Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 46
  • Item
    Впровадження проблемо-орієнтовного навчання у медичному інституті СумДУ з точки зору студентів: перші результати
    (Сумський державний університет, 2017) Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna; Смірнов, Олег Ювеналійович; Смирнов, Олег Ювенальевич; Smirnov, Oleh Yuvenaliiovych
    Впровадження нових підходів до підготовки професіоналів для будь-якої сфери життя суспільства є невід’ємною стороною постійного розвитку педагогічної науки. Прикладом може слугувати інтеграція проблемно-орієнтовного навчання (problem based learning – PBL) у традиційну систему організації викладання дисциплін у вищих медичних закладах всього світу, яка має за мету суттєво підвищити практичне спрямування підготовки спеціалістів.
  • Item
    Аналіз гомології Fc-рецепторів FcRV і FCRA76 (із стрептококів груп G і A) та M-білка Streptococcus dysgalactiae
    (Сумський державний університет, 2016) Смірнов, Олег Ювеналійович; Смирнов, Олег Ювенальевич; Smirnov, Oleh Yuvenaliiovych
    На поверхні багатьох грампозитивних бактерій розміщені білки, що зв’язують імуноглобуліни IgG. Відомі 5 типів Fc-рецепторів: білок A стафілокока (Fc-рецептор I типу), рецептори II типу синтезуються стрептококами групи A, III типу – стрептококами груп C і G, які вражають людину, IV типу – бичачими стрептококами групи G, і V типу – стрептококом Streptococcus zooepidemicus. Відомо, що Fc-рецептори II типу мають високий ступінь гомології з M-білками стрептококів у послідовностях сигнальних пептидів та C-кінців (включно з мембранним якорем), що розглядається як результат міжгенної рекомбінації між предковими генами. Мета дослідження. Проаналізувати гомологію деяких Fc-рецепторів і M-білків стрептокока.
  • Item
    Популяційні частоти моногенних ознак людини
    (Сумський державний університет, 2015) Смірнов, Олег Ювеналійович; Смирнов, Олег Ювенальевич; Smirnov, Oleh Yuvenaliiovych; Осипко, Д.В.; Чернецький, Ігор Володимирович; Чернецкий, Игорь Владимирович; Chernetskyi, Ihor Volodymyrovych
    Достатньо велика кількість морфологічних ознак людини є спадковими й моногенними. Це форма й забарвлення волосся та очей, форма вуха, губ, зубів, нігтів, носа, підборіддя, язика тощо. Багато з них вважаються нейтральними, але деякі, наприклад, нездатність згортати язик у трубочку, прирощена мочка вуха, руде волосся, група крові та деякі інші розглядаються як додаткові прогностичні показники щодо розвитку ішемічної хвороби серця, а вміння згортати язик, перерозгинання пальців і зрощені мочки є одними з ознак дисплазії сполучної тканини.
  • Item
    Популяційні частоти деяких моногенних ознак людини
    (Сумський державний університет, 2015) Смірнов, Олег Ювеналійович; Смирнов, Олег Ювенальевич; Smirnov, Oleh Yuvenaliiovych; Осипко, Д.В.; Чернецький, Ігор Володимирович; Чернецкий, Игорь Владимирович; Chernetskyi, Ihor Volodymyrovych
    Метою даного дослідження було визначити частоти зустрічальності низки моногенних ознак в популяції. Дослідження проводили серед жителів України, більшість яких є студентами Сумського державного університету. Була обстежена 101 особа (57 жінок і 44 чоловіки), 98% з них – українці.
  • Item
    Використання віртуального тренажера на занятті з молекулярної генетики
    (Сумський державний університет, 2014) Смірнов, Олег Ювеналійович; Смирнов, Олег Ювенальевич; Smirnov, Oleh Yuvenaliiovych
    Сучасні вимоги до якісного навчання потребують використання в навчальному процесі різноманітних інформаційних технологій, які мають допомогти студентам оволодіти основами майбутньої професії, спрямовані на всесторонній розвиток його особистості. Зараз на перший план вийшли віртуальні форми навчання, серед яких моделювання ситуацій і процесів на комп'ютері є привабливим доповненням до звичайного навчального процесу й може допомогти пригорнути увагу студентів до зв'язку між теоретичними положеннями науки та практичними аспектами їх застосування.
  • Item
    Диагностика хеликобактериоза
    (2003) Смірнов, Олег Ювеналійович; Смирнов, Олег Ювенальевич; Smirnov, Oleh Yuvenaliiovych
    Робота описує основні групи методів діагностики хелікобактеріозу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36133
  • Item
    Колючоголові черв'яки як збудники рідкісних гельмінтозів людини
    (Сумський державний університет, 2014) Смірнов, Олег Ювеналійович; Смирнов, Олег Ювенальевич; Smirnov, Oleh Yuvenaliiovych; Александрова, Є.С.; Гончарова, А.М.
    Колючоголові черв'яки або скреблики, або акантоцефали (Acanthocephala) – специфічна група тварин, яку раніше у ранзі класу відносили до типу Немательмінти, а тепер виділили в окремий тип паразитичних черв'яків. Вони мають риси, подібні як до круглих черв'яків (первинна порожнина тіла, шкірно-м'язовий мішок з двома шарами м'язів – зовнішніми поперечними волокнами і внутрішніми поздовжніми, будова нервової системи), так і до плоских черв'яків турбелярій (спіральне дроблення яєць). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35926
  • Item
    Інтелектуальні здібності і гени
    (Сумський державний університет, 2014) Хоменко, Катерина Павлівна; Хоменко, Екатерина Павловна; Khomenko, Kateryna Pavlivna; Смірнов, Олег Ювеналійович; Смирнов, Олег Ювенальевич; Smirnov, Oleh Yuvenaliiovych
    Цілісну характеристику розумових здібностей часто позначають словом «інтелект». Велика увага у наукових роботах, присвячених генетиці інтелекту і інших когнітивних здібностей, приділяється також питанням вікової стабільності і мінливості генетичних та середовищних впливів, які знаходяться в основі міжіндивідуальних відмінностей показників інтелектуального розвитку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35897
  • Item
    Інтелектуальні здібності студентів молодших курсів та аналіз розподілу їхнього IQ
    (Сумський державний університет, 2014) Хоменко, М.О.; Смірнов, Олег Ювеналійович; Смирнов, Олег Ювенальевич; Smirnov, Oleh Yuvenaliiovych; Хоменко, Катерина Павлівна; Хоменко, Екатерина Павловна; Homenko, Kateryna Pavlivna
    Інтелектом називають здібності до цілеспрямованих дій, раціонального мислення і ефективної взаємодії з зовнішнім середовищем (особливо успішне розв'язання труднощів), здібності раціонального пізнання дійсності. Інтелект включає здатність індивіда міркувати, навчатися, пам'ятати, зв'язувати поняття причинним зв'язком і робити висновки (логічно мислити), творити. Ступінь розвитку інтелекту (індекс інтелекту) виміряється за допомогою спеціальних стандартних тестів. Формування інтелекту залежить від будови й функціонування мозку, низки генів і зовнішніх умов (харчування, шкільна освіта, освіта батьків, захворювання в дитинстві тощо). Інтелект знижується при деяких спадкових захворюваннях (фенілкетонурія, синдром Дауна й ін.). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35769
  • Item
    Статистична оцінка інтелектуальних здібностей студентів
    (Сумський державний університет, 2013) Смірнов, Олег Ювеналійович; Смирнов, Олег Ювенальевич; Smirnov, Oleh Yuvenaliiovych; Хоменко, Катерина Павлівна; Хоменко, Екатерина Павловна; Khomenko, Kateryna Pavlivna; Хоменко, М.О.
    Інтелект у перекладі з латинської – розум, пізнання. Інтелект визначається як здатність до здійснення процесу пізнання та до ефективного розв’язання проблем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32179