Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
11 results
Search Results
Item Концептуальні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі(Науковий журнал «Молодий вчений», 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaВ статті розглянуті основні підходи формування інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі, визначені завдання, фактори та напрями автоматизації обліку витрат на якість обслуговування.Item Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект(Національна академія управління, 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena Ivanivna; Скорба, Олег Анатолійович; Скорба, Олег Анатольевич; Skorba, Oleh AnatoliiovychУ статті розглянуто науково-методологічні основи внутрішньо-господарського контролю витрат на якість обслуговування. Визначено основні фактори, що впливають на суму та рівень витрат на якість обслуговування. Виокремлено окремі методичні прийоми контролю та управління витратами до застосування у торгівельно-посередницькій діяльності.Item Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises(Economic Processes Management: International Scientific E-Journal, 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaУ статті розглянуто можливості економічного аналізу в контексті покращення якості обслуговування та ефективного здійснення пов»язаних з ним витрат. Проведено аналіз існуючих принципів теорії пізнання, що безпосередньо пов'язані з економічним аналізом якості. Розглянуто основні фактори формування та удосконалення функціонування якості обслуговування для забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання на ринку товарів в державі та за її межами, Визначено основні фактори, що впливають на суму та рівень витрат на якість обслуговування.. Доведено, що витрати на якість обслуговування – складна економічна категорія, і здебільшого нинішні методи обліку і звітності не дозволяють безпосередньо й точно виокремити такі витрати підприємницьких структур. Для цього необхідно провести конкретний і детальний (емпіричний) аналіз структури витрат та її елементів.Item Conceptual bases of reporting on sustainability(Sp. z.o.o. «Nauka i studia», 2014) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaIn the article the main approaches and tendencies of reporting on financial firmness are considered, the main problems and introduction prospects in Ukraine are analysed.Item Conceptual bases of reporting on sustainability(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaIn the article the main approaches and tendencies of reporting on financial firmness are considered, the main problems and introduction prospects in Ukraine are analyzed.Item Основні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі(2013) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaРозглянуто науково-методологічні основи формування інформації про витрати на якість обслуговування в режимі автоматизації облікового процесу, визначено основні фактори, що впливають на автоматизацію обліку витрат.Item Стандарти інтегрованої звітності в контексті забезпечення конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції(Дробязко С. І., 2014) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaВ статті розглянуті основні підходи та тенденції складання звіту про стійкий розвиток, проаналізовані основні проблеми та перспективи його впровадження в Україні.Item Обліковий аспект планування витрат на якість обслуговування торгівельними підприємствами(Наукове об'єднання " Economics ", 2014) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaРозглянуто науково-методологічні основи планування витрат на якість обслуговування, визначено основні фактори, що впливають на суму та рівень витрат на якість обслуговування.Item Фактори впливу соціальних аспектів діяльності на формування інтегрованої звітності(Видавничий дім «Гельветика», 2014) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaДослідження економіко-організаційних аспектів відображення в інтегрованій звітності соціальних та екологічних складових, аналіз структури звіту про стійкий розвиток та його зв’язку з економічною стійкістю підприємства, визначення проблем та обґрунтування шляхів удосконалення порядку складання інтегрованої звітності.Item Проблеми організації планування витрат на якість обслуговування(Подільський державний аграрно-технічний університет, 2012) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaУ статті розглянуто науково-методологічні основи планування витрат на якість обслуговування через планування культури економічної організації та підвищення ефективності використанні матеріальних ресурсів. Визначено основні фактори, що впливають на суму та рівень витрат на якість обслуговування.