Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
20 results
Search Results
Item Формування маркетингової стратегії просування товарів на ринку електронної комерції(Сумський державний університет, 2024) Мартим`янов, А.С.Актуальність теми роботи визначається необхідністю аналізу маркетингових стратегій у сучасних умовах, коли електронна комерція не лише формує нові підходи до ведення бізнесу, але й створює нові виклики. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз маркетингової стратегії компанії Amazon на ринку електронної комерції, її впливу на конкурентоспроможність компанії, а також визначення перспективних підходів до формування ефективних стратегій у цьому сегменті. Завданнями роботи: розкрити теоретичні концепції маркетингових стратегій та їх значення для функціонування електронної комерції; проаналізувати сучасні тенденції та особливості розвитку електронної комерції у глобальному масштабі; дослідити трансформаційні зміни ринку e-commerce в умовах війни та їх вплив на маркетингові підходи; розглянути історію створення, основні етапи розвитку та досягнення компанії Amazon; проаналізувати організаційно-економічну характеристику компанії Amazon та її роль у світовій економіці; оцінити конкурентне середовище, у якому працює компанія Amazon, та визначити її сильні й слабкі сторони; дослідити маркетингові стратегії компанії Amazon, їх особливості та ефективність; визначити концепцію та стратегії Private Label, які впроваджуються в електронній комерції; сформулювати практичні рекомендації щодо впровадження маркетингових стратегій, зокрема концепції Private Label, на основі досвіду Amazon. Об’єктом дослідження є діяльність компанії Amazon у сфері електронної комерції. Предметом дослідження є маркетингові стратегії компанії Amazon та їх вплив на конкурентоспроможність на ринку електронної комерції. Методи дослідження включають аналіз наукових джерел, статистичний аналіз, порівняння, узагальнення та систематизацію інформації для оцінки маркетингових стратегій та визначення їх ефективності. Практичне значення роботи полягає у можливості використання результатів дослідження для вдосконалення маркетингових стратегій компаній, які працюють у сфері електронної комерції. Наукова новизна дослідження полягає в узагальненні та систематизації досвіду компанії Amazon щодо реалізації маркетингових стратегій, враховуючи трансформаційні зміни ринку електронної комерції, зокрема в умовах глобальних кризових явищ. У першому розділі розглянуто теоретичні концепції маркетингових стратегій та функціонування електронної комерції; визначені тенденції та особливості розвитку електронної комерції; охарактеризовано трансформаційні зміни e-commerce в умовах війни. У другому розділі досліджено історію створення та розвитку компанії Amazon; надано організаційно-економічну характеристику компанії Amazon; надано оцінку конкурентного середовища компанії Amazon; здійснено аналіз маркетингових стратегій компанії Amazon. У третьому розділі надано визначення концепції та стратегії Private Label; описано стратегію розробки та впровадження продуктів Private Label; визначено вплив сегмента Private Label на основі аналізу компанії.Item Місце України на світовому ринку послуг(Сумський державний університет, 2024) Козир, М.А.Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи полягає у дослідженні теоретичних та практичних засад світового ринку послуг та шляхів підвищення конкурентоспроможності України на ньому. Мета роботи реалізується шляхом виконання наступних завдань: − розглянути економічний зміст та класифікацію послуг на світовому ринку; − дослідити особливості функціонування та регулювання світового ринку послуг; − охарактеризувати сучасний стан і основні тенденції розвитку ринку послуг України ; − проаналізувати динаміку та структурні зміни в експорті та імпорті послуг України; − виявити характер впливу глобалізації на ринок послуг України; − здійснити пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності України на світовому ринку послуг.Item Prospects for the development of competitiveness of the economy of Ukraine(Сумський державний університет, 2023) Nesterenko, R.V.У роботі розглянуто сутнісні характеристики поняття конкуренції та конкурентоспроможності країни, а також визначено джерела та фактори формування глобальної конкурентоспроможності країни та України в сучасних умовах. В аналітичному розділі розглянуто методологію оцінки глобальної конкурентоспроможності країни, здійснено порівняльний аналіз конкурентоспроможності п'яти провідних країн світу, а також проведено аналіз глобальної конкурентоспроможності України. Проектна частина присвячена перспективам підвищення міжнародної конкурентоспроможності України міжнародної конкурентоспроможності України, проведено SWOT-аналіз конкурентоспроможності України в сучасних умовах, досліджено організаційно-економічні механізми підвищення глобальної конкурентоспроможності України.Item Управління процесами злиття та поглинання на міжнародному ринку(Sumy State University, 2023) Zorin, O.O.Об’єктом дослідження є міжнародні злиття та поглинання. Предметом дослідження є теоретичні основи та практична реалізація угод злиття та поглинання компаній на міжнародних ринках. Метою кваліфікаційної роботи є вивчення сутності угод злиття та поглинання, світового досвіду їх використання, а також проблем і перспектив проведення угод M&A за участю українських підприємств.Item Маркетинговий інструментарій підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій(Сумський державний університет, 2023) Доценко, А.В.Кваліфікаційна робота складається з 67 сторінок тексту, 3 розділів, 5 таблиць, 13 рисунків та списку з 32 використаних джерел. Актуальність теми роботи обумовлена необхідністю спортивних організацій впроваджувати ефективні маркетингові стратегії для залучення уваги глядачів, залучення спонсорів, талантів та забезпечення стійкої конкурентоспроможності в умовах зростаючої конкуренції та швидких змін в спортивному середовищі. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження маркетингових аспетків для підвищення конкурентноспроможності спортивних організацій. Завдання роботи: визначити теоретичні аспекти використання маркетингових комунікацій у спортивній індустрії; описати організаційні особливості застосування маркетингових інструментів з метою підвищення конкурентоспрможнлсті спортивних організацій; охарактеризувати роль цифрового маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності спортивних організацій; дослідити конкурентне середовище ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області»; з’ясувати визначення стану використання маркетингових інструментів ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області»; розкрити поняття розробки веб-сайту ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області», як інструмент підвищення конкурентоспроможності; сформувати маркетингові стратегії по роботі з соціальними мережами Об’єктом дослідження є маркетинговий інструментарій ГО «Дитяча ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області» для підвищення конкурентноспроможності спортивних організацій. Предметом дослідження є методи та засоби, які входять до складу маркетингового інструментарію і призначені для підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо просування та більшого охоплення спортивних організацій. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією 1 статтею у фахових наукових виданняхі (у співавторстві) за темою роботи. У першому розділі розглянуто теоретичні засади щодо маркетингових інструментів підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій. У другому розділі проаналізовано використання маркетингового інструментарію ГО «Дитяча ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області». У третьому розділі запропоновано практичні рекомендаії щодо використання маркетингового інструментарію підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій.Item Удосконалення системи менеджменту якості на промислових підприємствах залізничного транспорту (на прикладі ГП СКТБЕ НПО «Електроапарат»)(Сумський державний університет, 2023) Пономаренко, К.В.У дипломній роботі запропоновані методи вдосконалення системи якості на підприємстві. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню питання ролі управління якості на підприємстві залізничного транспорту. В роботі проведений аналіз системи якості в галузі залізничного транспорту на прикладі підприємства ГП СКТБЕ НПО «ЕЛЕКТРОАПАРАТ». Досліджено вітчизняний та зарубіжний досвід управління якістю. Охарактеризовано існуючи проблеми в контексті формування ефективної системи якості на підприємстві та окреслено шляхи їх вирішення. Узагальнено підходи до визначення поняття «якість». Досліджено принципи та передумови побудови процесів реалізації процесно-орієнтованого управління якістю на промисловому підприємстві залізничного транспорту. Виявлено напрямки ефективного використання матеріалів на підприємстві. Визначено шляхи зменшення кількості бракованої продукції та запропоновано підходи щодо підвищення ефективності діяльності підприємства.Item Міжнародні злиття та поглинання(Сумський державний університет, 2022) Зорін, О.О.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ злиття та поглинання, їх особливостей застосування. Охарактеризовано основні види злиття та поглинання, а також методи їх фінансування. Здійснено огляд досвіду укладання угод M&A серед міжнародних компаній , проведено аналіз проблем та перспектив ринку злиття та поглинання в Україні. Визначено ключові фактори розвитку M&A серед українських компаній, а також визначено основі напрямки дій щодо активізації ділових відносин в сфері злиття та поглинання українських компаній.Item Формування маркетингової товарної політики ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» при виході на міжнародний ринок(Сумський державний університет, 2022) Дробязко, А.О.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ маркетингової товарної політики, особливостей її формування, міжнародних стандартів. Охарактеризовано основні інструменти здійснення товарної політики, а також вплив глобалізаційних процесів на розвиток сучасних ринкових відносин та зростання конкуренції між підприємствами. Здійснено огляд загальної господарської діяльності досліджуваного підприємства ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», проведено аналіз фінансово-економічного становища підприємства, а також його маркетингової товарної політики та ринкового становища. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», проведено оцінку ефективності запропонованих заходів під час виходу підприємства на міжнародний ринок.Item Удосконалення комплексу маркетингу підприємства меблевої галузі за рахунок впровадження інновацій (на прикладі ТОВ "Familia")(Сумський державний університет, 2021) Товстий, В.О.Актуальність теми роботи полягає у необхідності аналізу особливостей маркетингової діяльності та інновації підприємства-виробника меблів та столярних виробів, пошуку ефективних її шляхів. Мета бакалаврського дослідження: на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, визначити шляхи її удосконалення. Завдання роботи: розкриття теоретичних засад маркетингової діяльності в умовах ринку; аналіз організації маркетингової діяльності компанії компанія «FAMILIA», зокрема, аналіз її господарсько-економічної діяльності, конкурентоспроможності, цільової аудиторії.; Розгляд системи та методів організації комунікаційної та збутової діяльності та аналіз її ефективності. Об’єктом дослідження є процес Удосконалення комплексу маркетингу підприємства меблевої галузі за рахунок впровадження інновацій підприємствавиробника меблів та столярних виробів. Предметом дослідження організація маркетингової діяльності діючого підприємства- виробника меблів та столярних виробів, компанія «FAMILIA». Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко- математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено принципи організації комунікаційної та збутової діяльності та здійснено аналіз її ефективності. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління маркетинговою діяльністю. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією тез доповідей на міжнародних науково-практичних конференціях за темою роботи.Item Удосконалення системи візуальних елементів корпоративної ідентичності компанії(Сумський державний університет, 2021) Годинець, В.В.Актуальність теми. На сьогодні Інтернет дає нам доступ до великої кількості інформації, а також багато можливостей для розвитку. Через це конкуренція серед українських компаній зросла і в майбутньому тільки збільшуватиметься та посилюватиметься. Тепер вже не вийде просто винайти і створити продукт, необхідно щоб споживач помітив його серед інших товарів конкурента, самостійно захотів спробувати і залишитися постійним клієнтом. Тому створення візуалього образу організації є важливим завданням розроблення корпоративного стилю, адже це виокремить його між великим різноманіттям інших товарів. Це допоможе клієнтам визначити продукт, який їм подобається в будь-якому місці та серед продуктів будь-якого іншого конкурента. Розроблення корпоративної айдентики у всіх його виявах – створює позитивний імідж компанії, просуваючи її на ринку країни, а це звичайно ж сприяє постійному підвищенню інтереса до продукції та послуг кампанії. Фірмовий стиль є одним з дійових видів маркетингових комунікацій. Це частина «обличчя» компанії, що необхідна для виокремлення підприємства та його продукту серед великої кількості інших. Метою створення системи візуальних елементів є творення корпоративної культури компанії. На сьогоднішній день корпоративна айдентика має такі синоніми як: «брендинг», «система фірмової ідентифікації» та «фірмовий стиль» і зазвичай цей термін пов’язують із графічним дизайном та маркетингом. Питання корпоративної айдентики та принципів розроблення візуальних елементів організації вивчали А.В. Бизюк, М.С. Чвала, Д. Ейрі, Н. Добробабенко та інші. Мета кваліфікаційної роботи – аналіз вже існуючих візуальних елементів корпоративної айдентики таких як: логотип, вивіски та візитки. Розроблення загального корпоративного стилю компанії. Завдання, необхідні для виконання та досягнення мети: 1. Розкрити визначення «корпоративний стиль». 2. Сформулювати структуру й функції «корпоративного стилю». 3. Визначити етапи розроблення цілісної візуальної системи компанії. 4. Дослідити діяльність компанії ТОВ «Айсі.Лінк». 5. Проаналізувати існуючий візуальний образ. 6. Провести SWOT-аналіз та SOAR-аналіз компанії. 7. Охарактерзувати цільову аудиторію. 8. Зробити аналіз конкурентних компаній та порівняти їх з обраним об’єктом дослідження. 9. Удосконалити айдентику організації та оформити у форматі цілісної системи візуальних елементів. Об’єктом дослідження є компанія зі встановлення відеоспостереження, системи контролю управляння доступом (СКУД) та мережевої системи ТОВ «Айсі.Лінк». Предметом дослідження є вже існуючий візуальний образ компанії ТОВ «Айсі.Лінк». Методами дослідження буде емпіричний метод аналізу, який застосовуватиметься на етапі збору та вичення усієї необхідної теоретичної інформації. Порівняльний метод, який застосовуватиметься на етапі оцінки конкурентномпроможності компанї. SWOT-аналіз та SOAR-аналіз, які використовуватимуться для виявлення сильних та слабких сторін, а також можливостей та прагнень, загроз та результатів компанії. А також структурний аналіз який застосовуватиметься для визначення цільової аудиторії.