Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
23 results
Search Results
Item Маркетинг особистості як інструмент формування публічного іміджу(Сумський державний університет, 2025) Романов, А.К.Актуальність теми обумовлена стрімким розвитком цифрових медіа, соціальних мереж та персоніфікованої комунікації, які трансформували підходи до формування публічного іміджу. У сучасних українських реаліях, позначених соціальною активністю, глобальною увагою до країни та необхідністю стратегічного позиціонування, маркетинг особистості постає як ключовий інструмент реалізації лідерського потенціалу та зміцнення довіри до публічних фігур. Метою роботи є обґрунтування та розроблення стратегічної моделі реалізації маркетингу особистості як інструменту формування публічного іміджу в умовах трансформації інформаційного простору. Для досягнення поставленої мети було сформульовано низку завдань: визначення концептуальних засад маркетингу особистості, характеристика процесу формування публічного іміджу, аналіз інструментів брендингу, оцінка ефективності маркетингових стратегій, дослідження трансформацій комунікаційних каналів, виявлення цифрових загроз і розробка моделі сталого розвитку персонального бренду. Об’єктом дослідження є маркетинг особистості як соціально-комунікаційне явище, що функціонує у цифровому та офлайн-просторі. Предмет дослідження становлять стратегічні, репутаційні та комунікаційні механізми формування публічного іміджу через персональний бренд. Наукова новизна роботи полягає у формалізації стратегічної моделі маркетингу особистості, адаптованої до умов українського медіасередовища, із врахуванням поточних технологічних та соціокультурних трансформацій. Уперше запропоновано кейс-орієнтовану структуру реалізації брендингу особистості, що базується на мультиканальній комунікації та цифровій безпеці. Методи дослідження: аналіз і синтез, контент-аналіз, методи статистичного узагальнення, SWOT-аналіз, порівняльне моделювання, систематизація практик персонального брендингу в цифровому середовищі. Практична значущість дослідження полягає у можливості застосування отриманих результатів для підвищення ефективності комунікаційної діяльності українських лідерів думок, підприємців, експертів, науковців і представників публічної сфери. Окремі результати обговорювалися на студентській науковій конференції у 2025 році. Матеріали можуть бути використані у діяльності комунікаційних агентств, PR-відділів компаній, освітніх програм з маркетингу та медіа.Item Формування іміджу органу місцевого самоврядування(Сумський державний університет, 2024) Кужель, О.В.Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, який містить 37 найменувань. Загальний обсяг магістерської роботи становить 42 стор., у тому числі 3 таблиць, 5 рисунків. Список використаних джерел включає в себе 4 сторінки. Актуальність теми визначається важливістю органів місцевого самоврядування у забезпеченні розвитку територій в умовах децентралізації, демократичних перетворень та викликів, пов’язаних із війною в Україні. Метою дослідження є вивчення теоретичних основ створення позитивного іміджу органів влади та підготовка практичних рекомендацій для вдосконалення такого процесу. Об’єктом дослідження є процес створення іміджу органів місцевого самоврядування. Предметом дослідження є підходи, засоби та механізми формування іміджу органів влади У роботі використано методи аналізу, синтезу, порівняння, а також методи моделювання для розробки стратегій покращення іміджу. Проведено аналіз реальних кейсів формування іміджу органів місцевого самоврядування, що дозволило вивчити практичні сторони процесу. В роботі досліджено сутність, значення та роль іміджу органів місцевого самоврядування у забезпеченні ефективної комунікації з громадою. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення управлінських підходів до формування позитивного іміджу. На прикладі Сумської обласної ради проаналізовано стан іміджу та запропоновано практичні заходи для його покращення. Результати роботи можуть бути використані органами місцевого самоврядування для покращення іміджу, зміцнення довіри громади та підвищення ефективності комунікації з громадськістю. Розроблені рекомендації можуть стати основою для створення стратегій іміджевого управління на регіональному рівні. Ключові слова: імідж, органи місцевого самоврядування, комунікація з громадою, стратегія іміджу, управління іміджем.Item Формування іміджу органу місцевого самоврядування (на прикладі Попівської територіальної громади Конотопського району Сумської області)(Сумський державний університет, 2024) Шкареда, Г.М.Актуальність теми обумовлена забезпеченістю поглибленого аналізу процесів формування іміджу органу місцевого самоврядування, вивчення ефективних методів та підходів до його створення й управління, а також впровадження сучасних комунікаційних технологій для покращення сприйняття органу з боку громади. Метою роботи є обґрунтування теоретичних основ, оцінка процесів функціонування сільської ради та розробка практичних рекомендацій щодо формування позитивного іміджу органу місцевого самоврядування. Методи дослідження: застосування загальнонаукових методів дослідження (аналіз, синтез, дедукція, індукція та ін.), використання загальних методів аналізу державної інституції, вивчення та аналіз законодавчих і нормативних документів, проведення статистичного аналізу, а також застосування системного підходу. Практичне значення кваліфікаційної роботи полягає у тому, що окремі положення висвітлені у роботі, надані рекомендації можуть бути використані в подальшому у діяльності Попівської сільської ради (Акт від 5.11.2024 р. Про результати впровадження результатів кваліфікаційної роботи магістра).Item Образ України в медіа Британії та США: добірка журналістських матеріалів.(Сумський державний університет, 2023) Кравчук, К.А.Магістерська робота являє собою практичне дослідження, спрямоване на аналіз впливу медіа Британії та США на формування міжнародного образу України. В контексті геополітичних змін та конфліктів, таких як війна в Україні, роль медіа у формуванні глобального сприйняття країни набуває ще більш важливого значення. Дослідження розпочинається з аналізу історичного контексту відносин між Україною, Великою Британією та Сполученими Штатами. Він є необхідним для глибокого розуміння подальшого висвітлення України в медіа цих країн. Основний акцент роботи зосереджений на розробці інформаційного продукту, який включає контент-аналіз новинної стрічки медіа Британії та США, аналіз аудіовізуальних матеріалів двох провідних міжнародних медіаплатформ – BBC News та CNN International, які стабільно знаходяться на вершині рейтингів за популярністю та охопленням аудиторії, а отже користуються довірою, задають інформаційні тенденції та формують громадську думку. Центральна частина дослідження зосереджена на тому, як ці медіагіганти формують образ України в міжнародному контексті. Особлива увага приділяється порівняльному контент-аналізу медійних матеріалів з акцентом на глобальне відображення України, а також дослідженню еволюції іміджу України на основі публікацій у світових медіа. Результати цього дослідження мають практичний внесок, оскільки вони допомагають глибше зрозуміти механізми впливу міжнародних медіа на формування образу України. Отримані дані можуть бути використані для розробки стратегій ефективної комунікації, спрямованих на покращення 3 іміджу України на міжнародній арені. Дослідження є актуальним для фахівців у сферах журналістики, міжнародних відносин, культурології та соціології, а також для журналістів та аналітиків у галузі медіа, які займаються створенням контенту про Україну для міжнародної аудиторії.Item Управління процесом формування іміджу співробітників органів місцевого самоврядування (на прикладі Управління освіти і науки Сумської міської ради)(Сумський державний університет, 2023) Вербицька, Н.В.У роботі досліджено теоретичні засади поняття «імідж», особливості формування позитивного іміджу співробітників органів місцевого самоврядування та описано портрет співробітника органів місцевого самоврядування в Україні. У роботі проведено аналіз Управління освіти і науки Сумської міської Ради та досліджено імідж співробітників виконавчих органів СМР та Управління освіти і науки Сумської міської ради. Проаналізовано та виявлено низький рівень інформованості населення про реальну діяльність муніципальної служби, а також виявлено існування протиріччя, засноване на розбіжності думок між населенням і муніципальними службовцями щодо рівня кваліфікації та професійних якостей службовців. Виявлена можливість покращення іміджу співробітників виконавчих органів СМР та Управління освіти і науки Сумської міської ради та запропоновано комплекс заходів.Item Формування позитивного іміджу державного службовця(Сумський державний університет, 2023) Котлярова, Ю.О.В роботі проаналізовано сутність іміджу: поняття, функції, складові; виявлено основні чинники формування іміджу державного службовця; розглянуто принципи та методологію формування позитивного іміджу державного службовця; проведено аналіз сучасного стану щодо формування позитивного іміджу державного службовця; визначено шляхи вдосконалення формування позитивного іміджу державного службовця, де вказано проблеми і перспективи розвитку іміджу державного службовця, а також запропонувано заходи та рекомендації щодо підвищення іміджу державного службовця в органах міської ради.Item «Формування інформаційної культури державного службовця як інструмент підвищення ефективності роботи органів державної влади (на прикладі Департамента з питань соціальної політики, ветеранів та реінтеграції)»(Сумський державний університет, 2023) Кузнецова, Т.У кваліфікаційній роботі вивчено механізми формування інформаційної культури державних службовців для забезпечення розвитку інформаційного суспільства. Охарактеризовано поняття інформаційної культури та її значення для ефективної діяльності державних служб; виокремлено складові інформаційної культури державного службовця та їх галузеві особливості; проаналізовано методичні засади формування інформаційної культури та оцінки її впливу на службову діяльність; здійснено огляд основних технологій та інструментів формування інформаційної культури; проведено розробку інструментарію формування компонентів інформаційної культури; досліджено застосування технологій формування інформаційної культури державного службовця на основі особистісних чинників; сформульовано стратегічні пріоритети та напрями удосконалення механізму формування інформаційної культури державного службовця; проведено оцінку ефективності підвищення рівня інформаційної культури державного службовця та його впливу на позитивну репутацію державного органу. Особливу увагу приділено інформаційній культурі державного службовця та засобам її формування. На основі результатів досліджень обгрунтовано шляхи удосконалення механізмів формування інформаційної культури державних службовців. У роботі було проведено SWOT-аналіз стану інформаційної культури Департаменту з питань соціальної політики, ветеранів та реінтеграції Сумської ОДА та сформовано напрямки вдосконалення функціонування інформаційного сектору в органах державної служби, що забезпечить вихід українських інформаційних ресурсів на європейський ринок, проте це потребує додаткового дослідження та створення відповідного правового поляItem Формування іміджу органів державної влади (на прикладі Департаменту з питань соціальної політики, ветеранів та реінтеграції)(Сумський державний університет, 2023) Богдан, О.С.У кваліфікаційній роботі узагальнено теоретичні складові та практичні рекомендацій щодо формування позитивного іміджу в органах держаної влади на прикладі Департаменту з питань соціальної політики, ветеранів та реінтеграції Сумської ОДА. Вивчено понятійно-сутнісний апарат дефініції «імідж» у сфері публічного управління; охарактеризовано принципи та основні складові формування іміджу органів державної влади; проаналізовано фактори впливу на формування іміджу підприємства; вивчено організаційно - управлінську характеристику Департаменту з питань соціальної політики, ветеранів та реінтеграції Сумської ОДА; проведено комплексну оцінку діяльності закладу соціальної сфери як складової формування позитивного іміджу органу державної влади; проаналізовано процес формування іміджу у закладі соціальної сфери; сформовано пропозиції та шляхи покращення управління внутрішнім іміджем у закладі соціальної сфери як органу державної влади; надано рекомендації щодо розробки комплексної моделі формування іміджу закладу з використанням SMM-стратегії. В роботі було проведено SWOT-аналіз. Сильними сторонами Департаменту є висококваліфіковані фахівці, позитивний досвід діяльності працівників установи, підтримка діяльності Департаменту з боку виконавчих органів обласного та державного рівня, затвердження обласних програм, які сприяють покращенню рівня надання соціальних послуг, електронний облік наданих послуг, а слабкими – невисокий рівень оплати праці працівників, відсутність вертикалі підпорядкування, часті реорганізації, відсутність власного офіційного сайту, недостатній рівень PR-діяльності. Для просування соціальних послуг Департаменту з метою формування його позитивного іміджу, нами була запропонована SMM-стратегія – стратегія просування Департаменту в соціальних мережах, що дозволить ставити чіткі цілі та давати можливі прогнози; розроблений деталізований та послідовний план дій.Item Формування позитивного іміджу місцевих органів влади (на прикладі Лебединської міської ради)(Сумський державний університет, 2023) Кулаєва, Д.О.У роботі досліджено імідж органів місцевого самоврядування на прикладі Лебединської міської ради. Також розглянуто теоретичні та методичні основи формування іміджу органів влади. Розглянуто поняття іміджу як основи розвитку та престижності організації. Зокрема, досліджено імідж державних органів влади та обґрунтовано важливість комунікацій в органах місцевого самоврядування та з представниками громади. Проведено SWOT-аналіз діяльності Лебединської міської ради, виявлено сильні та слабкі сторони. В роботі було проведено опитування представників громади з метою оцінювання якості роботи Лебединської міської ради. Проаналізовано виклики, з якими зіштовхуються органи влади. Запропоновано напрями вдосконалення роботи Лебединської міської ради в контексті формування позитивного іміджу.Item Формування іміджу судової гілки влади (на прикладі Сумського апеляційного суду)(Сумський державний університет, 2022) Жила, А.А.У магістерській роботі проведена оцінка формування іміджу судової гілки влади, на прикладі, Сумського апеляційного суду, а також запропановано основні шляхи покращення формування іміджу Сумського апеляційного суду, а саме: запропоновано розробити комплексну програму з формування іміджу Сумського апеляційного суду та надано рекомендації щодо формування позитивного іміджу суду.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »