Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item Тенденції маркетингу в просуванні проєктів у сфері зеленої енергетики: досвід країн ЄС та перспективи для України(Яроченко Я.В., 2025) Шепілов, Д.О.; Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia YevhenivnaПерехід на відновлювані джерела енергії має вирішальне значення для енергетичної стійкості України в умовах постійних військових загроз. Це дослідження розглядає маркетингові інструменти України для просування зеленої енергетики, спираючись на досвід ЄС. Дослідження підкреслює роль цифрового маркетингу, залучення споживачів та політичної підтримки у сприянні впровадженню відновлюваної енергетики. Результати підкреслюють необхідність прозорої комунікації, інвестиційних стимулів та освітніх ініціатив для підвищення довіри громадськості та зростання ринку в умовах повоєнного енергетичного переходу.Item Особливості просування продуктів здорового харчування: досвід ЄС та України(ФОП Кошовий Богдан-Петро Олегович, 2024) Усова, С.О.; Євтушенко, В.С.; Хоменко, Лілія Миколаївна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Кривич, Яна Миколаївна; Kryvych, Yana MykolaivnaСтаття зосереджена на особливостях просування товарів здорового харчування. Актуальність зумовлена тим, що останніми роками рівень дитячого ожиріння як у світі, так і в Україні, сильно зростає, при цьому у світі більше одного мільярду людей страждають ожирінням, з яких 159 мільйонів – діти та підлітки. Тому все більше уваги приділяється здоровому харчуванню як способу запобігти негативним наслідкам для здоров’я. Метою роботи є аналіз особливостей просування товарів здорового харчування в ЄС для врахування досвіду в Україні. Результат свідчать, що суспільний інтерес до здорового харчування щороку збільшується. У роботі виокремлено переваги та недоліки від переходу на здорове харчування. Виокремлено основні цільові сегменти продуктів здорового харчування (люди, які піклуються про своє здоров’я, спортсмени та люди, які займаються фізичним вправами, люди, які хочуть схуднути або підтримувати вагу, вегетаріанці та вегани, сім'ї з дітьми, люди, які цікавляться здоровим способом життя в цілому). Проведено порівняльну характеристику інструментів просування на ринку здорового харчування в Україні та ЄС (соціальні мережі, блоги та веб сайти, колаборації з інфлюенсерами, співпраця з роздрібними мережами, створення спільноти, традиційна реклама, пошукова оптимізація, освітні програми, державні програми, мобільні додатки). Встановлено, що українські бренди демонструють ефективні стратегії розвитку, відповідаючи різним сегментам споживачів і сприяючи зростанню ринку здорового харчування в Україні. При цьому використовують лише обмежений набір інструментів просування. Висновки. Для стимулювання зростання в галузі розроблено рекомендації, зокрема залучення інноваційних технологій, розширення асортименту продукції, активне впровадження маркетингових стратегій, державна підтримка у вигляді субсидій та освітніх програм. Це дозволить українському ринку здорового харчування не лише відповідати сучасним глобальним трендам, але й формувати їх. Результати даного дослідження можуть бути корисними маркетологам та власникам компаній, що просувають на ринок продукти здорового харчування, а також дослідникам що, вивчають дану тематику.Item Дорожня карта ланцюга комерціалізації з метою стимулювання інтенсифікації дифузії й масштабування інновацій(Видавничий дім "Гельветика", 2024) Хоменко, Лілія Миколаївна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Євдокимова, Альона Вікторівна; Yevdokymova, Alona ViktorivnaСтаття присвячена розробленню дорожньої карти ланцюга комерціалізації з метою стимулювання інтенсифікації дифузії й масштабування інновацій. У роботі виокремлено основні етапи комерціалізації інновацій (розробка ідеї інновації, оцінка потенціалу інновації, розробка бізнес-стратегії, фінансування та інвестування, впровадження та маркетинг, оцінка та оптимізація) та завдання на кожному з них. Виділено ключових стейкхолдерів, що впливають на прийняття рішень щодо комерціалізації інновацій на різних етапах. Визначено рівні реалізації рішень. Розроблено дорожню карту ланцюга комерціалізації, що узгоджує етапи комерціалізації, завдання етапів, рівні реалізації рішень та стейкхолдерів. Вона сприяє досягненню довгострокових переваг на ринку та врахуванню інтересів основних учасників процесу.Item Organizational and economic mechanism of customer relationship management under the era of digital transformations(EDP Sciences, 2023) Квілінський, Олексій Станіславович; Kwilinski, Aleksy; Trushkina, N.; Birca, I.; Shkrygun, Y.В останні роки спостерігається радикальна трансформація концепції маркетингу в напрямку індивідуального підходу до клієнта. При цьому необхідно підкреслити, що особливої актуальності ці питання набувають в епоху цифрових технологій, що суттєво впливає на концепцію логістичного управління компаніями, інструменти формування маркетингових стратегій, політику збуту, цифрові канали. З огляду на це, метою даної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка науково-методичних положень щодо удосконалення організаційно-економічного механізму управління взаємовідносинами з клієнтами в епоху цифрових трансформацій. Для досягнення мети дослідження використано такі наукові методи: аналіз, синтез, порівняння, класифікація, експертне опитування, статистичний аналіз, структурно-логічне узагальнення. У статті уточнено зміст понять "клієнтський сервіс", "логістичний сервіс", "лояльність", "взаємодія з клієнтами", "клієнтський досвід", "управління взаємовідносинами з клієнтами". Сучасні проблеми становлення та розвитку системи управління взаємовідносинами з клієнтами та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в європейських країнах. Визначено ключові бар'єри, що стримують цифрову трансформацію системи управління взаємовідносинами зі споживачами, які умовно класифіковано на 7 груп: політичні, фінансово-економічні, ринкові, маркетингові, організаційні, кадрові та інформаційні. Доведено, що усунення зазначених бар'єрів потребує розробки організаційно-економічного механізму управління взаємовідносинами зі споживачами, який повинен базуватися на якісно нових принципах, методах і підходах в умовах цифровізації. Обґрунтовано доцільність застосування комплексного підходу до цифрової трансформації системи управління взаємовідносинами зі споживачами.Item Products brand marketing strategy based on environmental friendliness agricultural innovation: China-Ukraine’s case(2023) Prokopenko, K.; Liang, R.; Bliumska-Danko, K.; Артюхов, Артем Євгенович; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Dluhopolskyi, О.This research focuses on the influence of modern agricultural innovation on brand strategy, analysing the trends and characteristics of modern agricultural innovation in Ukraine and China, describe differences between countries. The situation in agriculture show – the same background of enterprises can have different results with profit or loss. Therefore, important to establish a commitment of customers to build an agricultural products brand marketing strategy and, as result, increase the profitability of the enterprise. Analyses the development trend of modern agricultural innovation, the characteristics of modern agricultural innovation, and the status of agricultural product brand marketing using literary analysis and case analysis methods, explains the impact of modern agricultural innovation on agricultural product brand marketing, and proposes agricultural product brand marketing strategies for building a good reputation for the brand. A model of the dependence of the purchase intention of consumers of agricultural products on the environmental friendliness of the brand is proposed, which is based on the analysis of the direct effect of public awareness of the environmental friendliness of the brand on the intention of consumers to purchase the products of an agricultural enterprise and the mediating effect of trust in the brand on the intention of the consumer to purchase the products of an agricultural enterprise.