Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 14
  • Item
    Analysis of theoretical and methodological approaches to marketing testing of product innovations
    (Ужгородський національний університет, 2017) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych
    У статті розглянуто наявні теоретико-методичні підходи до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Охарактеризовано основні положення різних моделей тестування, що виділяються науковцями. Зазначено переваги та недоліки розглянутих моделей маркетингового тестування. Запропоновано авторський підхід до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій.
  • Item
    Показники-індикатори маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу
    (Сумський державний університет, 2017) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych
    В сучасних умовах господарювання пріоритетним завданням є перехід до сталого еколого-орієнтованого інноваційного розвитку. Однак даний перехід неможливий без розвитку вітчизняного ринку екологічних, в тому числі, інноваційних екотоварів та екопослуг.
  • Item
    Місце маркетингового тестування в інноваційному циклі створення нового товару
    (Ткачов О.О., 2016) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych
    У сучасних умовах, розвиток вітчизняного підприємницького сектору повинен базуватися на інноваційних засадах, в першу чергу через створення, виготовлення і успішну реалізацію нової або вдосконаленої продукції. Причому її створення повинно бути не одноразовим актом, а має стати постійним і повторювальним процесом.
  • Item
    Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування вимог до нової продукції
    (Сумський державний університет, 2016) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych
    Практика показує, що комерційні невдачі нових товарів пояснюються тими обставинами, що при їх розробці не завжди враховуються споживчі вимоги, які пред’являються до продукту. Тому набуває актуальності розробка дієвого механізму залучення до процесу проектування продукції її майбутніх споживачів. В якості такого механізму може виступати методологія структуризації функції якості (СФЯ), яка є одним з головних інструментів маркетингового тестування нової продукції і дозволяє враховувати найважливіші вимоги споживачів при плануванні і проектуванні продукту.
  • Item
    Науково-методичний підхід до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу
    (ТОВ «ДД «Папірус», 2013) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych
    В сучасних умовах господарювання пріоритетним завданням є перехід до сталого еколого-орієнтованого розвитку. Однак даний перехід неможливий без розвитку вітчизняного ринку екологічних, в тому числі, інноваційних екотоварів та екопослуг. Взагалі ж під екологічно орієнтованими інноваційними продуктами ми розуміємо нові чи поліпшені товари виробництво та споживання яких сприяє зниженню інтегрального екодеструктивного впливу на навколишнє середовище. Однак як і інноваційні продукти взагалі, так і інноваційна екопродукція, зокрема, стикаються на ринку з багатьма проблемами – низьким попитом через низьку купівельну поведінку споживачів, та їх байдужістю до цієї продукції через певний консерватизм. Незважаючи на той позитивний вплив, який несе дана продукція для екології, дуже часто вона не визиває ніякої симпатії з боку цільових споживачів, через дуже високу її ціну, що не відповідає тій корисності яку отримують споживачі від її споживання. І врешті-решт без відповідного високовартісного маркетингового супроводу така продукція зазнає на ринку комерційної невдачі, а витрати що були понесені в її розроблення, виробництво та розповсюдження ніколи не окупляться і залишаться збитками для підприємства-інноватора. В силу цих обставин необхідно використовувати інструменти підвищення ринкової адекватності такої продукції та прогнозувати її комерційний успіх ще на ранніх етапах її розроблення.
  • Item
    Маркетинговое тестирование продуктовых инноваций промышленных предприятий
    (Издательство Витебского государственного технологического университета, 2013) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych
    Стаття присвячена розробці науково-методичних основ маркетингового тестування промислової інноваційної продукції. Проаналізовано результативність інноваційної діяльності в галузі створення нової та інноваційної продукції. Доказано необхідність застосування процедури маркетингового тестування інноваційної продукції, виявлено основні проблеми, які вона вирішує в практичній діяльності промислового підприємства. Розроблено та обгрунтовано науково-методичний підхід для прийняття рішення про готовність інноваційної продукції до виходу на ринок за результатами маркетингового тестування на основі розрахунку комплексного показника, який дозволить знизити відсоток комерційних невдач, підвищити ефективність інноваційної діяльності промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33273
  • Item
    Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічних інновацій на етапах інноваційного циклу
    (Сумський державний університет, 2013) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych
    Українська інноваційна продукція, як і закордонна, зазнає значних ризиків на етапах інноваційного та життєвого циклів, особливо це стосується інноваційної продукції, з новими чи поліпшеними екологічними властивостями. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30879
  • Item
    Аналіз проблем, що вирішує процедура маркетингового тестування
    (Видавництво СумДУ, 2010) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych
  • Item
    Сутнісно-змістовна характеристика поняття маркетингового тестування промислової інноваційної продукції
    (Видавництво СумДУ, 2011) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych
    На сучасному етапі розвитку економіки України особливого значення набуває процес створення інноваційної продукції. З численних літературних джерел відомо, що він складається з певних послідовних етапів. Спільність підходів до бачення процесу створення інноваційного товару сприймається як свідчення його правильності. Але на практиці використання процесу здебільшого дозволяє створити інноваційний продукт, але не гарантує його успіху на ринку. Це пов'язано з низкою причин як технічного, так і маркетингового характеру, а також практично повною відсутністю випробовування (апробації) інноваційної продукції виробником, цільовими споживачами, суспільством, ринком. Ці причини можна певною мірою нівелювати чи послабити їх вплив на зниження ефективності інноваційної діяльності у напрямах створення інноваційних видів продукції за допомогою підвищення достовірності рішень, зокрема, тих, що приймаються за результатами проведення процедури маркетингового тестування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12298
  • Item
    Маркетингова модель інноваційного циклу створення нового товару
    (Видавництво Хмельницького національного університету, 2010) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych
    В статті розроблена маркетингова модель інноваційного циклу створення нового товару з урахуванням механізму маркетингового тестування При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7788