Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
8 results
Search Results
Item Автономність студентів у вивченні іноземних мов: модель змішаного навчання(Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2019) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaСтаття присвячена вивченню ролі інформаційних технологій у розвитку автономного навчання іноземним мовам, а саме можливості підвищення ефективності навчання іноземній мові за рахунок інтеграції інформаційних технологій як одного з інструментів посилення автономії навчання. Проаналізовано поняття автономності навчання, виявлено його характерні риси. Розглянуто шляхи використання інформаційних ресурсів, що можуть забезпечити навчальну автономію студентів в різних видах мовленнєвої діяльності. Окреслено переваги використання цифрових технологій для забезпечення автономності при навчанні говорінню, письму, а також граматиці та вокабуляру. Наведені конкретні освітні онлайн ресурси, які довели свою ефективність на практиці. Проакцентовано, що ігрова форма навчання за допомогою онлайн-ресурсів є дієвим засобом для максимального залучення до активної навчальної діяльності навіть студентів з низьким рівнем мотивації. В результаті дослідження з’ясовано, що залучення методів змішаного навчання до викладання іноземних мов надає можливість для автономного опрацювання матеріалу, що в своє чергу сприяє оптимізації процесу навчання, підвищує мотивацію як до вивчення іноземних мов, так і до загального саморозвитку студентів.Item Реалізація концепції змішаного навчання при викладанні англійської мови у вищій школі("РОДОВІД", 2018) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaУ статті розглядаються актуальність впровадження змішаного навчання у освітній процес, його переваги, моделі та перспективи в контексті викладання англійської мови. Продемонстровані можливості оптимізації процесу викладання англійської мови у вищому навчальному закладі. Наведені приклади роботи з онлайн-ресурсами та сервісами, які є оптимальними як для індивідуальної роботи, так і для групової діяльності студентів. Аргументується твердження про те, що поєднання традиційних методів навчання і онлайн технологій є ефективним засобом оптимізації, інтенсифікації та індивідуалізації процесу викладання англійської мови. Робиться висновок, що змішане навчання сприяє підвищенню якості мовної підготовки студентів, а також створює передумови для реалізації концепції безперервної самоосвіти протягом всього життя.Item Integrating online educational applications in the classroom(Pomerian University in Slupsk, Poland, 2016) Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara Vasylivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna; Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia OleksandrivnaВпровадження інформаційних технологій є обовязковим під час вивчення іноземних мов. Інноваційні технології надають вчителеві і студенту не тільки можливість доступу до необмежених джерел інформації, але й знайти нові шляхи взаємодії, розглянути можливість використання зазначених ресурсів і їх релевантність.Item Підвищення мотивації студентів немовних факультетів до вивчення французької мови як другої іноземної(СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaМетою навчання у вищому навчальному закладі є не тільки оволодіння тією чи іншою професією, але й формування і розвиток якостей, які б сприяли професійному і особистісному зростанню. Відповідно, для досягнення цієї мети, студент повинен мати високий рівень мотивації до вивчення предметів, зокрема, іноземної мови.Item Інформаційні технології у викладанні іноземних мов для спеціальних цілей(НАУ, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaПрофесійно-орієнтоване навчання обумовлює використання активних форм і методів, які б дозволили імітувати професійну діяльність. При визначенні змісту навчання і підборі матеріалу мають бути враховані як потреби студентів, так і їх очікування. Одним із шляхів вирішення цієї задачі є використання інформаційних технологій. З точки зору викладання мов, переваги цього процесу є багаторівневими.Item Інноваційні методи викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaМетою статті є розгляд міжнародного досвіду використання інноваційних методів у процесі викладання іноземних мов для студентів немовних факультетів. Критичний аналіз літературних джерел, вивчення та узагальнення позитивного досвіду роботи вітчизняних та зарубіжних викладачів іноземних (англійської і французької) мов дозволили зробити акцент на доцільності впровадження новітніх підходів до викладання іноземних мов, зокрема, професійного спрямування. Практичне значення статті полягає в ефективності методів, розглянутих в статті, можливості їх застосування. Беручі до уваги особливості цих методів, видається необхідним подальше вивчення впливу сучасних технологій на особистісний розвиток майбутнього фахівця.Item Підвищення ефективності самостійній роботі студентів при вивченні іноземних мов професійного спрямування шляхом використання інформацйних технологій(Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2012) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaЗміни у підході до викладання іноземних мов обумовлені освітніми, соціологічними факторами, а також факторами часу. Все більше установ, як освітніх, так і підприємств, звертають увагу на знання, вміння і навички, якими людина володіє саме на даний момент, незважаючи на здобуті дипломи. Важливими вважаються етапи мовної освіти, тобто поступове вдосконалення , що і обумовлює спрямування до «освіти протягом всього життя».Item Les technologies de l'information dans l’enseignement du français des affaires("Бял ГРАД-БГ", 2012) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna; Скарлупина, Юлия АнатольевнаAvec l'entrée de nouvelles technologies dans le domaine de l'enseignementet de l'apprentissage, il est important de profiter de leurs apports dans le domaine de français des affaires.