Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
223 results
Search Results
Item Комплаєнс у рекламі медичних послуг: виклики етичного маркетингу в Україні(КНЕУ імені Вадима Гетьмана, 2025) Хоменко, Лілія Миколаївна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Храмова, К.В умовах зростання комерціалізації медичної сфери в Україні, проблема дотримання етичних та юридичних норм під час рекламування медичних послуг потребує особливої уваги. У сучасному інформаційному просторі, де такі послуги просуваються через різні канали комунікації, в тому числі цифрові, небезпеку становить неконтрольоване або недобросовісне поширення інформації, яка може не лише вводити в оману потенційних споживачів медичних послуг, а й завдавати значної шкоди їхньому здоров’ю та добробуту. Наслідки таких дій негативно впливають також і на учасників медичного бізнесу, що ускладнює провадження діяльності в сфері приватної медицини в Україні. Тому метою роботи є визначити ключові виклики етичного маркетингу медичних послуг в Україні та запропонувати шляхи їх подолання з точки зору комплаєнсу. Відповідність маркетингу медичних послуг етичним та юридичним нормам є надзвичайно важливою для забезпечення добробуту громадян та підтримки довіри до системи охорони здоров'я України в цілому. Дотримання вимог Закону України «Про рекламу», особливо статті 21, є обов'язковим для всіх учасників ринку медичних послуг. Водночас, етичні міркування повинні виходити за межі формальних юридичних вимог, спрямовуючи рекламну діяльність на надання правдивої, об'єктивної та корисної інформації споживачам. Розробка та впровадження внутрішніх систем комплаєнсу є ключовим кроком на шляху до забезпечення етичної та законної реклами медичних послуг в Україні.Item Фактори, що впливають на ціноутворення у воєнний час(Український державний університет залізничного транспорту, 2025) Хоменко, Лілія Миколаївна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Ярута, Д.С.Війна ускладнює ціноутворення через руйнування, скорочення виробництва та порушення логістики. У статті проаналізовано фактори, які впливають на ціну (курс валют, ціни на споживчі товари, пальне, енергоносії, зміна харчових звичок, рівень заробітної плати тощо), динаміку їх зміни, вплив на рівень цін на ринку та розроблено рекомендації щодо ціноутворення під час війни.Item Персоналізація реклами у фешн-індустрії: як бренди використовують штучний інтелект для створення унікального споживчого досвіду(Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Бодарєв, К.Розглядається використання штучного інтелекту (ШІ) у рекламній діяльності брендів одягу, зокрема в контексті фешн-індустрії. Акцент зроблено на персоналізації реклами, створенні візуального та текстового контенту, а також застосуванні аналітичних алгоритмів для підвищення ефективності комунікації з цільовою аудиторією. Розкрито як переваги (масштабованість, швидкість, адаптивність), так і ризики (загроза творчості, етичні аспекти) впровадження ШІ в креативний процес. Матеріал базується на актуальних сучасних інструментах, що використовуються у модному маркетингу. Дослідження спрямоване на виявлення балансу між технологічною ефективністю та збереженням унікальності бренду.Item Розробка плану просування інтернет-магазину в сфері б’юті-індустрії(Сумський державний університет, 2025) Гибельчук, Д.М.Сучасна економіка все більше орієнтується на цифрові формати ведення бізнесу, серед яких електронна комерція займає провідне місце. В умовах постійної конкуренції, зміни споживчих трендів та розвитку цифрових каналів просування, важливого значення набуває ефективне позиціонування інтернет магазинів, зокрема у сфері б’юті-індустрії, яка є однією з найбільш динамічних галузей сучасного ринку. Актуальність теми дослідження обумовлена зростаючою потребою у створенні комплексних стратегій просування для невеликих брендів, що прагнуть закріпитись у конкурентному середовищі. Зокрема, бренд DNA Hair Tools, який функціонує виключно в онлайн-просторі, потребує впровадження дієвого маркетингового плану для розширення своєї присутності на ринку, підвищення впізнаваності та залучення нової аудиторії. Ступінь наукової розробки обраної тематики є достатньо високою у працях таких учених, як Ф. Котлер, К. Келлер, Дж. Шет, Х. Хершген, які заклали основи теорії маркетингу та інтернет-просування. Водночас практичні аспекти просування нових нішевих брендів в умовах цифрової економіки залишаються частково дискусійними та недостатньо адаптованими до реалій українського малого підприємництва. Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективного плану просування інтернет-магазину DNA Hair Tools в умовах сучасного конкурентного середовища б’юті-індустрії.Item Маркетинг банківських продуктів і послуг(Сумський державний університет, 2025) Перешивайло, Д.І.Структура та обсяг кваліфікаційної роботи: включає теоретичний огляд, аналітичне дослідження та шляхи поліпшення кредитного портфеля банку. Основний акцент у роботі зроблено на структурний аналіз кредитного портфеля банку АТ «Ощадбанк». Метою даної роботи є комплексно проаналізувати теоретичні засади, методичні підходи та практичні аспекти покращення маркетингу банківських продуктів і послуг.Item Маркетинг інновацій в міжнародному бізнесі(Сумський державний університет, 2025) Медуниця, Т.О.Мета дослідження полягає у дослідженні теоретичних та практичних аспектів маркетингу інновацій у міжнародному бізнесі та розроблення рекомендацій щодо його удосконалення на прикладі ТОВ «Нова Пошта». Об’єктом дослідження є процеси просування інноваційних рішень у сфері логістичних послуг ТОВ «Нова Пошта». Предметом дослідження є система маркетингових заходів, що забезпечує комерціалізацію інновацій у міжнародному бізнесі. Основні висновки дослідження: 1. Маркетинг інновацій виконує ключову роль у формуванні попиту, позиціонуванні нових продуктів та забезпеченні економічного зростання підприємства. 2. Особливістю інноваційного маркетингу є підвищений рівень невизначеності, ризиків і потреба у швидкій адаптації до змінних умов. 3. Процеси виведення інновацій на закордонні ринки супроводжуються бар’єрами культурного, правового, логістичного та фінансового характеру.Item Оцінка ефективності маркетингових стратегій для залучення споживачів у цифровому середовищі(Сумський державний університет, 2025) Перепека, Д.Ю.Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування маркетингових стратегій для просування мемкоїнів — нової категорії цифрових активів, вартість яких формується вірусними трендами та емоційним резонансом спільнот. Особливу увагу привертають платформи миттєвого запуску токенів (зокрема pump.fun) та поява політичного мемкоїну $TRUMP як інноваційної форми конвертації політичного капіталу у цифрові активи. Метою кваліфікаційної роботи є оцінка ефективності маркетингових стратегій для залучення споживачів у цифровому середовищі на прикладі екосистеми мемкоїнів Solana. Завдання роботи: дослідити історію виникнення та еволюцію мемкоїнів; визначити ключові інструменти та канали їх просування; проаналізувати платформу pump.fun як каталізатор ринку мемкоїнів; оцінити маркетингові механізми політичного мемкоїну $TRUMP; розробити практичні рекомендації для творців і інвесторів мемкоїнів. Об’єктом дослідження є процес формування ринкової цінності та маркетингової ефективності мемкоїнів у цифровому середовищі Solana. Предметом дослідження є маркетингові стратегії просування мемкоїнів та їх вплив на споживацьку поведінку й інвестиційну активність. Наукова новизна полягає у вперше проведеному систематичному аналізі маркетингових інструментів просування мемкоїнів у цифровому середовищі, характеристиці платформи pump.fun та дослідженні політичного мемкоїну $TRUMP як новітнього формату монетизації політичного бренду. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистична обробка даних із відкритих блокчейн-ресурсів (Dune Analytics, CoinMarketCap), порівняльний аналіз, контент-аналіз соціальних мереж, структурний та порівняльний аналіз. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій для творців та інвесторів мемкоїнів щодо застосування ефективних маркетингових стратегій, що допоможе мінімізувати ризики волатильності та інформаційних маніпуляцій. У результаті встановлено, що віральний контент та залучення інфлюенсерів є ключовими факторами успіху мемкоїнів; платформа pump.fun забезпечує масове та швидке створення токенів з низьким технічним бар’єром; запуск політичного мемкоїну $TRUMP продемонстрував нові можливості інтеграції політичного капіталу в цифрові активи та породив унікальні механізми емоційної мотивації інвесторів.Item Тенденції маркетингу в просуванні проєктів у сфері зеленої енергетики: досвід країн ЄС та перспективи для України(Яроченко Я.В., 2025) Шепілов, Д.О.; Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia YevhenivnaПерехід на відновлювані джерела енергії має вирішальне значення для енергетичної стійкості України в умовах постійних військових загроз. Це дослідження розглядає маркетингові інструменти України для просування зеленої енергетики, спираючись на досвід ЄС. Дослідження підкреслює роль цифрового маркетингу, залучення споживачів та політичної підтримки у сприянні впровадженню відновлюваної енергетики. Результати підкреслюють необхідність прозорої комунікації, інвестиційних стимулів та освітніх ініціатив для підвищення довіри громадськості та зростання ринку в умовах повоєнного енергетичного переходу.Item Роль соціокультурного середовища у процесі створення конкурентної товарної пропозиції(Сумський державний університет, 2025) Шевченко, Я.Ю.Актуальність теми полягає в необхідності дослідження складових соціокультурного середовища в контексті комерційної діяльності, як основних чинників впливу на поведінкові характеристики споживача, з метою отримання об’єктивних даних, необхідних для адаптації на ринку та створення релевантної торгової пропозиції. Метою дослідження було сформувати об’єктивне розуміння про значення соціокультурного середовища споживачів при створенні стратегії задоволення попиту та ефективної маркетингової комунікації з цільовою аудиторією, та створення ряду прикладних рекомендацій щодо адаптації на ринку в умовах появи нового сегменту споживачів що має свої соціокультурні особливості що впливають на їх споживчі звички. Задля досягнення мети роботи, було сформовано ряд завдань роботи, що полягають у аналізі існуючих праць та публікацій про вплив соціокультурного середовища на ринок, дослідженні шляхів впливу таких чинників як культурні традиції, демографія й поколіннєві особливості, з метою визначення їхнього впливу на попит і пропозицію, проаналізувати прикладні аспекти адаптації продуктів, маркетингових комунікацій і бізнес-стратегій. Окремо аналізуються кейси успішних компаній для виявлення ключових факторів успіху та оцінки ефективності підходів до врахування соціокультурних чинників у бізнесі. Об’єктом дослідження є глобальний ринок та вплив соціокультурних чинників на його кон’юктуру. Предметом дослідження є аспекти соціокультурного середовища як чинники впливу на поведінкові особливості споживача. Методи дослідження: аналіз джерел, порівняльний аналіз, метод синтезу, метод дослідження кейсів, історико-генетичний метод. Практична значущість дослідження полягає в отриманні прикладних знань та формуванні доцільних рекомендацій з адаптації підприємства до нового ринку чи змін на ринку своєї діяльності. У першому розділі розглядаються основні теоретично-методологічні аспекти розуміння соціокультурного середовища та його складових та їх значення у комерційній діяльності. У другому розділі описуються прикладні методи та приклади використання знань про соціокультурне середовище споживача при формуванні торгової пропозиції на ринку. У третьому розділі приведені доцільні прогнози та рекомендації щодо діяльності підприємств, наведено зразок реалізації маркетингової стратегії комунікації підприємства з урахуванням змін у соціокультурному середовищі.Item Особливості просування послуг коворкінг-центру серед молоді в соціальних мережах(Сумський державний університет, 2025) Опара, К.Робота складається з 66 сторінок, вступу, 3 розділів, висновків, 12 рисунків, 9 таблиць та з 52 використаних джерел. Об’єктом дослідження є процес просування послуг коворкінг-центрів у соціальних мережах; особливості комунікації з молодіжною аудиторією та інструменти маркетингового просування, що використовуються коворкінг-центрами у цифровому середовищі. Методи дослідження – аналіз та синтез, контент-аналіз, статистичний аналіз, порівняльний аналіз, SWOT-аналіз, графічні методи візуалізації. Актуальність роботи полягає в необхідності вдосконалення підходів до просування послуг коворкінг-центрів серед молоді через соціальні мережі, які є ключовим каналом цифрової комунікації та впливу на споживчі рішення молодої аудиторії в умовах діджиталізації економіки. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо ефективного просування послуг коворкінг-центру серед молоді в соціальних мережах на основі аналізу поведінкових особливостей молоді та діяльності реальних центрів. Завдання роботи: розглянути теоретичні засади маркетингових комунікацій у соціальних мережах; проаналізувати поведінку молоді в соціальних мережах та її вплив на споживчі рішення; дослідити особливості функціонування коворкінг-центрів та тенденції їх розвитку в Україні та світі; визначити рівень активності українських коворкінгів у соціальних мережах; проаналізувати цільову аудиторію послуг коворкінгів, а саме молодь; сформулювати рекомендації щодо ефективної стратегії просування, інструментів і контент-плану для залучення молодіжної аудиторії для коворкінгу Infinity space Наукова новизна дослідження полягає у систематизації особливостей поведінки молоді в соціальних мережах та адаптації інструментів цифрового маркетингу до специфіки просування послуг коворкінгів, що на відміну від наявних підходів враховує соціальні та технологічні зміни, а також очікування молоді. Практична значущість дослідження полягає у формуванні конкретних рекомендацій щодо стратегії просування, які можуть бути впроваджені у діяльність коворкінг-центрів, зокрема Infinity Space, з метою покращення охоплення, залучення молоді та підвищення рівня лояльності аудиторії. У першому розділі розглянуто теоретичні основи просування послуг у соціальних мережах, досліджено поведінкові особливості молоді та їх вплив на споживчі рішення. У другому розділі проведено аналіз діяльності коворкінг-центрів та їхньої активності в соціальних мережах, розкрито тенденції розвитку ринку, цільову аудиторію та рівень цифрової присутності українських коворкінгів. У третьому розділі запропоновано стратегію просування послуг коворкінгу серед молоді, розроблено контент-план, визначено цілі, канали та інструменти комунікації з молодіжною аудиторією.