Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 194
  • Item
    Науково-методичний підхід оцінювання постачальників у дистрибуційних каналах комерціалізації інноваційної продукції
    (Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna
    На основі удосконаленого теоретико-методичного підходу, який дозволяє виконувати полівимірний аналіз ресурсів при комерціалізації інноваційної продукції і ґрунтується на триєдиному синтезі методів АВС-, XYZ, VEN-аналізів, виконано оцінку постачальників матеріальних ресурсів у логістичних (дистрибуційних) каналах промислового підприємства хімічної галузі. Для цього здійснено бінарне поєднання методів та побудовано тривимірну матрицю, що відображає застосування удосконаленого підходу, деталізовано кожен її квадрант, визначено відповідні рекомендації щодо управління постачальниками згідно з отриманими результатами для промислового підприємства.
  • Item
    Маркетинг торгово-посередницької діяльності
    (ВТД "Університеська книга", 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    Формування системи науково-теоретичних і практичних знань про форми та методи роботи посередників і відповідні види торгово-посередницьких послуг, що надаються ними в ході здійснення діяльності.
  • Item
    Marketing and logistic support of Ukrainian regional markets for innovative products distribution
    (University of Bielsko-Biala, 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna
    Виконано інтегральну оцінку маркетингового забезпечення та рівня логістичного потенціалу регіональних ринків України за запропонованою структурою на основі визначення сутності маркетингових ресурсів та логістичного потенціалу регіонів, що відображає їх спрямованість на формування ефективної політики розподілу інноваційної продукції промислових підприємств. Побудовано матрицю, яка відображає групування регіонів України у зонах зі збалансованим та розбалансованим рівнями оцінних індикаторів.
  • Item
    Spatial potential in the structure of logistic potential in Ukrainian regions
    (Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna
    На підставі статистичних даних кожної області України за підсумками 2010-2015 рр. і визначеним набором показників просторового потенціалу проаналізовано їх динаміку, виявлено регіони лідери та аутсайдери.
  • Item
    Напрями посилення маркетингового забезпечення регіональних ринків при комерціалізації інновацій
    (ІВВ Луцького НТУ, 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К.
    У роботі за кожною складовою маркетингового забезпечення регіональних ринків України визначено відповідні напрями та програму дій, які сприятимуть підвищенню рівня ефективності комерціалізації інновацій
  • Item
    Logistic potential in a region as the basis of distributing system at industrial enterprises
    (Запорізький національний технічний університет, 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К.
    На підставі статистичних даних кожної області України за підсумками 2016 р. і визначеним набором показників виявлено регіони лідери та аутсайдери за кожною складовою логістичного потенціалу. Встановлено, що за рівнем інтегральної оцінки лідерами є Одеська, Дніпропетровська та Харківська області, а Чернівецька, Тернопільська та Луганська області аутсайдерами.
  • Item
    Методичний підхід щодо оцінювання посередників при комерціалізації промислових товарів
    (Сумський національний аграрний університет, 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К.
    У роботі на основі порівняльного аналізу експертних, аналітичних і комбінованих методів оцінки посередників запропоновано методичний підхід їх оцінювання на ринку промислових товарів. Зокрема, в якості критеріїв оцінки запропоновано застосовувати: відповідність фактичного обсягу реалізації плановому; залучення нових клієнтів; частка посередника в загальному обсязі реалізації промислового підприємства, в порівнянні з витратами на роботу з цим посередником; виконання договірних умов
  • Item
    Управління ланцюгами поставок як ефективний засіб комерціалізації інновацій: світовий досвід
    (Сумський національний аграрний університет, 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna
    Для виживання підприємства на ринку важливим є розроблення та впровадження нової конкурентної стратегії, яка б включала детальний аналіз світових факторів, що чинять як прямий, так і опосередкований влив на забезпечення його ефективного функціонування. Перебудувати застарілі моделі управління та стати «глобальним» підприємство може за рахунок формування ланцюгів поставок та ефективного управління ними.
  • Item
    Етапізація процесу комерціалізації інноваційної продукції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    Однією зі складових розвитку підприємницької діяльності є інновації. При цьому комерціалізація результатів інноваційної діяльності дозволяє одним підприємствам збільшити рівень конкурентоспроможності, іншим – оптимізувати свою діяльність залежно від того, вони виробляють і реалізують чи споживають об’єкти комерціалізації. При цьому з метою максимізації ефективності та результативності інноваційної діяльності підприємства процес комерціалізації має бути чітким, послідовним і структурованим.
  • Item
    Supply chain management: world’s companies experience
    (Międzynarodowy Instytut Naukowo-Dydaktyczny, 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    Стаття присвячена дослідженню найбільших і найсильніших компаній світу з кращими ланцюгами поставок. Причина в тому, що в даний час унікальний ланцюг поставок може бути конкурентною перевагою для підприємства. Сильний ланцюг поставок може допомогти мінімізувати витрати, залучити нових клієнтів і максимізувати прибуток.