Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
4 results
Search Results
Item Inclusive Economic Growth: Relationship between Energy and Governance Efficiency(MDPI, 2023) Квілінський, Олексій Станіславович; Kwilinski, Aleksy; Люльов, Олексій Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Pimonenko, Tetiana VolodymyrivnaАмбітна мета країн Європейського Союзу (ЄС) - досягти вуглецевої нейтральності шляхом забезпечення інклюзивного економічного зростання, що вимагає розробки відповідних стимулів та ініціатив. Крім того, такі стимули та ініціативи повинні гарантувати досягнення задекларованих цілей. Енергетичний сектор є ключовим фактором, що визначає інклюзивне економічне зростання. Традиційні енергоресурси (вугільні) мають більший негативний вплив на природу та добробут людей, ніж економічні та соціальні вигоди. Однак перехід до відновлюваної енергетики піднімає нові питання у досягненні цілей інклюзивного економічного зростання: доступна та чиста енергія, відповідальне енергоспоживання та енергетична інфраструктура. Аналіз теоретичної бази показав, що діджиталізація уряду може стати основним інструментом для вирішення вищезазначених проблем. Метою статті є емпіричне обґрунтування ролі зеленої енергетики у досягненні інклюзивного економічного зростання. У дослідженні застосовано такі методи: повністю модифікований метод найменших квадратів (МНК) та канонічна коінтеграційна регресія. Результати дослідження дозволяють зробити висновок, що якість інституцій пасивно впливає на інклюзивне економічне зростання, а цифровізація уряду має U-подібний вплив на інклюзивне економічне зростання. У цьому випадку країнам слід прискорити цифрову трансформацію державних послуг та постійно підвищувати якість інституцій.Item Sustainable Marketing Performance of Banks in the Digital Economy: The Role of Customer Relationship Management(The London Academy of Science and Business, 2023) Acheampong, S.; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Liulov, Oleksii ValentynovychCustomer relationship management (CRM)has become the lifeblood of banking and the principal driver of sustainable marketing performance in the digital economy. The discovery of computers and the Internet has transformed the industrial economy into digital through the integration of CRM and related elements, resulting in several benefits,including growth in research documents and increased collaborations. Marketers have developed a CRM system that integrates the digital infrastructure and digital capabilities of people to promote the sustainable marketing performance of banks through innovations such as customer acquisition, segmentation, customization, loyalty, and profitability. The paper aims to analyse the scientific landscape of CRM and sustainable marketing performance in the digital economy. The authors resorted to the Scopus database to extract 1485 documents and filtered 248 for Scopus analysis and to determine the roles of CRM. The filtered documents were then exported to VOSviewer for visualization mapping,including co-authorship and co-occurrenceanalysis. The visualization mapping depicts relationships among the keywords. The results of the research indicate an upwards growth in research publications since 2003, growing interest in funding and collaborations by countries and institutions, and the relationship among the keywords. The emerging financial crisis is a motivation for research in the area of study. The results also indicate that the integration of CRM into digital technology promotes collaborations and innovations resulting in the development of banking software applications to promote customer acquisition, retention, loyalty, profitability and sustainability. The study developed an integrated framework for sustainable banking performance. Global crises,including financial crisesand COVID-19, have increased research output and become an integral part of CRM. Green banking is to be researched and integrated. The study will be used as a basis for further studies and for bankers for policy formulation.Item Digital marketing tools in brand promotion(Sumy State University, 2021) Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Ус, Яна Олександрівна; Ус, Яна Александровна; Us, Yana OleksandrivnaУ роботі розглянуто головні інструменти цифрового маркетингу, їх особливості та переваги.Item Реформування системи освіти для запобігання трудовій міграції(Сумський державний університет, 2021) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Височина, Аліна Володимирівна; Высочина, Алина Владимировна; Vysochyna, Alina Volodymyrivna; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Діденко, Ірина Вікторівна; Диденко, Ирина Викторовна; Didenko, Iryna Viktorivna; Дейнека, Ольга Валеріївна; Дейнека, Ольга Валерьевна; Deineka, Olha Valeriivna; Кириченко, Костянтин Іванович; Кириченко, Константин Иванович; Kyrychenko, Kostiantyn Ivanovych; Криклій, Олена Анатоліївна; Криклий, Елена Анатольевна; Kryklii, Olena Anatoliivna; Люта, Ольга Василівна; Лютая, Ольга Васильевна; Liuta, Olha Vasylivna; Самусевич, Ярина Валентинівна; Самусевич, Ярина Валентиновна; Samusevych, Yaryna Valentynivna; Аніщенко, О.В.; Прийма, С.М.; Захарченко, В.М.; Маслак, О. І.; Гришко, Н.Є.; Яковенко, Я.Ю.; Лівенцова, К.В.; Цвірко, О.О.У монографії наведено теоретико-методологічні й прикладні підходи щодо реформування системи освіти, вдосконалення діяльності провайдерів освітніх послуг з урахуванням вимог сучасного ринку праці, а також механізмів зменшення міжнародних міграційних потоків. У виданні розглянуто питання підвищення внутрішнього та зовнішнього оцінювання освітніх програм як інструменту підвищення конкурентоспроможності закладів освіти. Особливу увагу приділено визначенню результатів неформального й інформального навчання як освітніми установами, так і незалежними інституціями. У роботі запропоновано методичний підхід до мапування зон компліментарності стейкхолдерів в умовах реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції.