користувачам створювати власний контент, що є цінною можливістю як для вчителя, так і для студента.Item Creativity in teaching foreign languages(Львів: ПП "Марусич", 2020) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaНа сучасному етапі викладачі іноземних мов, зазвичай стикаються з двома основними проблемами: недостатня вмотивованість студентів і різнорівневі групи, де студенти, які мають рівень, наприклад, А1, змушені навчатись разом з тими, хто має рівень В2 (і, відновідно, інші потреби). Це може спричинити певні труднощі, непорозуміння і навіть психологічні бар'єри при вивченні мови. Власне, обідві проблеми пов'язані між собою.Творчість (як з боку викладача, так і студентів) може бути одним з варіантів вирішення даних проблем.Item Free online resources in foreign languages teaching(Марусич, 2017) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaПозитивний вплив використання веб додатків на мотивацію студентів і підвищення їх лінгвістичних компетенцій важко переоцінити. Власне, не лише технології, а гейміфікація навчального процесу, яка базується на даних технологіях, сприяє його оптимізації. Крім того, такі підходи до організації навчального процесу, як змішане і перевернене навчання, надають викладачу можливість запровадження проблемно-орієнтованого навчання, основним принципом якого є підсилення процесу вивчення іноземної мови досвідом студентів в інших сферах діяльності, що, в свою чергу, сприяє покращенню міждисциплінарних зв'язків.Item Integrating online educational applications in the classroom(Pomerian University in Slupsk, Poland, 2016) Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara Vasylivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna; Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia OleksandrivnaВпровадження інформаційних технологій є обовязковим під час вивчення іноземних мов. Інноваційні технології надають вчителеві і студенту не тільки можливість доступу до необмежених джерел інформації, але й знайти нові шляхи взаємодії, розглянути можливість використання зазначених ресурсів і їх релевантність.Item Building сommunication skills in German and French on the basis of business English Part I(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2015) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna“Building communication skills in German and French on the basis of business English” can be used on its own or in connection with any major German/French coursebook and it is suitable for self-study, class-based learning or reference purposes. The book explains similarities and differences between English and German/French, peculiarities of these languages, the essentials of German/French grammar.Item Innovative technologies in teaching foreign languages(Видавничий дім "Ельдорадо", 2015) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaAs far as the process of globalization is not only the economic phenomenon, it has also cultural and technological aspects and these changes have placed language learning as one of the primary objectives of educational institutions, the conclusion can be made, that with its advantages and disadvantages, the Internet has significant effects on communicating, teaching and learning.Item Language interference in learning French(«Бял ГРАД-БГ» ООД, 2015) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaWhen learning a second foreign language a student can benefit from the knowledge of the first one, but lexical resemblance between the two languages can cause some problems and lead to misinterpretation. This should be taken into consideration, for instance in context of learning a foreign language for professional purposes.