Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
7 results
Search Results
Item Consumer behavior and COVID-19: Comparing purchase incentives and ecological awareness changes(EDP Sciences, 2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Зябіна, Євгенія Анатоліївна; Ziabina, Yevheniia Anatoliivna; Люльов, Олексій Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Pimonenko, Tetiana VolodymyrivnaАвтори дійшли висновку, що жодна теорія не може однозначно пояснити, які фактори впливають на поведінку споживачів здорових продуктів сегмента. Проаналізовано наукові дослідження та первинні експериментальні дані, зроблено узагальнення щодо того, що найбільше впливає на рішення споживачів про покупку товару. Розроблено методологію вибору моделей поведінки споживачів у сегменті здорових продуктів на основі поєднання критеріальних ознак адресності, емоційності та екологічної свідомості, що дало змогу формалізувати типи моделей поведінки споживачів та обґрунтувати переважаючі критерії прийняття рішень. для кожного з них. Для різних моделей на покупку продукту впливатимуть його фактори. Продукти здорового сегменту - це не ті продукти, які переважна більшість купує після зважування та обмірковування рішення. Сформовано основу для розробки оптимального набору засобів маркетингової комунікації.Item Поведінка споживачів у цифровому середовищі під впливом пандемії COVID-19: важливість фактору здоров’я та транспарентності бізнесу(Західноукраїнський національний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Макерська, Вікторія Олегівна; Макерская, Виктория Олеговна; Makerska, Viktoriia Olehivna; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav ViktorovychАктуальність роботи. З початком карантину можемо спостерігати зміни поведінки споживачів в умовах пандемії, яка полягала у зростанні паніки або свідомої поведінки. Відповідно вивчення поведінки споживачів в умовах COVID19 є актуальною і своєчасною. Метою даної роботи виступає дослідження зміни поведінки споживачів у цифровому середовищі під впливом подій, викликаних COVID19. Завдання роботи. Для досягнення мети у даній роботі повинні бути виконані такі завдання: - дослідження основних тенденцій споживчої поведінки; - вивчення етапів переходу та орієнтації на цифрове середовище; - аналіз статистики з цих питань у світі; - визначення основних трендів 2020 року в інтернет-маркетингу; - формування рекомендацій для розробки майбутніх маркетингових стратегій у цифровому середовищі. При написанні роботи використовувалися такі методи дослідження: фундаментальні положення економічної теорії, сучасні концепції маркетингу, наукові праці вітчизняних та зарубіжних фахівців. Теоретико - методологічною основою даного дослідження стали загальнонаукові методи наукового пізнання: теоретичного узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу. Загальна характеристика роботи. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновку і переліку використаних джерел. Загальний її обсяг становить 20 сторінок, у тому числі 2 таблиці, 6 рисунків, список літератури з 20 джерел.Item Marketing innovations in the activities of medical institutions under the influence of COVID-19(Сумський державний університет, 2022) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.O.Автори проаналізували інноваційні маркетингові інструменти медичних закладів, що набули розвитку під впливом COVID-19. Досліджено ступінь ефективності цих нововведень та їх перспективність.Item The impact of COVID-19 on the marketing activities of medical institutions(Видавничий дім "Гельветика", 2022) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.О.Стаття присвячена актуальним питанням впливу COVID-19 на маркетингову діяльність медичних закла-дів. Приділено увагу аналізу основних інновацій у сфері медичного маркетингу, які виникли у відповідь на ви-клики, спричинені пандемією коронавірусу. Проаналізовано зміни пріоритетів суспільства, а також досліджені способи адаптації маркетингової діяльності суб’єктів господарювання в секторі охорони здоров’я. Визначе-ні детермінанти мікро- та макросередовища медичних закладів, що значною мірою впливають на функціо-нування таких закладів в умовах викликів різного характеру, зокрема в умовах епідемій. Проведено аналіз конкурентоспроможності окремого медичного закладу периферійного регіону України. Автори запропонували інноваційний варіант матриці Маслоу, який за своєю сутністю більше зводиться до безпечної поведінки та фі-зіологічних потреб споживача. Автори приділили увагу особливостям ведення сторінок у соціальних мережах, налаштуванню таргетованої реклами, розвитку сайтів охорони здоров’я, партнерству між медичними закла-дами, віртуальній допомозі лікарів та іншим важливим параметрам маркетингової діяльності. Для публікацій у соцмережах було обрано три основні взаємопов’язані теми: COVID-19, лікарня, лабораторія. За результа-тами проведеного дослідження були розроблені рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльнос-ті приватного медичного центру в умовах пандемії. Авторами розроблено медіа-план популяризації комп-лексного обстеження організму людини після перенесеної коронавірусної хвороби. На прикладі медичного центру описано впровадження нових маркетингових трендів у роботу медичного закладу (цифровізація, онов-лення сторінок у соціальних мережах, впровадження онлайн-запису пацієнтів, ведення експертних акаунтів). Результати оцінювали шляхом моніторингу кількості записів пацієнтів. Доведено ефективність впровадження маркетингових інновацій у діяльність цих суб’єктів господарювання в умовах пандемічних викликів. Дослідже-но переваги впровадження таких інновацій у діяльність медичних закладів та перспективи їх удосконалення.Item Поведінка споживачів у цифровому середовищі під впливом пандемії COVID-19: важливість фактору здоров’я та транспарентності бізнесу(Західноукраїнський національний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Макерська, В.; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav ViktorovychЗ початком карантину, спричиненого пандемією COVID-19, очевидними є зміни в поведінці споживачів, що полягають у зростанні паніки та більш свідомої поведінки з акцентуванням уваги на власному здоров’ї та уникненні можливих загроз. Тому дослідження поведінки споживачів у таких умовах є актуальним та своєчасним завданням. Мета дослідження полягає в аналізі змін поведінки споживачів у цифровому середовищі під впливом подій, спричинених пандемією COVID-19. Теоретико-методологічною основою дослідження стали загальнонаукові методи наукового пізнання: теоретичного узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу. Автори дослідили тенденції споживчої поведінки в умовах пандемії COVID-19. Проаналізовані основні стадії зміни споживчої поведінки. Виокремлені етапи переходу компаній до комунікацій зі споживачами в цифровому середовищі. Визначено, що піклування про здоров’я та відкритість компанії (транспарентність бізнесу) є визначальними чинниками, що формують ступінь довіри до суб’єктів господарювання у посткризові часи. Наведена коротка статистика щодо світового споживання продуктів різних сфер, зокрема виявлена позитивна динаміка в зростанні кількості пошукових запитів користувачів Інтернету щодо покупки продукції в сфері здоров’я. Зроблено порівняння кількості пошукових запитів у сервісі Google Trends для термінів «доставка продуктів» та «здоров’я» у межах ринку України та в цілому в світі. Визначено, що популярності набуває новий напрямок просування «маркетинг з уст в уста», що є ефективним інструментом комунікацій зі споживачами в цифровому середовищі за допомогою соціальних мереж та різних майданчиків кіберпростору. Авторами визначені основні тренди інтернет-маркетингу останніх років та сформовані рекомендації щодо наповненості маркетинговими інструментами майбутніх стратегій компаній у цифровому середовищі. Висновки роботи можуть бути корисними спеціалістам сфери просування продуктів у мережі Інтернет, а також практикуючим маркетологам у сфері інноваційних сервісів, що набувають популярності на хвилі світових тенденцій зміни споживчої поведінки. У подальших наукових розробках авторам доцільно зосередити увагу на кількісних маркетингових дослідженнях ставлення споживачів до продуктових пропозицій компаній та їх готовності до співпраці, підкріплених розробленими маркетинговими програмами.Item Роль інноваційного малого бізнесу у вирішенні завдання імпортозаміщення та підвищення конкурентоспроможності промислового сектору в умовах забезпечення випереджального розвитку(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia YevhenivnaУ статті розглянуто актуальність орієнтації промислових підприємств на імпортозамінне та експортоорієнтовне виробництво продукції. Особливої уваги приділено ролі малого бізнесу у формуванні валового продукту, виділено позитивні сторони для соціально-економічної системи держави за умов підтримки малого бізнесу з точки зору впровадження стратегії імпортозаміщення в умовах забезпечення інноваційного розвитку.Item Дослідження світового досвіду функціонування інноваційних проектів типу TIR Parking(Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2017) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia YevhenivnaУ даному матеріалі досліджено світовий досвід розвитку об'єктів сфери продорожнього сервісу. Зроблено висновок, що зарубіжна модель ведення придорожнього сервісу включає в себе формування єдиної архітектурної концепції будь-якого об’єкта придорожнього сервісу та бренда, якому довіряють клієнти через високі стандарти надання послуг та високий рівень менеджменту.