Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
23 results
Search Results
Item Методика вдосконалення техніки рухів плавців 11–14 років на етапі попередньої базової підготовки(Сумський державний університет, 2020) Мірошниченко, О.В.Розроблено та науково обґрунтованно методику удосконалення технічної підготовки юних плавців на етапі попередньої базової підготовки. Набули подальшого розвитку наукові дані про дифереціацію недоліків у техніці плавання що не пов'язані із розвитком основних фізичних якостей. Доповнено дані, стосовно позитивного впливу підібраних вправ, що коригують недоліки в різних ланках техніки плавання кролем на грудях та на спині для спортсменів 11–14 років. Отримані результати дослідження показали, що визначення та диференціювання по групах помилкових дій спортсменів у техніці плавання кролем на грудях та на спині, а також спрямована робота з їх усунення дають позитивний ефект. Отже, запропонована методика може бути використана в навчально-тренувальному процесі юних плавців на етапі попередньої базової підготовки.Item Методика повышения эффективности обучения плаванию учащихся младшего школьного возраста(Сумский государственный университет, 2019) Занина, Т.Н.; Харченко, Д.А.Многие исследования по обучению плаванию школьников в рамках программы по физическому воспитанию освещают данную проблему относительно освоения основных элементов спортивных способов плавания. В основном, в обучении плаванию детей в возрасте 7–11 лет применялись методические разработки начального обучения в спортивных школах. При проведении уроков плавания в общеобразовательных учреждениях использовались методики обучения в спортивных секциях. Комплексные программы физического воспитания учащихся 1–11 классов для общеобразовательных школ не в полной мере обеспечивают начальное обучение учащихся способам передвижения в водной среде. Обучающиеся в основном проплывают дистанцию облегчённым способом, спортивными способами владеют немногие. Большая часть детей не умеет держаться на воде, что особенно характерно для учащихся начальных классов. Создавшееся положение предполагает разработку методики, которая способствовала бы качественному обучению плаванию в течение учебных часов, отведенных на раздел "Плавание". Цель исследования. Повышение эффективности учебного процесса при обучении плаванию детей младшего школьного возраста на уроках физической культуры.Item Kinematic characteristics of hand stroke in crowl on chets(Sumy State University, 2019) Bondarenko, K.K.; Busel, T.A.; Volkova, S.S.The basis of competitive activity in swimming is an optimal combination of physical strength and technical training [2]. Improvement in performance in swimming is determined by the level of technical and physical fitness of athletes, taking into account the principles of biomechanics. One of the questions of the biomechanics of swimming is the identification of the principled features of hand stroke. However, under the influence of fatigue, changes occur in the technique of swimming [1]. Purpose. The purpose of the work was to improve the structure of swimming techniques of young athletes.Item Експериментальне обгрунтування методики вдосконалення розвитку швидкісно-силових якостей у плавців(Сумський державний університет, 2018) Малєєв, Д.С.Мета дослідження – виявити, теоретично обґрунтувати на експериментально перевірити методику з плавання, що має сприяти вдосконаленню розвитку швидкісно-силових якостей плавців.Об’єкт дослідження – процес вдосконалення розвитку швидкісно-силових якостей юних плавців. Предмет дослідження – засоби та методи спрямованого діяння на розвиток швидкісно-силових якостей плавців. Наукова новизна роботи: отримані нові дані про тренувальну діяльність плавців середнього шкільного віку, на підставі яких установлені вікові закономірності її структури та визначено вплив кількісних та якісних параметрів тренувальних дій юних плавців. Практична значимість: установлені кількісні та якісні параметри тренувального процесу юних плавців дозволять оптимізувати зміст тренувального процесу з метою підвищення швидкісно-силових якостей шляхом підбору спеціальних засобів тренування.Item Раннє плавання: переваги та ризики(Сумський державний університет, 2017) Семаньків, І.Б.; Бевз, Л.Д.Дослідити самопочуття, стан здоров’я дітей віком від 0 до 5 років, які систематично відвідують заняття в басейні. Вивчити їхній психомоторний розвиток. Встановлення можливого зв’язку між плаванням та лактацією у матерів.Item Современные технологии обучения детей плаванию(Сумский государственный университет, 2017) Полищук, Т.В.; Коцур, В.Е.; Кучеренко, И.О.В современном обществе насущным является проблема здоровья детей, их развития и воспитания. Во многих странах для решения данного вопроса считается обязательным раннее развитие навыков плавания. В Дании, Норвегии, Швеции и Финляндии плавание включается в учебные планы с пятого класса, и все дети должны научиться плавать, а также знать, как вести себя в чрезвычайных ситуациях на воде. В Бельгии и Нидерландах уроки плавания в школе поддерживаются правительственными программами. В Великобритании школьников, которые не умеют плавать в возрасте старше 11 лет, привлекают к получению интенсивных ежедневных уроков.Item Особливості техніки безпеки під час проведення навчально-тренувальних занять у басейні з дітьми з наслідками ДЦП(Сумський державний університет, 2017) Босько, Василь Миколайович; Босько, Василий Николаевич; Bosko, Vasyl MykolaiovychУ процесі проведення дослідження з проблеми навчання дітей з наслідками дитячого церебрального паралічу (ДЦП) спортивним способам плавання на етапі початкової підготовки ми виявили ряд проблем організації та проведення занять з плавання з такими дітьми [1]. Відзначимо, що заняття з плавання з дітьми з наслідками ДЦП відрізняються своєрідністю та вимагають застосування особливих методів та засобів.Item Обучение плаванию школьников в условиях дефицита времени(Сумский государственный университет, 2014) Мельник, В.В.Обучение двигательному действию процесс специфичный тем, что ошибка, допущенная на одном из этапов, проявляется существенно позже, а исправить еѐ тем сложнее, чем больше времени упущено. Речь о том, что обучение должно проходить не только строго по времени, но и с минимальным количеством ошибок. Сходная ситуация наблюдается при обучении спортивной технике в процессе физического воспитания. Анализируя накопленный научно-теоретический потенциал и практический опыт работы по формированию спортивной техники, следует отметить, что традиционные формы и методы, используемые для обучения двигательным действиям, из-за слабой подготовленности школьников и ограниченного количества времени, не всегда позволяют проводить обучение основам плавания с достаточным уровнем качества.Item Порівняльний аналіз функціональних можливостей серцево-судинної системи плавців 12-17 років(Сумський державний університет, 2014) Савчук, Олена Володимирівна; Савчук, Елена Владимировна; Savchuk, Olena Volodymyrivna; Пушкар, А.В.У Концепції загальнодержавної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на 2012–2016 роки зазначено, що спосіб життя населення України та стан сфери фізичної культури і спорту створюють загрозу та є суттєвим викликом для української держави на сучасному етапі її розвитку. За даними ВООЗ, погіршення умов життя та зниження стабільності у суспільстві обумовлюють зростання стресових станів у підлітковій популяції більше, ніж в інших, що призводить до зростання захворюваності у цій віковій групі.Item Спрямованість плавання на профілактику та корекцію порушень постави у дітей(Сумський державний університет, 2014) Босько, Василь Миколайович; Босько, Василий Николаевич; Bosko, Vasyl MykolaiovychНезважаючи на значні здобутки в напрямі використання профілактично-корекційних засобів порушень постави та методів її контролю, профілактика таких дисфункцій у дітей різного віку надалі залишається актуальною проблемою сучасної теорії та практики фізичної культури. Нажаль, питанням профілактики та корекції порушень постави саме засобами плавання приділяється вкрай недостатньо уваги [1; 2]. На основі статистичних даних ортопедо-травматологічного відділення Обласної дитячої клінічної лікарні м. Суми (табл. 1), був проведений порівняльний аналіз щодо показників виявлення порушення постави у дітей.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »