Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
24 results
Search Results
Item Використання технології змішаного навчання на практичних заняттях з клінічної біохімії(Сумський державний університет, 2017) Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna; Прімова, Людмила Олександрівна; Примова, Людмила Александровна; Primova, Liudmyla Oleksandrivna; Чорна, Інна Валентинівна; Черная, Инна Валентиновна; Chorna, Inna Valentynivna; Іншина, Наталія Миколаївна; Иншина, Наталия Николаевна; Inshyna, Nataliia MykolaivnaВпровадження змішаного навчання (Blended learning) в університетах України є новим підходом, який враховує сучасні тенденції розвитку суспільства, освіти та технологій. Комбінація активного використання упорядкованого on-lineнавчання та традиційного аудиторного спілкування з колегами і викладачем дозволяє суттєво персоналізувати навчання, створити умови для особистої відповідальності студента за кінцевий результат, збільшити кількість мотивуючих факторів, покращити навички самоорганізації та регуляції процесу наближення до поставленої мети. Ефективність впровадження цієї педагогічної технології та популярність у вищих навчальних закладах світу дає підставу для оптимістичного прогнозу щодо її результативності при викладанні дисциплін медичного профілю.Item Впровадження проблемо-орієнтовного навчання у медичному інституті СумДУ з точки зору студентів: перші результати(Сумський державний університет, 2017) Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna; Смірнов, Олег Ювеналійович; Смирнов, Олег Ювенальевич; Smirnov, Oleh YuvenaliiovychВпровадження нових підходів до підготовки професіоналів для будь-якої сфери життя суспільства є невід’ємною стороною постійного розвитку педагогічної науки. Прикладом може слугувати інтеграція проблемно-орієнтовного навчання (problem based learning – PBL) у традиційну систему організації викладання дисциплін у вищих медичних закладах всього світу, яка має за мету суттєво підвищити практичне спрямування підготовки спеціалістів.Item Лекція-конференція, як форма підвищення пізнавальної активності студентів(Сумський державний університет, 2017) Прімова, Людмила Олександрівна; Примова, Людмила Александровна; Primova, Liudmyla Oleksandrivna; Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna; Чорна, Інна Валентинівна; Черная, Инна Валентиновна; Chorna, Inna Valentynivna; Іншина, Наталія Миколаївна; Иншина, Наталия Николаевна; Inshyna, Nataliia MykolaivnaЛекція - одна з основних форм організації навчального процесу у ВНЗ, яка має на меті зорієнтувати студента у навчальному матеріалі та створити підґрунтя для його засвоєння і формування певних компетентностей. Реалізація компетентносного підходу в освіті передбачає впровадження у навчальний процес інноваційних педагогічних технологій, зокрема інноваційних лекцій. На відміну від традиційної форми проведення лекції, у якій студенту відведена «пасивна роль» слухача, інноваційні лекційні заняття сприяють розвитку творчого мислення, формують навички самостійного наукового пошуку та критичного підходу до матеріалу, навчають правилам ведення дискусії, презентації та відстоювання власної позиції, тощо.Item Використання технології змішаного навчання на практичних заняттях з клінічної біохімії(Сумський державний університет, 2017) Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna; Прімова, Людмила Олександрівна; Примова, Людмила Александровна; Primova, Liudmyla Oleksandrivna; Чорна, Інна Валентинівна; Черная, Инна Валентиновна; Chorna, Inna Valentynivna; Іншина, Наталія Миколаївна; Иншина, Наталия Николаевна; Inshyna, Nataliia MykolaivnaВпровадження змішаного навчання (Blended learning) в університетах України є новим підходом, який враховує сучасні тенденції розвитку суспільства, освіти та технологій. Комбінація активного використання упорядкованого online-навчання та традиційного аудиторного спілкування з колегами і викладачем дозволяє суттєво персоналізувати навчання, створити умови для особистої відповідальності студента за кінцевий результат, збільшити кількість мотивуючих факторів, покращити навички самоорганізації та регуляції процесу наближення до поставленої мети. Ефективність впровадження цієї педагогічної технології та популярність у вищих навчальних закладах світу дає підставу для оптимістичного прогнозу щодо її результативності при викладанні дисциплін медичного профілю.Item Наночастинки металів як перспективні антимікробні речовини(Сумський державний університет, 2017) Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna; Денисенко, А.П.Існування множинної лікарської резистентності є одною з гострих проблем сьогодення, вирішення якої є пріоритетним завданням на шляху подолання інфекційних захворювань. Пошук нових лікарських засобів тісно пов'язаний з використанням досягнень сучасної нанотехнології.Item Наночастинки сульфіду цинку з альгінатом проти стафілококів(Сумський державний університет, 2016) Мешков, А.М.; Смородська, О.М.; Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla IvanivnaОдним з перспективних напрямів використання сучасних наноматеріалів є вирішення проблеми антибіотикорезистентності мікроорганізмів. Новітня концепція «соціальної поведінки» бактерій пояснює зниження ефективності традиційних антибактеріальних лікарських засобів існуванням тенденції бактеріальних клітин до формування біоплівок.Item Роль проблемно-орієнтовного навчання у формуванні практично спрямованих знань з анатомії людини(Сумський державний університет, 2015) Чейн, Богдана Яківна; Чейн, Богдана Яковлевна; Chayen, Bohdana Yakivna; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna; Коростіль, С.О.; Гребеник, Людмила ІванівнаЗавдяки участі СумДУ у грантовій програмі «Tempus» студенти другого курсу медичного інституту мають можливість навчатися за експериментальною програмою, що передбачає наявність занять з проблемно-орієнтовного навчання (Problem-based learning – PBL). Аналіз роботи студентів на протязі осіннього семестру поточного навчального року показав, що система PBL є яскравим прикладом можливості використання знань з фундаментальних дисциплін при вивченні конкретних клінічних ситуацій («кейсів) з практики лікарів Великої Британії, які адаптовані до умов праці та життя лікарів і пацієнтів нашої країни.Item Синтез та вивчення біологічно активних наночасток сульфіду цинку(Сумський державний університет, 2015) Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna; Суходуб, Леонід Федорович; Суходуб, Леонид Федорович; Sukhodub, Leonid Fedorovych; Мєшков, Артем Михайлович; Мешков, Артем Михайлович; Mieshkov, Artem Mykhailovych; Мальцева, А.С.Аналіз динаміки змін кількості сфер використання наноматеріалів та нанотехнологій підтверджує існування світового наукового нанобуму, що не оминув розробки для медичної галузі. Це стосується, насамперед, синтезу, вивчення та використання у клінічній практиці наноструктурованих композитних матеріалів. Практикуючих лікарів цікавлять високоефективні, нетоксичні, біосумісні та зручні у користуванні композити, які дозволять підняти медичні послуги на якісно новий рівень. Використання біоматриць з відомими фізико- хімічними та біологічними властивостями дає можливість створювати практично спрямовані функціональні наносистеми з керованими базовими характеристиками.Item Віртуальні лабораторні роботи як елемент лабораторного практикуму з біологічної хімії(Сумський державний університет, 2014) Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla IvanivnaЛабораторні роботи з біологічної хімії для студентів медичного профілю вищих навчальних закладів мають за мету підготовку фахівців, що володіють практичними навичками науково-дослідної роботи та клініко-лабораторної діагностики. Відповідно до типової робочої програми з предмету практичні заняття з біохімії на 80-90% повинні відбуватися з залученням студентів до виконання експериментальних досліджень. Реалії сьогодення створюють умови для пошуку підходів до організації навчального процесу, виходячи з необхідності зменшення обсягів використання реактивів та коштовного обладнання.Item Використання РФ-аналізу для вивчення мікрозразків біологічного походження(Сумський державний університет, 2014) Мєшков, А.М.; Мальцева, А.С.; Кузнецов, В.М.; Гребеник, Людмила Іванівна; Гребеник, Людмила Ивановна; Hrebenyk, Liudmyla IvanivnaМультилементний аналіз біозразків (крові, волосся, сечі та інш.) активно використовується науковцями та практичними лікарями для оцінки вмісту макро- та мікроелементів в організмі людини. Роботи в цьому напрямку ставлять за мету дослідження функціонального впливу окремих елементів та вивчення закономірностей зміни мінерального обміну при різних фізіологічних та патологічних станах організму. В першу чергу такі питання цікавлять лікарів, коли причини та наслідки розвитку патології не можуть бути встановлені та використані для ефективного лікування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35710
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »