Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item Digital Financial Inclusion: COVID-19 Impacts and Opportunities(MDPI, 2023) Dluhopolskyi, O.; Пахненко, Олена Михайлівна; Pakhnenko, Olena Mykhailivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Семеног, Андрій Юрійович; Semenoh, Andrii Yuriiovych; Артюхова, Надія Олександрівна; Artiukhova, Nadiia Oleksandrivna; Cholewa-Wiktor, M.; Jastrzebski, W.Пандемія COVID-19 спричинила прискорення цифровізації та розгляду цифрової фінансової інклюзії як засобу мінімізації негативних економічних наслідків і підвищення стійкості домогосподарств і МСП. Метою цієї статті було оцінити вплив пандемії COVID-19 на цифрову фінансову доступність шляхом побудови та розрахунку інтегрального індексу цифрової фінансової доступності (DFI) на основі показників Global Findex Database. Підхід до розрахунку індексу DFI та двох субіндексів, що характеризують пасивну участь у фінансових відносинах та активне використання цифрових технологій, базувався на лінійній математичній моделі інтегрального показника та на використанні формули Фішберна для розрахунку вагових коефіцієнтів. Отримані результати довели прискорення цифрової фінансової інклюзії у 2021 році та виявили значні відмінності у ПФІ між країнами та групами країн за рівнем доходу, а також проблеми фінансової ізоляції найбільш уразливих груп населення, особливо в країнах, що розвиваються. Отримані результати щодо рівня DFI обговорюються з точки зору впливу COVID-19: як безпосередньо, впливаючи на поведінку споживачів і рішення щодо цифрових фінансових послуг, так і з ширшої точки зору, впливаючи на суб’єктів господарювання, постачальників фінансових послуг і регулювання.Item Recommendations on compulsory online learning for educational institutions during wartime on the basis of the best international practices(Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2023) Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Sliusarenko, A.D.; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem YevhenovychМета цієї статті полягає у дослідженні та узагальненні найкращого міжнародного досвіду для розробки рекомендацій щодо вимушеного онлайн-навчання в Україні. Для досягнення зазначеної мети було проведено детальний аналіз ряду наукових публікацій, що присвячені вивченню передових практик дистанційного навчання серед країн, які зіткнулися зі схожими викликами через військові конфлікти або глобальну пандемію. Було досліджено різні аспекти, включаючи структуру та зміст дистанційного навчання, розробку технологічних платформ для освітнього процесу, забезпечення фізичної та психологічної безпеки учасників навчального процесу, а також розробку інноваційних підходів до навчання та розвитку компетенцій учнів та студентів. У результаті проведеного аналізу було визначено ключові аспекти та напрямки, які можуть сприяти успішній реалізації поставленої мети. Досліджено досвід таких передових країн як Ізраїль, Південна Корея, Сінгапур, Фінляндія та Естонія. Виявлено напрямки, за якими можна покращити процес вимушеного онлайн-навчання та майбутнього освітнього процесу в Україні в цілому. На основі вивченого матеріалу надано рекомендації, щодо можливих майбутніх впроваджень в систему освіти України. Необхідність комплексного підходу до забезпечення виявлених аспектів навчання потребує інвестицій у будівництво захисних споруд, укріплень наявної інфраструктури та створення безпечних просторів для освітньої діяльності. Також, було зазначено про необхідність оснащення технічної інфраструктури для ефективного впровадження дистанційного навчання. Це включає розробку та підтримку освітніх платформ, забезпечення доступу до Інтернету, створення онлайн-ресурсів та доступність інструментів для навчання. Була окреслена важливість створення центрів психологічної та професійної підтримки для студентів та вчителів. Створення освітніх та управлінських платформ могло б спростити адміністративні складнощі для працівників сфери освіти та налагодити зв’язок між різними стейкхолдерами у сфері освіти, у тому числі учнями, батьками, вчителями та вищим керівництвом. Також було зазначено важливість впровадження предмету кібербезпеки в освітній процес змалечку. На рівні вищої освіти стає очевидною потреба поступового зміщення підходу, орієнтованого на викладача до підходу, орієнтованого на студента, з акцентом на розвитку практичних компетенцій і навичок у студентства, необхідних для життя у реальному світі.Item Digital Financial Inclusion: COVID-19 Impacts and Opportunities(MDPI, 2023) Dluhopolskyi, O.; Пахненко, Олена Михайлівна; Пахненко, Елена Михайловна; Pakhnenko, Olena Mykhailivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Семеног, Андрій Юрійович; Семеног, Андрей Юрьевич; Semenoh, Andrii Yuriiovych; Артюхова, Надія Олександрівна; Артюхова, Надежда Александровна; Artiukhova, Nadiia Oleksandrivna; Cholewa-Wiktor, M.Пандемія COVID-19 спричинила прискорення цифровізації та розгляду цифрової фінансової інклюзії як засобу мінімізації негативних економічних наслідків і підвищення стійкості домогосподарств і МСП. Метою цієї статті було оцінити вплив пандемії COVID-19 на цифрову фінансову доступність шляхом побудови та розрахунку інтегрального індексу цифрової фінансової доступності (DFI) на основі показників Global Findex Database. Підхід до розрахунку індексу DFI та двох субіндексів, що характеризують пасивну участь у фінансових відносинах та активне використання цифрових технологій, базувався на лінійній математичній моделі інтегрального показника та на використанні формули Фішберна для розрахунку вагових коефіцієнтів. Отримані результати довели прискорення цифрової фінансової інклюзії у 2021 році та виявили значні відмінності у ПФІ між країнами та групами країн за рівнем доходу, а також проблеми фінансової ізоляції найбільш уразливих груп населення, особливо в країнах, що розвиваються. Отримані результати щодо рівня DFI обговорюються з точки зору впливу COVID-19: як безпосередньо, впливаючи на поведінку споживачів і рішення щодо цифрових фінансових послуг, так і з ширшої точки зору, впливаючи на суб’єктів господарювання, постачальників фінансових послуг і регулювання.Item Convergence trends in the “economy ‒ education ‒ digitalization ‒ national security” chain(Dnipro University of Technology, 2021) Самусевич, Ярина Валентинівна; Самусевич, Ярина Валентиновна; Samusevych, Yaryna Valentynivna; Новіков, Владислав Володимирович; Новиков, Владислав Владимирович; Novikov, Vladyslav Volodymyrovych; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana AnatoliivnaPurpose. To identify the current level and trends of convergence to justify the directions of adjustment of approaches to the management of the national economy. Methodology. The methodological basis of the study is economic and mathematical modelling using Barro-regression and variational analysis. Integral indicators for the characteristics of the components of the studied chain are defi ned as the arithmetic mean of partial indicators of economic development (24 indicators), educational development (28 indicators), digitalization (12 indicators) and national security (53 indicators), normalized by the method of natural normalization. To assess the pairwise, triple and complex convergent relationships in the studied chain, a multiplicative convolution of the corresponding integral indicators characterizing a pair, triple or four of the studied concepts, was performed. The sample consisted of 11 countries from Central and Eastern Europe (Croatia, the Czech Republic, Estonia, Hungary, Latvia, Lithuania, Poland, Romania, Slovakia, Slovenia, Ukraine). The research period includes 1999–2020. Findings. The existence of dynamic convergent links in the “national security – digitalization”, “education – national security – digitalization” chains is confirmed, which indicates the need for further interstate integration of regulatory practices in the field of digitalization impact on the national security (including digital education effects). The links in the “economy – education”, “economy – national security”, “education – national security”, “economy – education – national security” chains have a fairly high static level of convergence, which indicates the need to level the differences in national practices of regulation of these directions. At the same time, current trends in the digitalization of education and the digitalization of the economy remain quite diversified, which determines the need to apply specific national government practices in this area. Originality. Methodological principles of integrated assessment of convergent relationships in the “economy – education – national security – digitalization” chain differ from the existing ones by using integrated indicators of characteristics of single, pair, triple and complex relationships within the studied chain to determine the levels of their σ- and β-convergence. This allowed identifying the presence of the achieved level of convergence and dynamic convergent trends that arise in the process of economic and educational transformations in the context of overcoming security challenges in the national economy in the context of digitalization. Practical value. The achieved signify cant level of convergence of the economy, education and digitalization of the studied countries has been revealed, as well as stable convergent links of integrated development of their economy, education and national security have been formed. The results obtained can be used as a scientific substantiation of adjustment of directions of state regulation of economy and education in the conditions of digitalization and in the context of overcoming security challenges.Item Реформування системи освіти для запобігання трудовій міграції(Сумський державний університет, 2021) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Височина, Аліна Володимирівна; Высочина, Алина Владимировна; Vysochyna, Alina Volodymyrivna; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Діденко, Ірина Вікторівна; Диденко, Ирина Викторовна; Didenko, Iryna Viktorivna; Дейнека, Ольга Валеріївна; Дейнека, Ольга Валерьевна; Deineka, Olha Valeriivna; Кириченко, Костянтин Іванович; Кириченко, Константин Иванович; Kyrychenko, Kostiantyn Ivanovych; Криклій, Олена Анатоліївна; Криклий, Елена Анатольевна; Kryklii, Olena Anatoliivna; Люта, Ольга Василівна; Лютая, Ольга Васильевна; Liuta, Olha Vasylivna; Самусевич, Ярина Валентинівна; Самусевич, Ярина Валентиновна; Samusevych, Yaryna Valentynivna; Аніщенко, О.В.; Прийма, С.М.; Захарченко, В.М.; Маслак, О. І.; Гришко, Н.Є.; Яковенко, Я.Ю.; Лівенцова, К.В.; Цвірко, О.О.У монографії наведено теоретико-методологічні й прикладні підходи щодо реформування системи освіти, вдосконалення діяльності провайдерів освітніх послуг з урахуванням вимог сучасного ринку праці, а також механізмів зменшення міжнародних міграційних потоків. У виданні розглянуто питання підвищення внутрішнього та зовнішнього оцінювання освітніх програм як інструменту підвищення конкурентоспроможності закладів освіти. Особливу увагу приділено визначенню результатів неформального й інформального навчання як освітніми установами, так і незалежними інституціями. У роботі запропоновано методичний підхід до мапування зон компліментарності стейкхолдерів в умовах реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції.