Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
33 results
Search Results
Item Peculiarities of forming a competitiveness strategy for the national producers: Study of consumer needs and motivations(Sumy State University, 2024) Uvarov, A.S.The purpose of this master’s level degree qualification paper is to analyze the motivational sphere of clients within business contexts, combining the theories of A. N. Leontiev and A. Maslow to develop comprehensive strategies for marketing, sales, and product enhancement. This paper aims to establish how recognizing and addressing client motivations, especially the sense of recognition and self-respect, can improve business outcomes and enhance client loyalty. The object of the study is the motivational sphere of clients in small and medium-sized businesses, particularly focusing on how branded promotional products contribute to meeting psychological needs and driving client behavior. The subject of the study is the integration of psychological theories into practical business strategies to enhance marketing effectiveness, sales performance, and product appeal.Item The role of marketing in the development of international business(Sumy State University, 2024) Lapshyna, M.Y.By entering the international market, a company can receive enormous privileges. By promoting its product or service beyond the borders of its country, a company receives more potential customers and, accordingly, more profit. But with this comes risks. To be successful in international markets, a company must choose the right strategy. And having overcome many difficulties, a company can become successful and popularize its brand and improve its image. The purpose of the bachelor's thesis is determined the main aspects and characteristics of marketing in the development of international business. The object of the research is the process of development international business of Ukraine and the directions of its implementation. The subject of the research is the main theoretical and practical aspects of international business and the marketing tools in different regions of the world.Item Organizational and economic mechanism of customer relationship management under the era of digital transformations(EDP Sciences, 2023) Квілінський, Олексій Станіславович; Kwilinski, Aleksy; Trushkina, N.; Birca, I.; Shkrygun, Y.В останні роки спостерігається радикальна трансформація концепції маркетингу в напрямку індивідуального підходу до клієнта. При цьому необхідно підкреслити, що особливої актуальності ці питання набувають в епоху цифрових технологій, що суттєво впливає на концепцію логістичного управління компаніями, інструменти формування маркетингових стратегій, політику збуту, цифрові канали. З огляду на це, метою даної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка науково-методичних положень щодо удосконалення організаційно-економічного механізму управління взаємовідносинами з клієнтами в епоху цифрових трансформацій. Для досягнення мети дослідження використано такі наукові методи: аналіз, синтез, порівняння, класифікація, експертне опитування, статистичний аналіз, структурно-логічне узагальнення. У статті уточнено зміст понять "клієнтський сервіс", "логістичний сервіс", "лояльність", "взаємодія з клієнтами", "клієнтський досвід", "управління взаємовідносинами з клієнтами". Сучасні проблеми становлення та розвитку системи управління взаємовідносинами з клієнтами та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в європейських країнах. Визначено ключові бар'єри, що стримують цифрову трансформацію системи управління взаємовідносинами зі споживачами, які умовно класифіковано на 7 груп: політичні, фінансово-економічні, ринкові, маркетингові, організаційні, кадрові та інформаційні. Доведено, що усунення зазначених бар'єрів потребує розробки організаційно-економічного механізму управління взаємовідносинами зі споживачами, який повинен базуватися на якісно нових принципах, методах і підходах в умовах цифровізації. Обґрунтовано доцільність застосування комплексного підходу до цифрової трансформації системи управління взаємовідносинами зі споживачами.Item Products brand marketing strategy based on environmental friendliness agricultural innovation: China-Ukraine’s case(2023) Prokopenko, K.; Liang, R.; Bliumska-Danko, K.; Артюхов, Артем Євгенович; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Dluhopolskyi, О.This research focuses on the influence of modern agricultural innovation on brand strategy, analysing the trends and characteristics of modern agricultural innovation in Ukraine and China, describe differences between countries. The situation in agriculture show – the same background of enterprises can have different results with profit or loss. Therefore, important to establish a commitment of customers to build an agricultural products brand marketing strategy and, as result, increase the profitability of the enterprise. Analyses the development trend of modern agricultural innovation, the characteristics of modern agricultural innovation, and the status of agricultural product brand marketing using literary analysis and case analysis methods, explains the impact of modern agricultural innovation on agricultural product brand marketing, and proposes agricultural product brand marketing strategies for building a good reputation for the brand. A model of the dependence of the purchase intention of consumers of agricultural products on the environmental friendliness of the brand is proposed, which is based on the analysis of the direct effect of public awareness of the environmental friendliness of the brand on the intention of consumers to purchase the products of an agricultural enterprise and the mediating effect of trust in the brand on the intention of the consumer to purchase the products of an agricultural enterprise.Item Using marketing technologies to promote healthy lifestyles among various segments of people(2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kazymirova, V.Ключовою метою дослідження є аналіз можливостей застосування маркетингових інстру-ментів у сфері промоції здорового способу життя. У статті проаналізований такий важ-ливий компонент маркетингового просування в сфері здоров’я як врахування особливостейта характеристик цільових сегментів населення. Здійснено аналіз наукових джерел у сферіпросування здорового способу життя. Розглянуто приклади успішної реалізації маркетинго-вих програм щодо здорових ініціатив серед різних цільових категорій. Запропоновані інстру-менти активізації дій щодо вирішення питань здорового підходу до життя. Обґрунтовано,що для маркаетингу здорового способу життя характерним є ненав’язування висновків,а чітке обґрунтування для цільової аудиторії важливості хелс-відповідальності для підви-щення якості життя. Автори наводять перелік конкретних інструментів маркетинговогоспрямування для просування проєктів у сфері здоров’я для різних сегментів населення від-повідно до їх вікових категорій. Визначено, що на покоління Z значний вплив чинить рекламадля пропаганди здорового способу життя. Результати та висновки з даного дослідженнябудуть корисними для маркетологів під час планування маркетингової стратегії просуванняпроєктів у сфері здоров’я та профілактики захворювань, для підвищення обізнаності насе-лення про здорові практики. Підтверджено, що сфера охорони здоров’я, здорової поведінки,споживання здорових продуктів є тими галузями суспільного життя, які піддаються впливупросвітницьких та інформаційних каналів. Базуючись на конкретних кейсах відомих україн-ських компаній ця робота висвітлює ключові аспекти, на які доцільно звертати увагу підчас реалізації просвітницько-інформаційної кампанії у сфері здоров’я. Авторами в кінцевомупідсумку обґрунтовано, що сучасні маркетингові технології спроможні значно підвищуватиефективність маркетингових кампаній із переконання населення щодо важливості здоро-вого підходу до життя. Використання ж ефективних методі популяризації здорового спо-собу життя може допомогти країнам стати більш конкурентоспроможними в сфері гро-мадського здоров’я.Item Strategic management of marketing communications in a higher education institution (case study of Oleg Balatskyi Department of Management)(Sumy State University, 2023) Kaliuzhna, S.R.У бакалаврській роботі розглянуто теоретико-методологічні засади формування стратегічного управління маркетинговими комунікаціями. Використовуючи різні види аналізу для вивчення стратегічного управління маркетинговими комунікаціями, було визначено основні поняття, важливість та роль самих маркетингових комунікацій у вищій освіті. Крім того, визначено основні підходи до стратегічного управління маркетинговими комунікаціями. У роботі було проведено аналіз сучасного стану стратегічного управління маркетинговими комунікаціями на кафедрі управління імені Олега Балацького Сумського державного університету. Також були визначені можливі шляхи розвитку стратегічних цілей та напрямків. В роботі визначено стратегію маркетингових комунікацій на кафедрі управління імені Олега Балацького та здійснено моніторинг і контроль ефективності реалізації стратегії. Бакалаврська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел з 32 найменувань. Обсяг бакалаврської роботи становить 40 сторінок, включаючи 3 таблиці, 6 рисунків та список використаних джерел. Мета кваліфікаційної роботи – дослідити стратегічне управління маркетинговими комунікаціями у закладі вищої освіти (на прикладі кафедри управління імені Олега Балацького). Відповідно до мети були визначені наступні завдання: − дослідити стратегічне управління маркетинговими комунікаціями; − визначити роль маркетингових комунікацій у закладі вищої освіти; − проаналізувати стратегічне управління маркетинговими комунікаціями у закладі вищої освіти на прикладі кафедри управління імені Олега Балацького; − розробити стратегію управління маркетинговими комунікаціями у закладі вищої освіти. Об'єктом дослідження є стратегічне управління маркетинговими комунікаціями кафедри управління імені Олега Балацького Сумського державного університету. Предметом дослідження є організаційно-економічні відносини, які виникають в процесі стратегічного управління маркетинговими комунікаціями.Item The Level of Supplying Ukraine with Donor Blood and Blood Components: Statistical Analysis(Львівський торговельно-економічний університет, 2022) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia MykolaivnaМетою роботи є аналіз рівня забезпечення України кров’ю та її компонентами за стабільних умов. Протягом 2012–2020 років кількість донорів зменшилася вдвічі, заготівля плазми скоротилася на 30%, цільної крові – на 56,8%, кількість станцій переливання крові – на 42,6%, відділень трансфузіології лікувальних закладів – на 43,7%, лікарень, що заготовляють кров – на 15,1%. Згідно вітчизняної звітності у 2020 році потреби закладів охорони здоров’я України були забезпечені донорською кров’ю на 91,1%, плазмою – на 94,6%, еритроцитною масою – на 88,9%, а тромбоцитами на 124,1%. Кількість донацій на 1000 населення в середньому по Україні становила 11 у 2020 році, що втричі менше за рекомендовану ВООЗ. Забезпечували більше 33 донацій на 1000 населення лише Сумська область з 2015 року (40,46–61,68), а в 2012–2013 роках АР Крим та Луганська область. В усіх інших регіонах показник менше норми. Нехватка крові у 2020 році склала 952546 донацій або 66,2% від рекомендованих ВООЗ. Кількість заготовленої крові на одного мешканця протягом 2012–2020 років скоротилася майже вдвічі і у 2020 році склала 5,3 мл (ВООЗ рекомендує 12-15 мл). Нестача крові у 2020 році становила 276990,5 л або 55,7% від рекомендованих ВООЗ. Є значні розбіжності в підходах до формування потреб в крові та її компонентах на рівні держави та світу. Результати дослідження показують, що є необхідність в створенні та впровадженні системи показників, як б відображали об’єктивну потребу галузі та окремих регіонів. Для покращення забезпечення України кров’ю та її компонентами за стабільних умов потрібно впроваджувати на загальнодержавному рівні маркетингові програми. Для цього доцільно проаналізувати існуючий досвід центрів крові, що займають лідерські позиції в Україні, та світовий досвід країн, які повністю забезпечують свої потреби та впровадити їх в діяльність центрів крові. Також слід проаналізувати організацію маркетингової діяльності та систему управління маркетингом в центрах крові. Це може бути темою подальших досліджень у даному напрямку. Результати даного дослідження можуть бути корисними маркетологам, які займаються просуванням в службі крові.Item Marketing business processes management for SME(Sumy State University, 2021) Khaba, A.P.; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia MykolaivnaItem Research of Ukrainian Blood Service Market Problems to Ensure Competitiveness(НУ "Запорізька політехніка", 2022) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia MykolaivnaСтрімкі зміни ринкової ситуації змушують підприємства шукати шляхи підвищення конкурентоспроможності своєї продукції. Те саме стосується закладів охорони здоров’я, зокрема служби крові. Ідея донорства крові стала важливою темою досліджень у сфері маркетингу, оскільки маркетингові стратегії можуть сприяти підвищенню конкурентоспроможності як окремого центру крові, так і галузі в цілому. Робота спрямована на дослідження проблем ринку ценрів крові та визначення тих, які можна вирішити за допомогою маркетингових інструментів. Служба крові України стикається з багатьма проблемами, кожну з яких можна віднести до однієї з наступних груп: інформаційні, матеріально-технічні, виробничі, безпекові, фінансові, політичні. Водночас за допомогою маркетингових інструментів можна вирішити лише інформаційні та логістичні проблеми.Item Сurrent issues of a healthy economy in the region: marketing aspects(The School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2020) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ясніковські, Адам МаріанНеобхідність дослідження актуальних маркетингових аспектів та питань здорової економіки регіону викликана в першу чергу постійно змінною нестабільною економічною світовою ситуацією 2020 року. Вивчення питаннь побудови високоефективної господарської діяльності, що формуватимуть здорову економіку в регіоні з позиції маркетингу територій є надзвичайно актуальним. Так, наведені тези обґрунтовують актуальність виокремлення найважливіших факторів, що впливають на формування здорової економіки в регіоні. Дослідження поточних проблем показує необхідність нівелювання диспропорцій між регіонами для побудови здорових економік країн. Стратегічне планування розвитку територій необхідно здійснювати із врахуванням зазначених досліджених проблем та використання сучасних маркетингових концепцій.