Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
24 results
Search Results
Item Використання електронних матеріалів при викладанні дисципліни «Основи персонального тренінгу»(Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena OleksandrivnaПідготовка висококваліфікованого фахівця в сфері фізичного виховання та спорту не можлива без впровадження нових методів та технологій навчання. Сучасний спортсмен повинен володіти не тільки практичними навичками, але й мати гарну теоретичну базу, бути готовим до швидкого опанування й упровадження технологій, що постійно з’являються на ринку. Використання електронних матеріалів в навчальному процесі є одним із сучасних трендів в освіті. Мета. Проаналізувати можливості використання електронних матеріалів при підготовці фахівців фізичного виховання та спорту.Item Використання електронних матеріалів при викладанні дисципліни «Основи персонального тренінгу»(Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena OleksandrivnaПідготовка висококваліфікованого фахівця в сфері фізичного виховання та спорту не можлива без впровадження нових методів та технологій навчання. Сучасний спортсмен повинен володіти не тільки практичними навичками, але й мати гарну теоретичну базу, бути готовим до швидкого опанування й упровадження технологій, що постійно з’являються на ринкуItem Використання для змішанного навчання математичних дисциплін платформи Mix(2017) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Кравченко, Юлія Анатоліївна; Кравченко, Юлия Анатольевна; Kravchenko, Yuliia Anatoliivna; Соколов, О.С.Стаття присвячена опису перспективної форми навчання, яка починає поширюватися в Україні. Проведений аналіз літератури в області змішаного навчання, модель якого розглянута у закладі вищої освіти (ЗВО) на прикладі Сумського державного університету. Для цієї цілі ЗВО використовує платформу Mix. Розглянуті переваги використання середовища для змішаного навчання. Представлено практичний досвід із реалізації змішаного навчання на заняттях з вищої математики. Розглянуті навчальні об’єкти, які можна використовувати при розробці колекції електронних матеріалів. При вивченні дисципліни передбачається як індивідуальна, так і групова робота студентів. Поєднання різних типів тестових завдань закритої та відкритої форми сприяє формалізації матеріалів дисципліни. При використанні змішаної технології навчання підвищується ефективність організації самостійної роботи студентів та спостерігається більш якісне засвоєння матеріалу. Навчання стає більш відкритим, студенти мають можливість вчитися керувати своєю навчальною діяльністю. Така організація навчального процесу сприяє розвитку у студентів свідомості, самодисциплінованості, зацікавленості, самостійності, творчого та креативного мислення, отримання досвіду групової роботи.Item Educational recources of the modern university(2018) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Кравченко, Юлія Анатоліївна; Кравченко, Юлия Анатольевна; Kravchenko, Yuliia Anatoliivna; Нефедченко, Оксана Іллівна; Нефедченко, Оксана Ильинична; Nefedchenko, Oksana IllivnaСучасний стан освіти характеризується підвищеними вимогами до якості підготовки фахівців, що означає постійний пошук нових методів і засобів підвищення ефективності освітнього процесу. Удосконалення освіти та підвищення рівня її якості забезпечується застосуваннях новітніх технологій. Важлива роль в навчальному процесі відводиться електронним матеріалам. Стаття присвячена опису функціонування системи e-learning сучасного університету. Розглядаються освітні ресурси Сумського державного університету: автоматизована система дистанційного навчання «Salamstein», конструктор для створення навчально-методичних матеріалів Lectur.ED, платформа масових відкритих онлайн-курсів «Екзаменаріум», платформа для змішаного навчання Mix, відкритий освітнім ресурсом OCW СумДУ, online-студія, інституційний репозитарій, електронний каталог бібліотеки. Всі ці середовища пов’язані між собою. Інтеграція електронних матеріалів в навчальний процес засвідчує їх ефективність. Студент перетворюється на активну особу, реалізується мотивація. Йому надається свобода вибору темпу навчання. Студент орієнтується на самоосвіту та самовдосконалення.Item Порівняльний аналіз успішності студентів з дисципліни "Інформатика зі змістовим модулем: комп’ютерне діловодство" в різних моделях навчання(Сумський державний університет, 2017) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Шовкопляс, Оксана Анатоліївна; Шовкопляс, Оксана Анатольевна; Shovkoplias, Oksana Anatoliivna; Соколов, О.С.; Петренко, Н.С.У роботі представлені результати дослідження з апробації моделі змішаного навчання при викладанні авторами дисципліни "Інформатика зі змістовим модулем: комп’ютерне діловодство" з 2012/2013 по 2016/2017 навчальні роки. У дослідженні брали участь 74 студенти, які були розділені на 2 групи: контрольну, де у навчальному процесі використовувалися класичні педагогічні підходи, та експериментальну, в якій традиційні підходи до викладання і навчання поєднувалися з технологіями e-learning.Item Оцінка складності тесту за допомогою програми Microsoft Excel(Cумський державний університет, 2016) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Соколов, О.С.Для контролю рівня знань студентів та вимірювання ефективності навчального процесу використовуються найрізноманітніші методи. Останнім часом для вимірювання навчальних досягнень опитуваних обирають тестування. Важливими характеристиками тесту є його валідність, ефективність і надійність результатів, на які значно мірою впливає складність тестового завдання. Надто складні тестові завдання зменшують валідність та надійність тесту, а дуже прості – приведуть до його одноманітності та неефективності.Item Досвід використання електронних матеріалів для студентів різних форм навчання в Сумському державному університеті(ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2016) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena OleksandrivnaОписано можливості використання електронних матеріалів для студентів різних форм навчання.Item Construvtor of electronic materials Lectur.ED(2016) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Нефедченко, Оксана Іллівна; Нефедченко, Оксана Ильинична; Nefedchenko, Oksana IllivnaОписані можливості конструктора навчально-методичних матеріалів Lectur.ED.Item Модель змішаного навчання і її використання у викладанні інформатики(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2015) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Гаврило, Ю.Я.Стаття присвячена змішаному навчанню. Основну увагу приділено впровадженню електронних матеріалів для підвищення ефективності освітнього процесу. Представлено опис основних можливостей безкоштовного конструктора для розробки електронних матеріалів. Описано сфери застосування створених матеріалів. Використання Lectur.ED дозволяє створювати колекції матеріалів, які можуть містити лекції, файли для скачування, тести різних видів, зовнішні ресурси.Item Відкритий освітній ресурс Сумського державного університету для забезпечення навчального процесу(ТзОВ«Трек-ЛТД», 2015) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena OleksandrivnaУ статті дано огляд можливостей відкритого освітнього ресурсу Сумського державного університету. Матеріал статті містить опис процесу розміщення матеріалів на OCW СумДУ.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »