Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
22 results
Search Results
Item Структурно-семантичні характеристики деумеративних утворень англійської мови: аспекти їх перекладу(Сумський державний університет, 2018) Савченко, А.Ю.Метою дослідження є структурно-семантичні характеристики денумеративних утворень англійської мови. Теоретичне значення: роботи полягає у тому, умови глобалізації в рамках лінгвістики та перекладознавства можна спостерігати інтенсивний словотворчий процес, найрухливішим та найдинамічнішим у якому виступає лексичний шар системи мови. Його розвиток, насамперед, вчені пов’язують з появою нових словосполучень та слів. Саме через це важливим є осмислення парадигми словотвору у сучасній англійській мові, проведення аналізу тенденцій семантичного і формального буття, глибинних і поверхневих мовних структур даного процесу.Item Субстантивація числівників у англійській літературі(Сумський державний університет, 2015) Чорнобривець, Є.Числівники, як частина мови, наділені категоріальним значенням числа, граматичним представленням у словосполученнях та словотвірними потенціями. Здатність числівників конструювати нові лексичні одиниці сприяє розширенню словникового складу мови та ідентифікації еволюційних процесів квантитативної лексики. Числівник не меншою мірою, ніж прикметник залучений до сфери означуваних слів, тому субстантивація так само яскраво представлена в даній частині мови.Item Лінгво-когнітивні аспекти квантитативних одиниць(Київський міжнародний університет, 2013) Швачко, Світлана Олексіївна; Швачко, Светлана Алексеевна; Shvachko, Svitlana OleksiivnaУ статті зроблено спробу осмислити процеси еволюції та інволюції на матеріалі квантитативних слів - числівників і денумеративів. Фокусується увага на частиномовних аспектах корелюючих слів - їх граматичних, семантичних та епідигматичних характеристиках. Звертається увага на статус повнозначних і службових слів - на денумеральних конструюваннях, їх способах утворення та девіаціях поверхневих та глибинних структур. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35998Item Синкретизм нумеральних одиниць (на матеріалі англійської мови)(Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2013) Швачко, Світлана Олексіївна; Швачко, Светлана Алексеевна; Shvachko, Svitlana OleksiivnaСтаття присвячена вивченню явища синкретизму на матеріалі англійських нумеральних одиниць (числівників та їх похідних конструювань - денумеративів). Увагу сфокусовано на витоках зазначених лексем, їх структурно-семантичних характеристиках, процесах еволюції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30996Item Статус числівників у вільних та фразеологічних словосполученнях(Видавництво "Міленіум", 2012) Швачко, Світлана Олексіївна; Швачко, Светлана Алексеевна; Shvachko, Svitlana OleksiivnaУ статті аналізуються лінгвокогнітивні аспекти числівників у контексті вільних та фразеологічних словосполучень. Фокусується увага на семантичній девіації числіників дистантних мов. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30992Item Спустошеність числівників(Сумський державний університет, 2013) Шуменко, Ольга Анатоліївна; Шуменко, Ольга Анатольевна; Shumenko, Olha Anatoliivna; Куценко, Є.Числівники підлягають апроксимації в художньому дискурсі, що необхідно враховувати при перекладі. Спустошеність числівників детермінується семантизацією понять багато і мало, напр.: Англ. – To drink as seven lords, four eyes see better than two; рос. – идти к черту, один в поле не воин. При частковій десемантизації числівники виражають якісні ознаки, тобто, вони втрачають квантитативні сть та отримують квалітативні значення. У лічилках, віршах і скоромовках спостерігається «семантична пустота» числівників, напр.: рос. – Одна нога тут, другая там (дуже швидко), от горшка два вершка (недосвідчена людина); выпить два неполных (зазнати горя). При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30818Item Епідигматичний модус англійських числівників(Запорізький національний університет, 2013) Швачко, Світлана Олексіївна; Швачко, Светлана Алексеевна; Shvachko, Svitlana OleksiivnaУ статті розглядаються англійські числівники, денумеративи та їх епідигматичний модус. Семантична структура порівнюваних груп розглядаються на векторах їх походження та модифікації. Частиномовна представленість досліджується на просторах їх граматичного, семантичного і словотворчого буття. Визначаються перспективи подальшого дослідження. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30551Item Словотворчі тенденції квантитативних одиниць: лінгвокогнітивні аспекти(Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2012) Швачко, Світлана Олексіївна; Швачко, Светлана Алексеевна; Shvachko, Svitlana OleksiivnaУ статті зроблено спробу осмислити процеси еволюції та інволюції на матеріалі квантитативних слів – числівників та денумеративів. Фокусується увага на частиномовних аспектах корелюючих слів – їх граматичних, семантичних та епідигматичних характеристиках. Звертається увага на статус повнозначних та службових слів – на денумеральних конструюваннях, їх способах утворення та девіаціях поверхневих і глибинних структур. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28865Item Когнетивні аспекти денумеративів(Донецький національний університет, 2009) Шуменко, Ольга Анатоліївна; Шуменко, Ольга Анатольевна; Shumenko, Olha AnatoliivnaУ роботі доведено, що когнітивні аспекти денумеративів характеризуються словотвірною активністю та препарують осмислення цілої низки проблем сучасного мовознавства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26901Item Концепція денумеративного моделювання(Полтавський державний педагогічний університет, 2009) Шуменко, Ольга Анатоліївна; Шуменко, Ольга Анатольевна; Shumenko, Olha Anatoliivna
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »