Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
47 results
Search Results
Item Особливості емоційного вигорання у студентів та його корекція(Сумський державний університет, 2025) Семенихіна, А.О.Дипломна робота присвячена дослідженню психологічних особливостей синдрому емоційного вигорання у студентів та його корекції. Розкрито теоретичні основи феномену вигорання, його структуру, детермінанти та роль стресу як одного з ключових чинників. В емпіричному дослідженні взяли участь 61 студент, серед них 45 жінок(73,77%) та 16 чоловіків ( 26,23%). З них 38 осіб, які поєднують навчання та роботу ( 62%), та 23 особи, які не поєднують навчання та роботу ( 38%). Було виявлено, що середні рівні емоційного виснаження та редукції особистих досягнень є найбільш поширеними серед студентів. Підтверджено гіпотезу, що існує статистично значуща відмінність у рівнях емоційного виснаження та редукції особистих досягнень між студентами, які поєднують навчання та роботу, та тими, хто не поєднує. Кореляційний аналіз показав сильні позитивні взаємозв'язки між компонентами вигорання, підтверджуючи цілісність синдрому, де емоційне виснаження відіграє центральну роль.Item Особливості та корекція тривожності у студентів із різними рівнями соціальної фрустрованості(Сумський державний університет, 2025) Яцун, А.О.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей та корекції тривожності у студентів із різними рівнями соціальної фрустрованості. Здійснено аналіз суттєвих аспектів тривожності та соціальної фрустрованості у студентів. Під час проведення дослідження було використано методику «Діагностика рівня соціальної фрустрованості» Вассермана Л. (адаптація Бойка В.) та методику «Шкала оцінки рівня реактивної (ситуативної) та особистісної тривожності» Спілбергера Ч. (адаптація Ханіна Ю.). Для обробки результатів використовувалися методи математичної статистики, а саме: описова статистика, коефіцієнт варіації, однофакторний дисперсійний аналіз, коефіцієнт лінійної кореляції Пірсона. Було розглянуто взаємозв’язок показників тривожності та соціальної фрустрованості та встановлена його наявність.Item Прокрастинація у студентів з різною часовою перспективою(Сумський державний університет, 2025) Нагорна, П.С.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню прокрастинації у студентів з різною часовою перспективою. Було здійснено аналіз сутнісних характеристик прокрастинації та часової перспективи, а також досліджено психологічні характеристики студентського віку. Розроблено емпіричний та корекційний компоненти. У досліджені було використано методики «Шкала загальної прокрастинації» К. Лей в адаптації Т. Юдєєвої та «Опитувальник часової перспективи» Ф. Зімбардо (в адаптації О. Сенюк). Із метою обробки отриманих результатів було використано методи математичної статистики, серед яких описова статистика, аналіз статистичних гіпотез, кореляційний та порівняльний аналізи. Було встановлено наявність зв’язків між прокрастинацією та часовою перспективою.Item Самоповага студентів з різними рівнями тривожності(Сумський державний університет, 2025) Маслак, М.С.Кваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей самоповаги студентів з різними рівнями тривожності та розробці програми розвитку. У теоретичній частині проаналізовано базові підходи до розуміння самоповаги як психологічного феномену, її структуру та функції у студентському віці, а також особливості вияву тривожності в юнацькому періоді. Проведено аналіз наукових джерел щодо взаємозв’язку між рівнем тривожності та самоповаги. Емпіричне дослідження здійснено серед студентів ЗВО з застосуванням психодіагностичних методик. Отримані результати продемонстрували наявність статистично значущих відмінностей в рівнях самоповаги, що залежать від рівня тривожності: студенти з вищими показниками тривожності демонструють нижчий рівень самоповаги. Ці дані підтверджують доцільність розробки програми розвитку, орієнтованої на розвиток самоповаги саме у студентів з підвищеною тривожністю.Item Особливості та корекція перфекціонізму студентів із різними рівнями соціальної адаптованості(Сумський державний університет, 2025) Ляудіс, В.В.Кваліфікаційна робота зосереджена на дослідженні особливостей прояву перфекціонізму у студентів, враховуючи різний рівень їх соціальної адаптованості, а також пошуку дієвих шляхів для його корекції. У роботі було проаналізовано теоретичні основи перфекціонізму як психологічного явища, його складові, також теоретичні основи соціальної адаптації. Також було висвітлено специфіку перфекціонізму та соціальної адаптованості у студентському середовищі. Було обрані та застосовані надійні методики для вимірювання багатовимірного перфекціонізму та оцінювання рівня соціальної адаптованості. Проведено описовий, дисперсійний, t-критерій Стьюдента та кореляційний аналіз отриманих даних. Проведений кореляційний аналіз підтвердив гіпотезу про існування статистичного значимого позитивного зв’язку між соціально-приписаним перфекціонізмом та соціальної адаптованості студентів. Також кореляційний аналіз засвідчив незначний, але статистично значущий взаємозв’язок між загальним рівнем перфекціонізму та соціальною адаптованістю.Item Особливості тривожності у студентів-психологів з різними рівнями схильності до перфекціонізму(Сумський державний університет, 2025) Лесик, Т.Г.У сучасному світі студенти стикаються з великою кількістю чинників, які спричиняють відчуття тривожності. Часті зміни соціальних ролей, тиск з боку оточення, страх іспитів, власні очікування та бажання можуть спричинити тривожність. Особливого значення набуває взаємозв’язок тривожності та перфекціонізму, рівень схильності до перфекціонізму є одним з ключових факторів, що визначає жагу індивіда до досконалості в особистому житті, навчанні та роботі, тобто від характеристик тривожності та перфекціонізму прямо залежить психологічний стан. Метою дослідження є аналіз особливостей тривожності студентів-психологів з різними рівнями схильності до перфекціонізму. У даній роботі проаналізовано основні теоретичні підходи до вивчення поняття тривожності та перфекціонізму, їх структурні компоненти та чинники. Особлива увага приділена кореляції між рівнем тривожності та рівнем схильності до самооцінки, її впливу на життєдіяльність студентів-психологів.Item Вплив гаджетів на психологічний стан студентів(Сумський державний університет, 2025) Семиноженко, Д.О.У роботі описані результати анкетування серед здобувачів освіти першого курсу Навчально-наукового медичного інституту щодо впливу гаджетів на психологічний стан, та спостереження за їх поведінкою у цифровому середовищі.Item Освіта очима студентів(Сумський державний університет, 2025) Яковенко, М.В.У роботі здійснено комплексний аналіз сприйняття студентами ключових аспектів освітнього процесу, включаючи навчальні ресурси, методи викладання, систему оцінювання, матеріально-технічне забезпечення та особистісні якості викладачів, на основі проведеного опитування. Опитування полягало у з’ясуванні думки студентів щодо змісту, характеру, якості надання освітніх послуг в Навчально-науковому медичному інституті Сумського державного університету.Item Вплив стресу на організм студентів-медиків в умовах війни(Сумський державний університет, 2025) Дядюра, А.К.; Бурлака, Т.В.Метою даної роботи є дослідження поширеності стресу та його особливостей серед студентів Навчально-наукового медичного інституту Сумського державного університету. Результати підкреслюють необхідність підтримки психічного здоров’я серед студентів та пошуку ефективних способів боротьби зі стресом, таких як відпочинок, фізична активність і розслаблюючі техніки.Item Життєстійкість студентів Сумщини в умовах війни: психологічні особливості та чинники підтримки(Сумський державний університет, 2025) Павленко, А.О.; Мордовець, В.І.У роботі досліджено життєстійкість студентів прикордонних регіонів, що є важливим аспектом їх здатності до адаптації в умовах війни. Завдяки соціальній підтримці, оптимізму та психологічній стійкості, студенти можуть не лише пережити важкі часи, а й зберегти внутрішні цілі та віру в майбутнє.