Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
10 results
Search Results
Item Analysis of the functional state of students in the process of healthy training exercises in different phases of the ovarian-menstrual cycle(Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2017) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena Pavlivna; Романова, Вікторія Борисівна; Романова, Виктория Борисовна; Romanova, Viktoriia Borysivna; Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna VasylivnaНауково обґрунтувано впровадження раціональної програми оздоровчо-тренувальних занять у навчальний процес із фізичного виховання зі студентками. Урахування біологічної функції жіночого організму необхідно при плануванні оздоровчо-тренувальних занять. Ефективність запропонованої методики занять на основі диференційованого застосування засобів оздоровчого фітнесу, була достовірно підтверджена результатами покращення основних досліджуваних показників у студенток експериментальної групи: підвищенням рівня функціонального стану, покращенням показників фізичної працездатності, оптимізацією ОМЦ (зниження больового відчуття, зниження дратівливості), а також підвищенням інтересу до занять.Item Теоретико–методичні аспекти формування фізичної культури студентів в умовах сьогодення(Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, 2019) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena Pavlivna; Романова, Вікторія Борисівна; Романова, Виктория Борисовна; Romanova, Viktoriia BorysivnaВідомо, що фізична культура – це частина загальної культури суспільства, а фізичне виховання – це органічна частина загального процесу виховання, спрямованого на розвиток гармонійної особистості. Традиційні форми та методики виявляють зниження мотивації у студентів до занять, тим самим негативно впливаючи на загальну фізичну активність молоді і на їх стан здоров’я. Навчання в сучасних закладах освіти являє собою високо напружений процес, протягом якого студенти піддаються посиленому впливу різних чинників – інформаційних, психологічних і соціальних. Ця тенденція ще більше погіршується внаслідок збільшення як фізичних, так і розумових навантажень. Тому формування фізичної культури студентської молоді стає особливо важливою проблемою в умовах сьогодення.Item Формирование потребностей и ценностных ориентаций в физическом воспитании студентов(ФОП Євенок О. О, 2016) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Романова, В.Б.Однією з актуальних проблем у системі освіти є виховання у студентської молоді позитивного ставлення до занять фізичною культурою і спортом. Такі заняття відбуваються під впливом певних стимулів, потреб і ціннісних орієнтацій, які і утворюють мотиваційну сферу. Існуючі програми з фізичного виховання для студентів вищих навчальних закладів не дають очікуваного результату. Тому, існує гостра необхідність у вивченні потреб та інтересів студентів до таких занять, а також шляхів формування стійкої мотивації до постійних занять фізичними вправами і спортом в повсякденному житті.Item Оздоровчі фітнес-технології у фізичному вихованні студенток(Сумський державний університет, 2017) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Леоненко, К.О.Фітнес-технології відносять до інновацій в області оздоровчої фізичної культури, зокрема – до інноваційних оздоровчих технологій. Незважаючи на велику кількість робіт, пов’язаних з застосуванням різних фітнес-технологій у фізичному вихованні студентської молоді, і які мають велике науково-практичне значення, проблема збереження здоров’я молодого покоління залишається актуальною. Наукові роботи вітчизняних (О. В. Андрєєва, Т. Ю. Круцевич, О. А. Томенко) і зарубіжних фахівців (Р. В. Эрл, Т. Р. Бехль) переконливо доводять, що фізична культура, яка використовує інноваційні технології, розглядається як ефективний засіб оздоровлення, і стає чинником, який сприяє зростанню мотивації до занять фізичними вправами і спортом, та здорового способу життя [1; 3].Item Методи міні-футболу у процесі фізичного виховання студентів(Сумський державний університет, 2017) Черненко, Є.; Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia VolodymyrivnaДане дослідження пояснюється тим, що заняття міні-футболом впливають на оздоровчо-гігієнічні процеси розвитку організму та зміцнення майже всіх м’язів людини [2]. Отже, отримані результати дадуть змогу самостійно створити систему вправ, які найкращим чином сприятимуть гармонійному формуванню як окремих частин, так і всього тіла людини.Item Черлідинг як складова системи фізичного виховання студентів(Сумський державний університет, 2017) Глубока, Н.А.; Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia VolodymyrivnaНавчання у вищих навчальних закладах – важка і напружена розумова праця в умовах дефіциту часу на фоні різкого зниження рухової активності студентів. Педагогічний процес з фізичного виховання передбачає теоретичну, методичну і практичну направленість впливів з метою формування у студентів особистої фізичної культури . Особиста фізична культура має декілька компонентів, які характеризують її рівень, це стан здоров’я, фізичний розвиток, фізична працездатність, фізична підготовленість, фізична досконалість як їх сукупність [3].Item Модель оздоровительно-тренировочных занятий на основе использования средств аквафитнеса в профессионально-прикладной подготовке студентов экономических специальностей(Харківский національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, 2014) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Лоза, Т.О.Цель: обоснование, разработка и апробация модели оздоровительно-тренировочных занятий с использованием средств аквафитнеса. Материал: в эксперименте принимали участие 69 студенток в возрасте 17-18 лет. Результаты: установлено, что разработанная модель положительно влияет на физическую работоспособность студенток способствует повышению адаптационных процессов к будущей профессиональной деятельности и усовершенствованию процесса обучения. Рекомендуется учи- тывать следующее: 1) средства и методы аквафитнеса должны быть адекватными морфофункциональным особенностям и способствовать повышению деятельности сердечнососудистой системы, общей выносливости, силовым способностям, гибкости, психофизиологическим качествам; 2) в качестве средств аквафитнеса целесообразно использовать упражнения аэробной направленности и умеренной интенсивности; 3) использование средств и методов аквафитнеса должно способствовать формированию интереса к систематическим и самостоятельным занятиям физическими упражнениями. Выводы: модель способствует развитию и совершенствованию навыков и умений, необходимых будущим специалистам экономического профиля.Item Динамика физической и умственной работоспособности студенток экономических специальностей в процессе занятий аквафитнесом(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2013) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia VolodymyrivnaЦель работы – определить влияние физкультурно-оздоровительных занятий по аквафитнесу на физическую и умственную работоспособность студенток. Объём экспериментальной выборки составил 69 студенток основной медицинской группы в возрасте 17-18 лет. Анализ результатов проводился по данным Гарвардского степ- теста, а также по результатам скорости и точности обработки зрительной информации с применением буквенной таблицы Анфимова. Сравнительный анализ данных показал тенденцию более выраженных положительных из- менений в физической и умственной работоспособности студенток экспеиментальной группы 1 и экспериментальной группы 2. Низкий уровень индекса физической работоспособности в пределах 42,39 отмечен у контрольной группы. Повышение значений скорости и точности обработки зрительной информации в контрольной группе не отмечается.Item Вивчення фізичної та розумової працездатності студентів: теоретичний аспект проблеми(Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2012) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia VolodymyrivnaДосліджено використання засобів і методів фізичної виховання які застосовують для досягнення і підтримання високої фізичної та розумової працездатності студентів. Розглянуто закономірності та взаємозв’язок між рівнями рухової активності, показниками фізичної підготовленості і характеристиками розумової діяльності студентів.Item Фізичне виховання - як необхідний важіль формування морального і фізичного вдосконалення студентів(Бєлгородський державний технологічний університет ім. В. Г. Шухова, Сибірський державний аерокосмічний університет ім. М. Ф. Решетнева, 2011) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia VolodymyrivnaЗагальновідомо, що реформування вищої освіти супроводжується інтенсифікацією навчального процесу, впровадженням нових педагогічних технологій, значним потоком інформації. В умовах впливу негативних чинників довкілля, соціально-економічних негараздів, зниження ролі моральних цінностей, що призводять до ослаблення здоров'я, особлива роль у підготовці фізично і духовно здорової, соціально і професійно-компетентної, активної і відповідальної особистості належить фізичному вихованню студентської молоді. Здоров'я молоді – це важлива соціально-економічна проблема, медична проблема і той фактор, який визначає стійкий розвиток країни у третьому тисячолітті. Тому питання пошуку раціональних підходів фізичного виховання з метою оптимізації процесу навчання, оздоровлення молодого покоління, які б забезпечували відновлення та підвищення фізичної та розумової роботоспроможності в умовах навчальної діяльності вузу, і на сьогодні залишаються актуальними.