Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
6 results
Search Results
Item Harnessing Advanced AI Prompting to Foster Critical and Analytical Skills in Translators(Sumy State University, 2024) Красуля, Алла Вікторівна; Krasulia, Alla Viktorivna; Koval, T.I.У публікації "Використання просунутих підказок штучного інтелекту для розвитку критичних та аналітичних навичок у перекладачів" автори досліджують вплив передових технологій штучного інтелекту (ШІ) на розвиток перекладацьких навичок. Автори описують серію практичних занять, спрямованих на вдосконалення вміння студентів взаємодіяти з передовими методами створення запитів до ШІ. Заняття включали ознайомлення з тринадцятьма техніками генеративного створення запитів та їх застосування в різних перекладацьких контекстах. Під час занять студенти створювали індивідуальні запити, аналізували відповіді ШІ та рефлексували над покращенням своїх навичок. Завдяки груповим завданням, таким як метод "Think-Pair-Share", студенти також навчалися працювати в командах, використовуючи ШІ для вирішення складних задач у перекладі. Стаття підкреслює важливість критичного мислення та аналітичних навичок для перекладачів у сучасному світі, що швидко змінюється завдяки технологіям.Item Освітні технології інтенсифікації навчання: формування навичок 21 століття за 21 день(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2022) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla Viktorivna; Платонова, М.; Смирнова, Т.; Іл'їнська, Л.У матеріалі представлені результати педагогічного експерименту "21-денний челендж з розвитку навичок мислення вищого порядку (HOTS), який був реалізований на Факультеті електронних технологій навчання та гуманітарних наук Ризького технічного університету, Латвія.Item Women and Philanthropy: the U.S. Experience that Сould be Transferred into the Ukrainian Context of Higher Education(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2014) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla ViktorivnaAn overview of women's philanthropy and analysis of examples of philanthropic support for educational institutions in the USA will be presented. Issues of gender charity will be discussed and suggestions for creating fundraising opportunities for universities will be outlined.Item Міжнародне колаборативне онлайн навчання: нова парадигма вищої освіти(Національний авіаційний університет, 2020) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla Viktorivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna OleksandrivnaУ матеріалі схарактеризовано сутність та окреслено організаційно-методичні засади міжнародного колаборативного онлайн навчання, обґрунтовано доцільність застосування принципів дигітальної педагогіки для розвитку міжкультурних фахових компетентностей та формування цифрових навичок, подано приклад ефективного впровадження віртуальної мобільності у Сумському державному університеті у форматі сертифікованих курсів академмобільності за типом "Глобальний віртуальний клас" для студентів та викладачів.Item Blended Learning: Advantages and Disadvantages in the EFL Classroom(Sumy State University, 2017) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla ViktorivnaLanguage education refers to the process and practice of acquiring a second/foreign language. It primarily is a branch of applied linguistics, however can be considered an interdisciplinary field. Increasing globalization has created a great need for people in the workforce who can communicate in multiple languages.Item Застосування методу інформаційно-комп'ютерних технологій для оволодіння іноземною мовою у сучасному глобалізованому світі(Сумський державний університет, 2017) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla Viktorivna; Рудич, В.О.Невід’ємною потребою людини в епоху тотальної глобалізації є вміння застосовувати інноваційні технології. Суспільство повинно вбачати у використанні школярами та студентами комп’ютерної техніки не лише шкоду, але й користь, оскільки новітні форми та джерела отримання інформації під час роботи з сучасними комп’ютерними пристроями забезпечують індивідуалізацію навчання, підвищують внутрішню мотивацію, активізують процес навчання, формують навички для різноманітної творчої діяльності та оперативного прийняття рішень (у складних умовах), дозволяють швидко отримати будь-яку інформацію тощо.